
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PRODAM...zadní narazník....PRODAM
skoda-virt.cz/cz/.../1074 57-p-zadni-tuning-naraznik -combi-s-mrizkou
rok výroby 1996
palivo benzin
objem [cm3] 1289
výkon [kW] 50
počet rychlostí 5
převodovka manuální
průměr kol [palce] 16
rozměr předních pneu 215/40
rozměr zadních pneu 215/40
pohon kol přední
pohotovostní hmotnost [kg] 975
Krátký popis vozu:
Tohle auto bylo dříve určeno jako pracovní vozidlo na stavby atd...ale po nějaké době se dostalo do mých rukou a bylo osvobozeno.Snažím se ho udělat podle svých představ.Doufám že se povede....
Karoserie a lak:
Celá karoserie a laminátové doplňky jsou pokryty 2 barevným lakovaním podle svého návrhu kombinací tmavě a světle modrou metalízou.Na počátku bylo auto odstrojeno do šroubku a všechny plechové díly byly vyměněny za nové!Všechny znaky a lišty odstraněny.Páté dveře byly zbaveny umělohmotné lišty a výklenek pro spz zamračen + zavařen znak.Ve předu je laminátový narazník + převlek kapoty Ellri(upravený)..v zadu je narazník od firmy Tuneacar z něho vykukuje duplexní výfuk.Všechno vyplněno umělohmotným černým tahokovem.Laminátové prahové nadstavce a umělohmotné lemy blatnýku byly upraveny aby k sobě pasovaly.Sportovní zrcátka
Zadní lampy byly vyměněny za kouřové + kouřové blinkry.Přední byli lehce doladěny:)Také jsou skla vozidla zatmaveny pomoci pokovení.
Motor a převodovka:
Motor prozatím seriového výkonu a vzhledu, ale už se pomalu pracuje na motorovém prostoru..tak se nechme překvapit:)Doposud dostal pořádnou očistu.Motoru zatím pomáhá výfukový system Laityng a svíčky NGK
Interiér:
Palubovka,tapecy,sedadla, strop,plato,koberec a všechny doplnky potáhnuté do světle a tmavě modré koženky.Co nešlo potáhnout se lakovalo do modré barvy odpovídajícímu odstínu.Celý interier dal zabrat asi nejvíce práce a hlavně nervů.Jinak vnitřku dominuje sportovní volant JOM s nábou.Přední sedadla pocházejí s astry Gsi.Středový tunel..sportovní hlava řadičky,nový pytel šajtry+doplňky a úpravy orig dílů
Tedkom se zaměřím na muziku.Ve předních dveřích se vyhřívají komponentní repro Canton QS 2,160 ve vlastnoručně vyrobených boardech s ponecháním častečné využitelnosti kapsy.Zadní plato a kufr také dělán podle vlastního návrhu i výroby:)V platě hrají ovalné repro Canton RS 690 TX a v kufrum bouří Emphaser XT3.Všechno pohání dva zesilovače firmy Carpower a to dvoukanál Wanted 2/600 a čtyřkanál Vortex 4/100 zabudované v bocích kufru.Vše děláno aby byl kufr z části použitelný a byl snadný přístup k rezervnímu kolu.Napajení obstarává potřebná kabeláž + dveře,kufr,podlaha vytlumen tlumícím materiálem
Podvozek a kola:
Felda je postavena na sportovním stavitelném podvozku HP sporting,Podběhy,ramena a brzdy lakovány.
Kola prozatim OZ 7*16,4x100.ET 35 s pneu 215/40 R16
skoda-virt.cz/cz/.../1074 57-p-zadni-tuning-naraznik -combi-s-mrizkou
rok výroby 1996
palivo benzin
objem [cm3] 1289
výkon [kW] 50
počet rychlostí 5
převodovka manuální
průměr kol [palce] 16
rozměr předních pneu 215/40
rozměr zadních pneu 215/40
pohon kol přední
pohotovostní hmotnost [kg] 975
Krátký popis vozu:
Tohle auto bylo dříve určeno jako pracovní vozidlo na stavby atd...ale po nějaké době se dostalo do mých rukou a bylo osvobozeno.Snažím se ho udělat podle svých představ.Doufám že se povede....
Karoserie a lak:
Celá karoserie a laminátové doplňky jsou pokryty 2 barevným lakovaním podle svého návrhu kombinací tmavě a světle modrou metalízou.Na počátku bylo auto odstrojeno do šroubku a všechny plechové díly byly vyměněny za nové!Všechny znaky a lišty odstraněny.Páté dveře byly zbaveny umělohmotné lišty a výklenek pro spz zamračen + zavařen znak.Ve předu je laminátový narazník + převlek kapoty Ellri(upravený)..v zadu je narazník od firmy Tuneacar z něho vykukuje duplexní výfuk.Všechno vyplněno umělohmotným černým tahokovem.Laminátové prahové nadstavce a umělohmotné lemy blatnýku byly upraveny aby k sobě pasovaly.Sportovní zrcátka
Zadní lampy byly vyměněny za kouřové + kouřové blinkry.Přední byli lehce doladěny:)Také jsou skla vozidla zatmaveny pomoci pokovení.
Motor a převodovka:
Motor prozatím seriového výkonu a vzhledu, ale už se pomalu pracuje na motorovém prostoru..tak se nechme překvapit:)Doposud dostal pořádnou očistu.Motoru zatím pomáhá výfukový system Laityng a svíčky NGK
Interiér:
Palubovka,tapecy,sedadla, strop,plato,koberec a všechny doplnky potáhnuté do světle a tmavě modré koženky.Co nešlo potáhnout se lakovalo do modré barvy odpovídajícímu odstínu.Celý interier dal zabrat asi nejvíce práce a hlavně nervů.Jinak vnitřku dominuje sportovní volant JOM s nábou.Přední sedadla pocházejí s astry Gsi.Středový tunel..sportovní hlava řadičky,nový pytel šajtry+doplňky a úpravy orig dílů
Tedkom se zaměřím na muziku.Ve předních dveřích se vyhřívají komponentní repro Canton QS 2,160 ve vlastnoručně vyrobených boardech s ponecháním častečné využitelnosti kapsy.Zadní plato a kufr také dělán podle vlastního návrhu i výroby:)V platě hrají ovalné repro Canton RS 690 TX a v kufrum bouří Emphaser XT3.Všechno pohání dva zesilovače firmy Carpower a to dvoukanál Wanted 2/600 a čtyřkanál Vortex 4/100 zabudované v bocích kufru.Vše děláno aby byl kufr z části použitelný a byl snadný přístup k rezervnímu kolu.Napajení obstarává potřebná kabeláž + dveře,kufr,podlaha vytlumen tlumícím materiálem
Podvozek a kola:
Felda je postavena na sportovním stavitelném podvozku HP sporting,Podběhy,ramena a brzdy lakovány.
Kola prozatim OZ 7*16,4x100.ET 35 s pneu 215/40 R16
Myra/felicie - komentáře:
pěkná felĝa,,,
,,,jynak sdravym(Blyssard...)

