-> Fire 17.01Rád se nechám poučit. Když sem ten volant sháněl, měl sem za to že je z Formana. A ten chlapík co sem ho od něj kupoval mě zas vyved z omylu že to je ze 120, tak nevim. Z čeho teda je?Díky
.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
FORMAN 135 LS
Jeho historie
Auto bylo vyrobeno v roce 1992. Nevím kolikáty sem majitel, protože už mám druhopis technickýho průkazu.
Když sem tohle auto viděl poprvý tak sem se docela zděsil. Přišlo mi jako silně neudržovaný a zanedbaný auto. Motor vydával nepopsatelný zvuky. Během 5 let co je v rodině se do něho nalilo až kupodivu dost peněz a stalo se z něj na svůj věk poměrně slušný přibližovadlo. Auto prošlo rozsáhlou karosařinou (původní je samotná kastle, kapota, střecha a zadní blatníky), částečnou generálkou motoru a úpravou palivovýho systému.
Jak sem auto získal?
Auto sem zdědil po svém otci v roce 2004. Zimu 04/05 strávil Forman zavřený v garáži, protože sem ještě neměl řidičák. Přes jaro sem si ho dával trochu do kupy a v květnu už začalo jezdit......
Technické údaje
- rok výroby: 1992
- typ: 135 LS (původně 135 LSe)
- motor: 1289 ccm, výkon 43 kW, 58 koní
- najeto: k 10/2007: 153000 km
Výbava a úpravy
- Dálkové centrální zamykání
- Přídavné dálkové světlomety
- Otvírání kufru od řidiče
- Sada odhlučnění motoru
- Střešní okno
- Přední mlhovky
- Střešní nosič NEUMANN
- Stroboskopy Tripple 12 V Professional
- Loketní opěrka
- 4-ramenný volant
- Středový tunel z Felicie
- Stropní hodiny
- Osvětlení kufru
- Tažné zařízení
- Rádio LG LAC-2500 R 4x50W ,MP3,dálkový ovladač, 2x přední repro 150W, 2x zadní Spectron 200W (160 RMS)
- Karburátor Jikov 28-30 LEKR za původní Eco-tronic
- Dveřní čalounění z novějšího typu
- Dřevěné plato pro zadní repro
Opravy
zatim:
- Nová baterka 700,-
- Spojka 2500,-
- Výměna těhlice a tlumiče 1500,-
- V roce 2004 proběhla oprava karosařiny
- Výměna druhé těhlice a ložiska 700,-
- Výměna převodového oleje 300,-
- Oprava předních brzd 400 ,-
- Oprava výfuku a výměna zadního dílu 750,-
- Vyčištění, přetěsnění a seřízení karburátoru 600,-
- Výměna víčka rozdělovače 90.-
- Přetěsnění 5 dveří (okna i rámu) 900,-
- Výměna plováku v palivé nádrži 360,-
- Topné těleso 590,-
A co do budoucna?
- Litý kola
- Vytápění z Felicie
- Asi mě čeká v nejbližší době drobná karosařina (lemy zadních původních blatníků,..)
- Když se zadaří tak el. stahování oken
Na to jak tenhle vehicle dostává zabrat, tak sem zatím maximálně spokojenej, i když ta spotřeba by mohla být nižší:)))))))))))))))))
Jeho historie
Auto bylo vyrobeno v roce 1992. Nevím kolikáty sem majitel, protože už mám druhopis technickýho průkazu.
Když sem tohle auto viděl poprvý tak sem se docela zděsil. Přišlo mi jako silně neudržovaný a zanedbaný auto. Motor vydával nepopsatelný zvuky. Během 5 let co je v rodině se do něho nalilo až kupodivu dost peněz a stalo se z něj na svůj věk poměrně slušný přibližovadlo. Auto prošlo rozsáhlou karosařinou (původní je samotná kastle, kapota, střecha a zadní blatníky), částečnou generálkou motoru a úpravou palivovýho systému.
Jak sem auto získal?
Auto sem zdědil po svém otci v roce 2004. Zimu 04/05 strávil Forman zavřený v garáži, protože sem ještě neměl řidičák. Přes jaro sem si ho dával trochu do kupy a v květnu už začalo jezdit......
Technické údaje
- rok výroby: 1992
- typ: 135 LS (původně 135 LSe)
- motor: 1289 ccm, výkon 43 kW, 58 koní
- najeto: k 10/2007: 153000 km
Výbava a úpravy
- Dálkové centrální zamykání
- Přídavné dálkové světlomety
- Otvírání kufru od řidiče
- Sada odhlučnění motoru
- Střešní okno
- Přední mlhovky
- Střešní nosič NEUMANN
- Stroboskopy Tripple 12 V Professional
- Loketní opěrka
- 4-ramenný volant
- Středový tunel z Felicie
- Stropní hodiny
- Osvětlení kufru
- Tažné zařízení
- Rádio LG LAC-2500 R 4x50W ,MP3,dálkový ovladač, 2x přední repro 150W, 2x zadní Spectron 200W (160 RMS)
- Karburátor Jikov 28-30 LEKR za původní Eco-tronic
- Dveřní čalounění z novějšího typu
- Dřevěné plato pro zadní repro
Opravy
zatim:
- Nová baterka 700,-
- Spojka 2500,-
- Výměna těhlice a tlumiče 1500,-
- V roce 2004 proběhla oprava karosařiny
- Výměna druhé těhlice a ložiska 700,-
- Výměna převodového oleje 300,-
- Oprava předních brzd 400 ,-
- Oprava výfuku a výměna zadního dílu 750,-
- Vyčištění, přetěsnění a seřízení karburátoru 600,-
- Výměna víčka rozdělovače 90.-
- Přetěsnění 5 dveří (okna i rámu) 900,-
- Výměna plováku v palivé nádrži 360,-
- Topné těleso 590,-
A co do budoucna?
- Litý kola
- Vytápění z Felicie
- Asi mě čeká v nejbližší době drobná karosařina (lemy zadních původních blatníků,..)
- Když se zadaří tak el. stahování oken
Na to jak tenhle vehicle dostává zabrat, tak sem zatím maximálně spokojenej, i když ta spotřeba by mohla být nižší:)))))))))))))))))
Honza/ Forman 135LS - komentáře:
22:56:44
19.01.2007
19.01.2007
Honz@ - zrušená registrace
22:55:59
19.01.2007
19.01.2007
Honz@ - zrušená registrace
-> adam rezner 19.01.07 20:35:58: ahoj, díky Včera sem přivez dveřní čalounění z 93´tak sem zvědavej jak to prokoukne
20:35:58
19.01.2007
19.01.2007
adam rezner
čus tak sem ti to trochu omrknul...máš to good..elektrický tahování budu dělat na jaře
15:55:04
17.01.2007
17.01.2007
Tomik...
Á další Forman do rodiny...
15:51:03
17.01.2007
17.01.2007
Fire
-> tomapa: , to jsi nemel rikat
15:44:20
17.01.2007
17.01.2007
tomapa
-> Fire: tak tak je z lepších Favo/ Formanů
15:42:02
17.01.2007
17.01.2007
Fire
Nebudu s tebou v jedne tve frázi souhlasit : "- 4-ramenný volant z exportních 120 GLS" nemáš pravdu