skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
14:50:46
13.05.2011
13.05.2011
lucas
Taky bych se podíval. Jenže já vůl jsem ty starý vyhodil...
14:27:30
13.05.2011
13.05.2011
Nepér
Podívám se, jaká mám ve staré převodovce, ta netekla.
11:51:08
13.05.2011
13.05.2011
lucas
Hele s těmi gufery mám taky problém. Kupoval jsem je v krči a jedno z těch dvou začalo téct jak sviň. Co jsem koukal do katalogu tak má tam být 40x55x7 a v krči mají ještě s rozměrem 40x55x8 Už nevím který jsem kupoval. Ale hádám, že ten třetí rozměr značí "hloubku" gufera a to by mohl bejt ten náš problém ;-)
Jen podotknu, že všechny gufera co tam mají jsou originální díly.
Jen podotknu, že všechny gufera co tam mají jsou originální díly.
08:41:34
13.05.2011
13.05.2011
JirkaF
Ahoj, auto dávám do oblíbených :), jinak s těma svodama si nedělej hlavu, to není problém opravit - psal jsem ti to do PM.
14:56:04
12.05.2011
12.05.2011
suri
-> Nepér: tak kúp originálny originál zo škodovky , ak máš všetko ok tak držia
14:14:31
12.05.2011
12.05.2011
Nepér
Nevim, kupoval jsem je v krči, měl by to bejt originál.
13:57:07
12.05.2011
12.05.2011
suri
-> Nepér: a skúšal si aj origo guferá zo škodovky?
13:52:07
12.05.2011
12.05.2011
Nepér
Nevim no... jdu si skočit z mostu. Zapalování mi ještě nepřišlo, Saky údajně nemůže dohnat soustružníka/frézaře kvůli tomu sání, teploměr oleje je poslanej na reklamaci, vyměněný gufera u poloos zase tečou, svody maj díru a vůbec to nějak nejede, tuhle jsem do kopce málem nepředjel 1.4MPI Fóbii f sedanu na plechu...
13:23:33
12.05.2011
12.05.2011
havlik
-> Nepér: leda ten tmel na vyfuky ale ten by se asi vyklepal
13:21:39
12.05.2011
12.05.2011
Nepér
Nojo, jenže jediný, co mě napadá je to v tom místě říznout pilkou, opravit a zase svařit, což jednak neumim a jednak to bude asi vcelku pakárna. Pak mě ještě napadá nějakej tmel, ale tomu sám nevěřím.
13:05:58
12.05.2011
12.05.2011
havlik
-> Nepér: aha tak to pak asi by chtělo nějak zaprskat
22:00:27
11.05.2011
11.05.2011
Nepér
Je to skrz, prosvítá to, zvenku se k tomu nedá dostat, zevnitř těžko...
21:36:31
11.05.2011
11.05.2011
havlik
-> Nepér: řekl bych že v tomhle místě to není žádnej problém
20:47:14
11.05.2011
11.05.2011
Nepér
Hele, průser, jsou tam nějaký dirky, dvě, schválně to tam asi nebude, co?
23:54:40
10.05.2011
10.05.2011
Nepér
Tak teď bych potřeboval nějakýho svářeče vejfuků a naprasit tam nějakou kombinaci středu z 1.9D a nějakýho rychlýho konce
09:14:08
10.05.2011
10.05.2011
Nepér
Já jen nevím, co na to napasuju za pokračování...