skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
23:26:06
17.08.2011
17.08.2011
Nepér
Ještě na to dáme bitmap-research vyšší hliníkovou podložku se dvěma tvarovanými otvory místo toho černého plastu, páč je to teď moc nízko a nevejde se na to karburátor
23:16:59
17.08.2011
17.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 17.08.11 23:10:35: Jako vždy perfektní práce. Od Sakyho by ses toho dočkal možná v důchodu...
23:10:35
17.08.2011
17.08.2011
Nepér
Ale s troškou tekutého kovu na utěsnění si myslím, že to bude fungovat.
16:06:28
16.08.2011
16.08.2011
Marty_pv
-> Nepér: Saky by ti klidně tvrdil že v obci kde má údajně tu dílnu vypukla občanská válka, sám jsem si to zažil a už nikdy víc
Musíme spáchat nějaký sraz v Praze až zas budu v MB, domluvíme to s "Alenkou" - tohle fáčko je pro mě zajímavější než spousta feld
Musíme spáchat nějaký sraz v Praze až zas budu v MB, domluvíme to s "Alenkou" - tohle fáčko je pro mě zajímavější než spousta feld
22:54:35
15.08.2011
15.08.2011
Nepér
Tohle nějak musí jít, i kdybych to měl dělat pilníkem na nehty, budu o mít dřív, než tajemný S.
21:33:18
14.08.2011
14.08.2011
Nepér
Nic moc, ale funguje to jak má. Narozdíl od jiných mnohakanálových pseudo-hi-fi "systémů".
19:44:22
14.08.2011
14.08.2011
Mr_Kubas
-> Nepér: Copak ten Nepér schovává za audio ve fávu?
16:38:01
14.08.2011
14.08.2011
Nepér
Nevím, na kolik je to pravda a nakolik Sakyho bullshit ale sehnal jsem mu tři páry sání BMM/Lekr, aby se nedělal jeden kus, a za to mi to měl udělat. Nemám nic a od Sakyho už nic takovýho asi nikdy mít nebudu. V týdnu si k němu pro jeden pár, který má prý doma, jedu. Něco s tím vymyslím, jezdit se schodem 24 -> 30 mm v sání neni to vono, nejede to
10:36:50
14.08.2011
14.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mafes 14.08.11 10:26:50: Popravdě nevím a ani mě to nezajímá, jsem rád, že už od toho pána nebudu nic chtít, stálo mě to rok života... Nemám rád takové kšefty, to dám raději o litr víc někomu spolehlivému.
10:26:50
14.08.2011
14.08.2011
mafes
-> Tuner#2: Jak to s ním teda teď je? Chtěl bych si nechat předělat náboje, má to cenu se mu vůbec ozývat?
10:22:17
14.08.2011
14.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 12.08.11 12:28:13: Nechci to zlehčovat, ale zas další historka? Už to tady zaznělo před 3 měsícema. Moje náboje taky byli v zinkovně, složitě je v říjnu vyzvednul, abych se pro ně stavěl osobně a nakonec jsem dostal místo soustružených frézované z várky nějkdy před X lety a na zinkovnu se vymlouval ještě po novém roce kdy to a Radekp to z něj dostal nenazinkované... Já už mu nevěřím ani nos mezi očima...
P.S. Pokud by tomu bylo jak píše, tak v jeho zájmu hledám co nejrychleji spolupráci s někým jiným.
P.S. Pokud by tomu bylo jak píše, tak v jeho zájmu hledám co nejrychleji spolupráci s někým jiným.
12:28:13
12.08.2011
12.08.2011
Nepér
Mluvil jsem se Sakym... jeho známý s velkou frézou v dílně je od jara v kómatu a nevypadá to, že se probere. Saky u něj má věci a přípravky za dost peněz (hlavy, náboje...) a majitel dílny nedovolí nic odnést, dokud se tamten neprobere
13:55:25
10.08.2011
10.08.2011
Nepér
-> storm123: Jen jsem to odlehčil o jeden kus plastu, jinak pasuje bez úprav, jen nejde připojit Ale jedno z řešení máš na fotce.