-> Nepér: cena je férová a srandy s tím taky bude dost :-)
( nebát se a koupit, já ho od tebe kdyžtak vykoupím :-)) )
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
23:17:20
09.05.2011
09.05.2011
krup
07:54:50
09.05.2011
09.05.2011
havlik
-> Nepér: vzhledem k tomu ze nejsou orezly tak se podle me na tom nema co pokazit vekem..
20:51:33
08.05.2011
08.05.2011
Nepér
Na ewrc.cz jsou v inzerci svody Favorit "sk. A", za 5500,- ... Co si o tom myslíte? Přijde mi to dost peněz, na použitý... Co na to dál za výfuk?
13:58:21
08.05.2011
08.05.2011
Nepér
Nakonec jsem přiškrtil odtok z odbublinkovače. Předtím byl litr za 2 minuty, teď je za asi 5 min.
Myslím, že to bude ok.
Myslím, že to bude ok.
13:49:06
07.05.2011
07.05.2011
Nepér
Zapojil jsem Facetku přímo do karburátoru, bez odbublinkovače, kupodivu se to neulejvá. Zbývá zkusit, jestli se ztratí to vynechávání po delší jízdě pod plynem.
10:56:34
06.05.2011
06.05.2011
Nepér
Tak, sice se posral budík ale volali z Ignitechu, že na to moje zapalování nějak pozapomněli a že to příští tejden příde
23:08:20
05.05.2011
05.05.2011
Nepér
Jo, tak se mi to povedlo zahřát asi na 90°C ale zjistil jsem, že se budík po zahřátí zasekává, vypnu napájení a ručička nespadne. Kdybych ho neměl přilepenej v tom panelu... no nic, vyndám to a zkusím ho vyreklamovat. A zkusil jsem tu převrtanou trysku na II. stupeň... nejede to :D
09:33:16
05.05.2011
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 05.05.11 08:19:21: JJ tak v téhle zimě ráno, navíc u auta kde vana celkem trčí dolů je to logické. Taky mažu kolem 2atm za tepla na volnoběh v otáčkách je ručička kolmo, lehce přes 4 - 5.
08:19:21
05.05.2011
05.05.2011
Nepér
Díky, ale z blízka to tak dobře nevýpadá :D . Je to volnoběh za studena, za tepla to padá pod 2 (x100 kPa). Ale moc se to dnes ráno (29 km po okruhu 80 kmph) neohřálo, sotva se to z 50 zvedlo, odhadem tak na 70°C. Ale zkoušel jsem dát ruku na vanu a šla tam chvíli udržet, čili měla skutečně jen něco málo nad 60°C.
07:59:38
05.05.2011
05.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 05.05.11 01:11:48: Pěkný pane, takhle Tě to tlačí za studena?
08:34:04
04.05.2011
04.05.2011
Nepér
-> m8rinek: To se uvidí, proto to chci zkusit.
00:35:47
04.05.2011
04.05.2011
m8rinek
-> Nepér: ale to přeci není otázka trysky, ta řeší směs, ale nemá na svědomí cukatůru...
00:33:23
04.05.2011
04.05.2011
Nepér
Čidlo ve šroubu na krytu rozvodů. Snad to nebude moc brzdit olej a snad ho tam poteče dost na to, aby se ohřálo.
14:53:36
02.05.2011
02.05.2011
Nepér
Než zkoušet slinější Facetku je jednodušší zkusit větší díru. Jehlovej ventil je novej a vrtat tam větší díru nechci, když je nalisovaná ve víku karburátoru a jde těžko vyměnit.
12:52:38
02.05.2011
02.05.2011
m8rinek
-> Nepér: větší dírou vynechávat? Po chvíli jízdy? To je spíš otázka na jehlovej ventil, případně dodávku paliva ne?
10:59:32
02.05.2011
02.05.2011
Nepér
Nic nechci, jen chci zkusit, jestli to s větší dírou přestane po chvíli jízdy na plnej knedlík vynechávat nebo ne. A nechce se mi otravovat Kratochvíla. Trysky na zničení mám, tak proč to nezkusit.