skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
10:51:13
22.03.2013
22.03.2013
OndraKrupi
-> Nepér: machr by to vzal na ručku
21:34:12
20.03.2013
20.03.2013
Nepér
Hej, tak jsem to složil, sice na karburátorový sání, takže mám u hlavy trochu schod, ale jede to... Tak co ten Most? Já nevím... bych šel v pátek na párty a v sobotu na www.facebook.com/events/5
89191851108956
20:43:46
17.03.2013
17.03.2013
Nepér
To teoreticky můžu. Ale nechce se mi
20:16:58
17.03.2013
17.03.2013
pavucina
Tak to stary prilep znova a muzes jet . Pripadne ti prislibim odtah...
18:43:19
17.03.2013
17.03.2013
Nepér
Měl jsem strach, aby se mi to nerozpadlo... karburátor držel na sání na čtveřici šroubků M4 a kusu popraskanýho tekutýho kovu. Nakonec to sání ale dělám celý znova, protože před rokem a půl jsem měl moc velký voči a mám na konci sání větší díry, než v hlavě. Teď už jsem si udělal pořádnou šablonu podle hlavy a musím vymyslet lepší přivařenou přírubu na LEKR, místo přilepený.
18:19:59
17.03.2013
17.03.2013
Eidy
-> Nepér: Jůů, počkej až ti praskne pytel . To ten motor bude mít radost. Ale dělám to podobně.
A proč jsi to rozebral před Mostem? Já se těšil, jak mi to tam natřeš.
A proč jsi to rozebral před Mostem? Já se těšil, jak mi to tam natřeš.
18:14:03
17.03.2013
17.03.2013
Nepér
Tak určitě... to jde i bez garáže plný hliníkovýho prachu a bez respirátoru...
22:19:52
07.03.2013
07.03.2013
Nepér
Další položka ze seznamu sady na výměnu těsnění pod hlavou . Díky Pavlovi P.
09:37:05
03.03.2013
03.03.2013
oppik
-> Nepér: díky za sdělení roků
19:49:56
01.03.2013
01.03.2013
Nepér
Taxem to vytáh, ale nechtělo to chytnout, asi vyschla plovákovka...
Jinak teda lambda LEDka funguje dokonale, už zbývá jen definitivně učesat kabeláž.
Jinak teda lambda LEDka funguje dokonale, už zbývá jen definitivně učesat kabeláž.
14:08:32
01.03.2013
01.03.2013
Nepér
Možná míň, auto děda kupoval někdy koncem roku 1990, takže to můžou být velikonoce 1991 nebo 92. Teď jsem ještě koukal na fotky, u kterých je poznat, ze kdy jsou a podle mojí a bráchovy velikosti to budou velikonoce 1991. Takže auto ani ne rok starý a mně by mělo bejt pět a půl :)
09:54:40
01.03.2013
01.03.2013
oppik
-> MATTESS: díky.nějak jsem to nečetl rok 1992
09:49:27
01.03.2013
01.03.2013
MATTESS
-> oppik: že by 7 podle ID?
09:45:27
01.03.2013
01.03.2013
oppik
-> Nepér: kolik ti je na tý fotce .-)
23:20:26
28.02.2013
28.02.2013
Nepér
Dnes jsem byl v garáži složit palubní desku a poupravit elektriko okolo otáčkoměru, všechno dobrý, mělo by to bejt pojízdný, jen jsem si s sebou nevzal klíče od auta
00:14:57
24.02.2013
24.02.2013
Nepér
Hm, no, přístrojovku a kus palubní desky mám doma na stole, auto krapet rozebraný na druhý straně Prahy v garáži, kde se netopí...
21:22:05
23.02.2013
23.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 23.02.13 21:07:15: Dneska bylo počasí na Favority ideální, pěkně se jezdilo dveřma napřed, stačilo se na ručku jenom podívat