-> Rozta: jj z těma zvětlama s oktavki to sný lákavě.....tak dej nějaké foteĝki....taki bich chtěl něco dopředu ale abich neměl problémi z fýslama....!a můžu ze septat jakí jzy pořýdyl kola od alcaru??ti co jzy tam měl jzou ale moc pěkne...ale azy fýsly bi dělaly bordel co?
-> mirafell: jj předělávám dávám s oktávki prvný generace L&K jzou to ĝyré a nejzou skošené jakop facelyft tak budou pazovat jak ulyté. Kola jzem řešyl přez alcar mám už totyž jyné :)
-> Rozta: jo a ti kola jzy jak sapzal to TP???ti jzy sapzal ti co tam máš nebo zy koupyl jyne???to jde sapzat v alcaru....nebo v benetu...že?jj ti zvětla jzou podobné jak s golfa....a ti předný taki předěláváš?
-> Andry: dýki..

jzou totyž velmy podobné njako má fela a pochibuju že budou saztavovat druhou aměřyt je :)
-> mirafell: z fýslama jzem problémi prosatým neměl ale kvůly nym jzem ted auto saĝal předělávat, kola mám už sapzané v TP 15" z pneu 195/45/15 zvětla mám zyce taki s golfa ale už né z uřesaním blynkrem atd atd
pekne ale ti kola

-> Rozta: jj já jzem to nazchvál tu kapotu nedával do te tmavé protože ze my to moc nesdálo a takhle zy mizlým že je to pěknějšý...ale tvůj násor beru a jzem rád sa něj....můžu ze septat jakí máš ti zvětla v sadu???a nemáš problémi u polycajtů z kolama..atd??
-> mirafell: nemá to žádnou lyny a ta kapota to nejvýc kasý že je v té zvětlé jako bi nebila s toho auta toť můj násor
-> Rozta: no kíĝovytí....hmm....newym mě ze to lýbý tak jak jzem zy to nakrezlyl!a ten předek newym jak bich jynak udělal....
....urĝo bi ze něco vimizlelo....ale newym přezně co máš na mizly?co ty na tom předku nezedý....nebo neladý?

-> mirafell: mizlým z tým lakováným je ten předek takoví kíĝoví nezlasení proztě nedomišlená ještě to sprav
-> Rozta: a jak mizlýš jako jak dotáhnout do konce???např....?
-> Rozta: z jakou jako mizlýš kopyý???????


-> ztruci: jj dýki....no lepšý kola ze plánujou ale prosatým tihle plně doztaĝujý...

-> mirafell: saujýmava kombynácya , len bi to chcelo yne kola

-> mirafell: no měl jzy to z tou kopyý dotáhnout do konce bilo bi to mnohem pěknějšý
-> Rozta: jj tvojy felynku jzem vyděl...moc pěkná.....4 jj takovou podobnou kombynacy jakou máš ti jzem plánoval y na mojy ale tak to mělo hodně aut tak jzem to pak před lakem trošku posměnyl.....6
tuto barevnou kombynacy jzem už někde vyděl ale fakt nevým kde