
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PRODAM...zadní narazník....PRODAM
skoda-virt.cz/cz/.../1074 57-p-zadni-tuning-naraznik -combi-s-mrizkou
rok výroby 1996
palivo benzin
objem [cm3] 1289
výkon [kW] 50
počet rychlostí 5
převodovka manuální
průměr kol [palce] 16
rozměr předních pneu 215/40
rozměr zadních pneu 215/40
pohon kol přední
pohotovostní hmotnost [kg] 975
Krátký popis vozu:
Tohle auto bylo dříve určeno jako pracovní vozidlo na stavby atd...ale po nějaké době se dostalo do mých rukou a bylo osvobozeno.Snažím se ho udělat podle svých představ.Doufám že se povede....
Karoserie a lak:
Celá karoserie a laminátové doplňky jsou pokryty 2 barevným lakovaním podle svého návrhu kombinací tmavě a světle modrou metalízou.Na počátku bylo auto odstrojeno do šroubku a všechny plechové díly byly vyměněny za nové!Všechny znaky a lišty odstraněny.Páté dveře byly zbaveny umělohmotné lišty a výklenek pro spz zamračen + zavařen znak.Ve předu je laminátový narazník + převlek kapoty Ellri(upravený)..v zadu je narazník od firmy Tuneacar z něho vykukuje duplexní výfuk.Všechno vyplněno umělohmotným černým tahokovem.Laminátové prahové nadstavce a umělohmotné lemy blatnýku byly upraveny aby k sobě pasovaly.Sportovní zrcátka
Zadní lampy byly vyměněny za kouřové + kouřové blinkry.Přední byli lehce doladěny:)Také jsou skla vozidla zatmaveny pomoci pokovení.
Motor a převodovka:
Motor prozatím seriového výkonu a vzhledu, ale už se pomalu pracuje na motorovém prostoru..tak se nechme překvapit:)Doposud dostal pořádnou očistu.Motoru zatím pomáhá výfukový system Laityng a svíčky NGK
Interiér:
Palubovka,tapecy,sedadla, strop,plato,koberec a všechny doplnky potáhnuté do světle a tmavě modré koženky.Co nešlo potáhnout se lakovalo do modré barvy odpovídajícímu odstínu.Celý interier dal zabrat asi nejvíce práce a hlavně nervů.Jinak vnitřku dominuje sportovní volant JOM s nábou.Přední sedadla pocházejí s astry Gsi.Středový tunel..sportovní hlava řadičky,nový pytel šajtry+doplňky a úpravy orig dílů
Tedkom se zaměřím na muziku.Ve předních dveřích se vyhřívají komponentní repro Canton QS 2,160 ve vlastnoručně vyrobených boardech s ponecháním častečné využitelnosti kapsy.Zadní plato a kufr také dělán podle vlastního návrhu i výroby:)V platě hrají ovalné repro Canton RS 690 TX a v kufrum bouří Emphaser XT3.Všechno pohání dva zesilovače firmy Carpower a to dvoukanál Wanted 2/600 a čtyřkanál Vortex 4/100 zabudované v bocích kufru.Vše děláno aby byl kufr z části použitelný a byl snadný přístup k rezervnímu kolu.Napajení obstarává potřebná kabeláž + dveře,kufr,podlaha vytlumen tlumícím materiálem
Podvozek a kola:
Felda je postavena na sportovním stavitelném podvozku HP sporting,Podběhy,ramena a brzdy lakovány.
Kola prozatim OZ 7*16,4x100.ET 35 s pneu 215/40 R16
skoda-virt.cz/cz/.../1074 57-p-zadni-tuning-naraznik -combi-s-mrizkou
rok výroby 1996
palivo benzin
objem [cm3] 1289
výkon [kW] 50
počet rychlostí 5
převodovka manuální
průměr kol [palce] 16
rozměr předních pneu 215/40
rozměr zadních pneu 215/40
pohon kol přední
pohotovostní hmotnost [kg] 975
Krátký popis vozu:
Tohle auto bylo dříve určeno jako pracovní vozidlo na stavby atd...ale po nějaké době se dostalo do mých rukou a bylo osvobozeno.Snažím se ho udělat podle svých představ.Doufám že se povede....
Karoserie a lak:
Celá karoserie a laminátové doplňky jsou pokryty 2 barevným lakovaním podle svého návrhu kombinací tmavě a světle modrou metalízou.Na počátku bylo auto odstrojeno do šroubku a všechny plechové díly byly vyměněny za nové!Všechny znaky a lišty odstraněny.Páté dveře byly zbaveny umělohmotné lišty a výklenek pro spz zamračen + zavařen znak.Ve předu je laminátový narazník + převlek kapoty Ellri(upravený)..v zadu je narazník od firmy Tuneacar z něho vykukuje duplexní výfuk.Všechno vyplněno umělohmotným černým tahokovem.Laminátové prahové nadstavce a umělohmotné lemy blatnýku byly upraveny aby k sobě pasovaly.Sportovní zrcátka
Zadní lampy byly vyměněny za kouřové + kouřové blinkry.Přední byli lehce doladěny:)Také jsou skla vozidla zatmaveny pomoci pokovení.
Motor a převodovka:
Motor prozatím seriového výkonu a vzhledu, ale už se pomalu pracuje na motorovém prostoru..tak se nechme překvapit:)Doposud dostal pořádnou očistu.Motoru zatím pomáhá výfukový system Laityng a svíčky NGK
Interiér:
Palubovka,tapecy,sedadla, strop,plato,koberec a všechny doplnky potáhnuté do světle a tmavě modré koženky.Co nešlo potáhnout se lakovalo do modré barvy odpovídajícímu odstínu.Celý interier dal zabrat asi nejvíce práce a hlavně nervů.Jinak vnitřku dominuje sportovní volant JOM s nábou.Přední sedadla pocházejí s astry Gsi.Středový tunel..sportovní hlava řadičky,nový pytel šajtry+doplňky a úpravy orig dílů
Tedkom se zaměřím na muziku.Ve předních dveřích se vyhřívají komponentní repro Canton QS 2,160 ve vlastnoručně vyrobených boardech s ponecháním častečné využitelnosti kapsy.Zadní plato a kufr také dělán podle vlastního návrhu i výroby:)V platě hrají ovalné repro Canton RS 690 TX a v kufrum bouří Emphaser XT3.Všechno pohání dva zesilovače firmy Carpower a to dvoukanál Wanted 2/600 a čtyřkanál Vortex 4/100 zabudované v bocích kufru.Vše děláno aby byl kufr z části použitelný a byl snadný přístup k rezervnímu kolu.Napajení obstarává potřebná kabeláž + dveře,kufr,podlaha vytlumen tlumícím materiálem
Podvozek a kola:
Felda je postavena na sportovním stavitelném podvozku HP sporting,Podběhy,ramena a brzdy lakovány.
Kola prozatim OZ 7*16,4x100.ET 35 s pneu 215/40 R16
Myra/felicie - komentáře:
-> krup: no tak s tou prahou to není možný aby jsi viděl moje autí....ale asi jsi zahlíd něco podobného.:-D..no....jj v přerově sem byl...a je možný že jsme stáli kousek od sebe....

