Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

14:50:46
13.05.2011
lucas
Taky bych se podíval. Jenže já vůl jsem ty starý vyhodil...
14:27:30
13.05.2011
Nepér
Podívám se, jaká mám ve staré převodovce, ta netekla.
11:51:08
13.05.2011
lucas
Hele s těmi gufery mám taky problém. Kupoval jsem je v krči a jedno z těch dvou začalo téct jak sviň. Co jsem koukal do katalogu tak má tam být 40x55x7 a v krči mají ještě s rozměrem 40x55x8 Už nevím který jsem kupoval. Ale hádám, že ten třetí rozměr značí "hloubku" gufera a to by mohl bejt ten náš problém ;-)

Jen podotknu, že všechny gufera co tam mají jsou originální díly.
upraveno 1x, naposled 13.05.2011 11:51:40
08:41:34
13.05.2011
JirkaF
Ahoj, auto dávám do oblíbených :), jinak s těma svodama si nedělej hlavu, to není problém opravit - psal jsem ti to do PM.
14:56:04
12.05.2011
suri
-> Nepér: tak kúp originálny originál zo škodovky , ak máš všetko ok tak držia
14:14:31
12.05.2011
Nepér
Nevim, kupoval jsem je v krči, měl by to bejt originál.
13:57:07
12.05.2011
suri
-> Nepér: a skúšal si aj origo guferá zo škodovky?
13:52:07
12.05.2011
Nepér
Nevim no... jdu si skočit z mostu. Zapalování mi ještě nepřišlo, Saky údajně nemůže dohnat soustružníka/frézaře kvůli tomu sání, teploměr oleje je poslanej na reklamaci, vyměněný gufera u poloos zase tečou, svody maj díru a vůbec to nějak nejede, tuhle jsem do kopce málem nepředjel 1.4MPI Fóbii f sedanu na plechu...8
upraveno 1x, naposled 12.05.2011 13:52:44
13:23:33
12.05.2011
havlik
-> Nepér: leda ten tmel na vyfuky ale ten by se asi vyklepal
13:21:39
12.05.2011
Nepér
Nojo, jenže jediný, co mě napadá je to v tom místě říznout pilkou, opravit a zase svařit, což jednak neumim a jednak to bude asi vcelku pakárna. Pak mě ještě napadá nějakej tmel, ale tomu sám nevěřím.
13:05:58
12.05.2011
havlik
-> Nepér: aha tak to pak asi by chtělo nějak zaprskat
10:25:34
12.05.2011
Nepér
10:03:04
12.05.2011
Nepér
Je to v tomhle místě...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 12.05.2011 10:03:04
22:00:27
11.05.2011
Nepér
Je to skrz, prosvítá to, zvenku se k tomu nedá dostat, zevnitř těžko...
21:36:31
11.05.2011
havlik
-> Nepér: řekl bych že v tomhle místě to není žádnej problém
21:32:02
11.05.2011
Nepér
20:47:14
11.05.2011
Nepér
Hele, průser, jsou tam nějaký dirky, dvě, schválně to tam asi nebude, co?
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 11.05.2011 20:47:14
23:54:40
10.05.2011
Nepér
Tak teď bych potřeboval nějakýho svářeče vejfuků a naprasit tam nějakou kombinaci středu z 1.9D a nějakýho rychlýho konce 1
09:14:08
10.05.2011
Nepér
Já jen nevím, co na to napasuju za pokračování...
Extreme Tyres