Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

21:01:57
22.10.2016
Tomaso435
-> Nepér: čím mažeš ?
20:58:30
22.10.2016
Nepér
A zrevidovat olejový čerpadlo 8 Na volnoběh mi svítí olejnička.
upraveno 1x, naposled 24.10.2016 10:38:59
22:30:56
16.10.2016
Nepér
Jo, jen teď čtu v popisu, že musim ještě projít ty ventily 3
18:52:13
16.10.2016
Eidy
-> Nepér: Pán se na nás přijede podívat? Tak fajn :)
16:59:12
16.10.2016
Nepér
Takže vytáhneme káru z díry a dáme tomu čočku, tak ať se to neuvaří 1
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 16.10.2016 16:59:12
10:59:27
14.09.2016
Milan 136
-> Nepér: 3
09:47:11
14.09.2016
Nepér
Tak Favorit normálně jezdí, nedávno jsem ale zjsitli, že je tam pár relátek a divnejch kabelů, co už nevim, k čemu jsou, tak jsem to vyndal a funguje to stejně 3
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 14.09.2016 09:47:11
20:00:42
24.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Takže video s Warťasem jo? Co Favorit, vyjede to někdy?
12:51:16
11.04.2016
Nepér
Tak normálně, jel jsem jen kolem domu.
11:55:02
11.04.2016
djmaso
-> Nepér: tak co už to jede?
16:12:22
15.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Nepér 15.01.16 15:44:13: Tak se hlavně teď řiď barvama na semaforu a ne pořadím. 3 Aby se nestal nějakej ten Unfall. 3
15:44:13
15.01.2016
Nepér
-> djmaso: To jsem maloval v první třídě, když to měl děda nový 1
12:55:04
15.01.2016
djmaso
-> Nepér: Krásně maluješ ':D
08:32:21
08.01.2016
Nepér
Tak jsem našel devět tyček. Sedm je ohnutejch, jedna je taková orezlá... když vyberu ze starýho motoru čtyři (zbytek je tam Al), potřebuju ještě tři nějaký prověřený ocelový tyčky. A jedno zdvihátko...
19:32:49
10.05.2015
Athlonek
-> Nepér 04.05.15 22:11:17: Aha, jsem si říkal že těch Favoritů je na parkovišti nějak hodně.1
22:11:17
04.05.2015
Nepér
Severočeskej jarní sraz fávoklubu.
20:45:48
26.04.2015
Athlonek
-> Nepér: Copak to bylo v Turnově za sraz?
upraveno 1x, naposled 26.04.2015 20:49:01
00:08:22
07.04.2015
Nepér
Prostě je to s unibalem normální, nechce se mu moc otáčet.
19:57:05
30.03.2015
Marty227
-> Nepér: parádne ti to ide.. 157

v čom bolo to že sa ti ozývala pružina pri plnom rejde ? ložisko, tá guma alebo niečo iné ? chvíľu po nahodení HP, začala aj mne vŕzgať pri plnom rejde ľavá pružina.
15:00:38
30.03.2015
spyker
čoveče až pak jsem zjistil, že jsem neudělal 720° ale jen 360° 3 v tom zmatku mi přišlo že toho bylo víc... každopádně napodzim už bude podvozek a brzdy tak ti tam nebudu překážet do zatáček 1
Extreme Tyres