no když sem jezdil před dvóma letama do práce, tak vim, že sem u vidával stát nekde na okraju prahy ( nevim už ani přesně kde to bylo, ale vim, že tam stával kombik v podobnym barevnym sladěni :-) ) .. každopádně sem ju ale viděl v přerově na parkovišťu před vystavištěm, stála kousek od mojeho

-> krup: jj s tou firmou máš prawdu...myslím že jsi mě asi nemohl vidět.....a už u Prahy vůbec nee....:-Dto se asi pleteš...JJ provil myslí určitě tu modrou tady z virtu...:-D
jaja, tyhlety věci se dělaji v čechám, mám snad nekde i na papiře jejich nabydku .. ( mám takovej pocit, že to tvoje auto od nekud znám.. nebydliš ty náhodou nekde v okrajvé části prahy? ) to provil : uplně vim kterou mysliš - tmavě modrá, že? - myslim je i tu na virtu :-)
-> Provil: no inspirace z finska newim protože když se autí rodilo netušil jsem že něco podobnýho je....a newim...dělá to česká firma.....teda pokud vím no...
-> Pele: ty prahy jsou ve stejný rovině jak ty nárazníky...to se jen zdá protože jsou blbě natočený...

takze se mi zda ze ta inspiraceje odtamtud
tohle jsem videl na finskych strankach u jednoho fina .. ale byla to kratka verze
Chcelo by to aspon dat nizsi prah ,aby sa tiahla pekne linia od predneho narazznika ,cez prah az n azadny naraznik

-> Stal: jj díky že se líbí...
jj je možný že ho vídáš ve městě jezdí se s autí každodenně.....upravy motoru zatím žádný nejsou...a na interieru se pracuje...

Pekny autino, obcas jej vidam ve meste.
-> myrafell: Mimochodem mas nejake upravy motoru, podvozku, audio?
-> myrafell: Mimochodem mas nejake upravy motoru, podvozku, audio?
-> entin: jj určo...až budeš mít chvilku tak mi to prosím pošli..
budu ti moc vděčný...!jo a a pak vyfot tvůj interier...jsem zvědavý.....
měj se...


čus, ohledně těch atestu jsem na tebe nezapoměl,myslím na to ale tedka dělam interier ,až budu mit chbilku utčitě to pošlu zatím čus

-> Luky007: jsem to stříkal normálně modrým sprejem.....a pod tím plnič......ale tedkom budu dělat interier celéj novej....

čim maš střikanej interier
-> Rapid135: díky...

peknej kousek

-> Evž@: jj díky a taky zdravim Blizzard....
