skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PRODAM...zadní narazník....PRODAM
skoda-virt.cz/cz/.../1074 57-p-zadni-tuning-naraznik -combi-s-mrizkou
rok výroby 1996
palivo benzin
objem [cm3] 1289
výkon [kW] 50
počet rychlostí 5
převodovka manuální
průměr kol [palce] 16
rozměr předních pneu 215/40
rozměr zadních pneu 215/40
pohon kol přední
pohotovostní hmotnost [kg] 975
Krátký popis vozu:
Tohle auto bylo dříve určeno jako pracovní vozidlo na stavby atd...ale po nějaké době se dostalo do mých rukou a bylo osvobozeno.Snažím se ho udělat podle svých představ.Doufám že se povede....
Karoserie a lak:
Celá karoserie a laminátové doplňky jsou pokryty 2 barevným lakovaním podle svého návrhu kombinací tmavě a světle modrou metalízou.Na počátku bylo auto odstrojeno do šroubku a všechny plechové díly byly vyměněny za nové!Všechny znaky a lišty odstraněny.Páté dveře byly zbaveny umělohmotné lišty a výklenek pro spz zamračen + zavařen znak.Ve předu je laminátový narazník + převlek kapoty Ellri(upravený)..v zadu je narazník od firmy Tuneacar z něho vykukuje duplexní výfuk.Všechno vyplněno umělohmotným černým tahokovem.Laminátové prahové nadstavce a umělohmotné lemy blatnýku byly upraveny aby k sobě pasovaly.Sportovní zrcátka
Zadní lampy byly vyměněny za kouřové + kouřové blinkry.Přední byli lehce doladěny:)Také jsou skla vozidla zatmaveny pomoci pokovení.
Motor a převodovka:
Motor prozatím seriového výkonu a vzhledu, ale už se pomalu pracuje na motorovém prostoru..tak se nechme překvapit:)Doposud dostal pořádnou očistu.Motoru zatím pomáhá výfukový system Laityng a svíčky NGK
Interiér:
Palubovka,tapecy,sedadla, strop,plato,koberec a všechny doplnky potáhnuté do světle a tmavě modré koženky.Co nešlo potáhnout se lakovalo do modré barvy odpovídajícímu odstínu.Celý interier dal zabrat asi nejvíce práce a hlavně nervů.Jinak vnitřku dominuje sportovní volant JOM s nábou.Přední sedadla pocházejí s astry Gsi.Středový tunel..sportovní hlava řadičky,nový pytel šajtry+doplňky a úpravy orig dílů
Tedkom se zaměřím na muziku.Ve předních dveřích se vyhřívají komponentní repro Canton QS 2,160 ve vlastnoručně vyrobených boardech s ponecháním častečné využitelnosti kapsy.Zadní plato a kufr také dělán podle vlastního návrhu i výroby:)V platě hrají ovalné repro Canton RS 690 TX a v kufrum bouří Emphaser XT3.Všechno pohání dva zesilovače firmy Carpower a to dvoukanál Wanted 2/600 a čtyřkanál Vortex 4/100 zabudované v bocích kufru.Vše děláno aby byl kufr z části použitelný a byl snadný přístup k rezervnímu kolu.Napajení obstarává potřebná kabeláž + dveře,kufr,podlaha vytlumen tlumícím materiálem
Podvozek a kola:
Felda je postavena na sportovním stavitelném podvozku HP sporting,Podběhy,ramena a brzdy lakovány.
Kola prozatim OZ 7*16,4x100.ET 35 s pneu 215/40 R16
skoda-virt.cz/cz/.../1074 57-p-zadni-tuning-naraznik -combi-s-mrizkou
rok výroby 1996
palivo benzin
objem [cm3] 1289
výkon [kW] 50
počet rychlostí 5
převodovka manuální
průměr kol [palce] 16
rozměr předních pneu 215/40
rozměr zadních pneu 215/40
pohon kol přední
pohotovostní hmotnost [kg] 975
Krátký popis vozu:
Tohle auto bylo dříve určeno jako pracovní vozidlo na stavby atd...ale po nějaké době se dostalo do mých rukou a bylo osvobozeno.Snažím se ho udělat podle svých představ.Doufám že se povede....
Karoserie a lak:
Celá karoserie a laminátové doplňky jsou pokryty 2 barevným lakovaním podle svého návrhu kombinací tmavě a světle modrou metalízou.Na počátku bylo auto odstrojeno do šroubku a všechny plechové díly byly vyměněny za nové!Všechny znaky a lišty odstraněny.Páté dveře byly zbaveny umělohmotné lišty a výklenek pro spz zamračen + zavařen znak.Ve předu je laminátový narazník + převlek kapoty Ellri(upravený)..v zadu je narazník od firmy Tuneacar z něho vykukuje duplexní výfuk.Všechno vyplněno umělohmotným černým tahokovem.Laminátové prahové nadstavce a umělohmotné lemy blatnýku byly upraveny aby k sobě pasovaly.Sportovní zrcátka
Zadní lampy byly vyměněny za kouřové + kouřové blinkry.Přední byli lehce doladěny:)Také jsou skla vozidla zatmaveny pomoci pokovení.
Motor a převodovka:
Motor prozatím seriového výkonu a vzhledu, ale už se pomalu pracuje na motorovém prostoru..tak se nechme překvapit:)Doposud dostal pořádnou očistu.Motoru zatím pomáhá výfukový system Laityng a svíčky NGK
Interiér:
Palubovka,tapecy,sedadla, strop,plato,koberec a všechny doplnky potáhnuté do světle a tmavě modré koženky.Co nešlo potáhnout se lakovalo do modré barvy odpovídajícímu odstínu.Celý interier dal zabrat asi nejvíce práce a hlavně nervů.Jinak vnitřku dominuje sportovní volant JOM s nábou.Přední sedadla pocházejí s astry Gsi.Středový tunel..sportovní hlava řadičky,nový pytel šajtry+doplňky a úpravy orig dílů
Tedkom se zaměřím na muziku.Ve předních dveřích se vyhřívají komponentní repro Canton QS 2,160 ve vlastnoručně vyrobených boardech s ponecháním častečné využitelnosti kapsy.Zadní plato a kufr také dělán podle vlastního návrhu i výroby:)V platě hrají ovalné repro Canton RS 690 TX a v kufrum bouří Emphaser XT3.Všechno pohání dva zesilovače firmy Carpower a to dvoukanál Wanted 2/600 a čtyřkanál Vortex 4/100 zabudované v bocích kufru.Vše děláno aby byl kufr z části použitelný a byl snadný přístup k rezervnímu kolu.Napajení obstarává potřebná kabeláž + dveře,kufr,podlaha vytlumen tlumícím materiálem
Podvozek a kola:
Felda je postavena na sportovním stavitelném podvozku HP sporting,Podběhy,ramena a brzdy lakovány.
Kola prozatim OZ 7*16,4x100.ET 35 s pneu 215/40 R16
Myra/felicie - komentáře:
ahoj..no docela bledě..tad sem dělal tlumiče a chladič...snad přes vykend něco stihnu...
vlastne aony jeste jsou
jo a ty keskiny 9x16 bys tam dostal bez uprav v pohode meli et30 a z auta lezly max 3mm buma byla schovana
-> myrafell: a cim si potahoval ten koberec a jak?lepit?nastrihavat a sesivat nebo jak a co?dik
-> goofy1983: ahojas...tak se to trošku pohlo...to víš
a co ty jak jsi na tom?

