skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
22:31:41
10.11.2011
10.11.2011
Nepér
-> Jura_Favorit 07.11.11 23:13:00: Tak možná nakonec malý/velký, uvidíme, jestli se to dá sehnat stejně jednoduše, jako malý
03:49:27
09.11.2011
09.11.2011
gred
Nepér 05.11.11 19:42:06 napsal:
→ GRED-Činpokomon :D: nj ale pššt!
To je vzletová kontrolka. Rozsvítí se při dosažení vzletových otáček
motoru
jo tak ...taky se ted poohlížim po nějakejch kolech na léto
→ GRED-Činpokomon :D: nj ale pššt!
To je vzletová kontrolka. Rozsvítí se při dosažení vzletových otáček
motoru
jo tak ...taky se ted poohlížim po nějakejch kolech na léto
00:22:52
09.11.2011
09.11.2011
Nepér
Ne, mám FUP
00:20:15
09.11.2011
09.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 09.11.11 00:18:06: Větší fotky nemáš?
23:13:00
07.11.2011
07.11.2011
Jura_Favorit
-> Nepér: ok, to už je jednoznačné, dík
23:07:44
07.11.2011
07.11.2011
Nepér
malý/malý
22:40:29
07.11.2011
07.11.2011
Jura_Favorit
-> Nepér: to je stále nic neříkající, protože i tady jsou varianty dvě...
22:34:54
07.11.2011
07.11.2011
Nepér
Na 13" plechy z Feldy.
22:06:10
07.11.2011
07.11.2011
Jura_Favorit
-> Nepér: no neke, už i ty - která varianta?
16:28:03
06.11.2011
06.11.2011
Jura_Favorit
-> Pavel P..: myslíš, že je to i Nepérův případ..?
16:21:16
06.11.2011
06.11.2011
Pavel P..
-> Mr_Kubas: z fáček hlavně koroze
15:22:46
06.11.2011
06.11.2011
Mr_Kubas
-> Nepér: Listí?
19:42:06
05.11.2011
05.11.2011
Nepér
-> GRED-Činpokomon :D: nj ale pššt!
To je vzletová kontrolka. Rozsvítí se při dosažení vzletových otáček motoru
To je vzletová kontrolka. Rozsvítí se při dosažení vzletových otáček motoru
23:27:44
04.11.2011
04.11.2011
gred
-> Nepér: nejsou to ty co byly na aukru? a mohl bych vědet na co je ta šipka v kontrolkách pod tacháčem?
23:25:14
04.11.2011
04.11.2011
Péďa17
-> Nepér 04.11.11 10:14:18: pěkná kola
22:55:41
04.11.2011
04.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 04.11.11 10:14:18: Hmmm...
10:15:41
04.11.2011
04.11.2011
MATTESS
-> Nepér: ty má kamarád na R19