ahoj Mýro...tak se koukam že se pěkně činiš....moc pěkny....
ahoj mýro..tak tento týden dodělám tapece a snad ty světla

-> pitrs-84@: taky děkuju za chválu
kritiku určo snesu..ale ty kola to je názor věci...100lidí..100 názorů:)kolča myslím že zatim nej co na tom byli...ale určo se chystám na něco nového....jen asi 9X16 bez uprav bych tam nedostal....a 17 určo nee....jezdím s tím každodenně...takže by to asi nebylo moc dobrý a pánům policistům by to asi žíly trhalo
ale díky za nabídku kolrëček..sou hezký
jinak celý íntoš je v tmavě a světle modře potáhlý...a koberec též




a jak si clastne baevil koberec????,
-> myrafell: hele napis ke me co kostuje a jak se kutil takovy interier,zajimala by me me sedo-cerna kombinace,cena,matros atd
-> myrafell: diky diky,taky to mas pekny,sice ja nezastavam tento BODYKIT ale ten tvuj vypada precizne zpracovany a spasovany,jen jestli sneses kritiku tak vymen kola,k celkovemu pojeti auta tam nepatri,jooo 9*16 nebo 17-......................
jinac mam pro tebe sadusadu keskin KT1 9*16za 13 tis,prelesteni limcu muzu zaridit po zaloze,cca 1500,jinak uplne rovna a bez gum na tvy auto delo,mam je vyfoceny u sebe.....

a jinak všem taky díky za chválu...to potěěší

-> blue demon: ahoj...taky sem tě tam viděl a taky máš hodně povedenou felču:)jen tak dál...jinak díky za pochvalu

Viděl jsem tě na fashion v Mýtě a interiér se ti opravdu povedl .. dobrá práce
-> goofy1983: Moc pěkná prácička!! vyděl jsem to v Mejtě a nádhera....
ahoj...mooooc pěkná práce.....jen tak dál
takže sem přidal pár foteček po změnách na felči:)
-> Creams: jj na kola taky přišlo....:)ale dělalo se toho povíc tak snad se povedlo