Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

20:35:40
01.04.2011
Nepér
No, je to totok:

www.skodateam.cz/Tlakomer _oleje_s_cidlem_-_prumer_5 2mm/WebShop?idz=922

I s kontaktem na kontrolku a přes redukci ze starýho čidla jde do závitu na bloku.
19:30:15
01.04.2011
m8rinek
-> Nepér: kde a za kolik jsi koupil čidlo? Jaký je průměr budíku?
19:28:55
01.04.2011
Nepér
"Znervózňovací" budík...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 01.04.2011 19:28:55
08:47:04
29.03.2011
suri
-> James1991: v zosilnenej felde sú chladiče 1,3-1,9 zámenné , vo favorite sa tuším na diesla museli hore vyvrtať úchyty , spodok asi sedel , horšie je že musíš urobiť spodnú trubku na vodu a vývod od nádobky
08:46:08
29.03.2011
Nepér
-> James1991: Dá ale musíš tam přidat právě tu trubku a téčko, protože spodní vývod je na opačné straně.
23:16:36
28.03.2011
James1991
-> Nepér:

Díky za info a dá se vyměnit kus za kus? Tím myslim Vyndat klasickej chladič se saharou z Favorita a namontovat z 1.6?
10:38:24
28.03.2011
Nepér
Asi se s tím nebudu párat www.ignitech.cz/czech/... /tcip.htm 1
upraveno 1x, naposled 28.03.2011 10:38:47
23:50:41
25.03.2011
Nepér
No, je to trochu lepší. Dole na volnoběh můžu mít o 5° víc a někde v těch 4000rpm to vystoupá na stejnou hodnotu. Asi to tak nechám, je to pakárna. Jo a dělaj se mi kapičky na převodovce, mezi půlkama... achjo :(
22:21:27
25.03.2011
Nepér
Závaží z odstředivky v rozdělovači ;)
22:20:38
25.03.2011
bigfavo
sorry za ot. ale čo je na tej váhe ? 6
22:11:53
25.03.2011
Nepér
Takovýho železa dole a pořád to reguluje podobně, sakra :D . Jedu se projet po D8.
21:27:29
25.03.2011
Pavel P..
pěkné to máte pane :-)
21:25:29
25.03.2011
Nepér
Uvidíme, proměříme...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 25.03.2011 21:25:29
23:07:43
23.03.2011
Jura_Favorit
-> Nepér: tak to už je o domluvě, ne.. 4
22:54:26
23.03.2011
Nepér
Nelíbí se mi, jak má ty trubky nad sebou, musel bych asi upravit ližinu. A přírubu bych potřeboval spíš na ten vrzací nesmysl (dva šroubky a pružinky)...
22:38:22
23.03.2011
Jura_Favorit
Nepér 23.03.11 08:48:25 napsal: svody, jen bych rád 4–2–1 a to nikdo nedělá, takže nejspíš železný HRS 4–1 no 8

Hricina dělá i 4-2-1, má je třeba Michelin...





Zdravím.

Svody vyrábíme i 4-2-1,posílám obrázky.

Cena těchto dlouhých svodů s pružným dílem je 7883,-Kč.

Také vyrábíme krátké svody na přírubu(3 díry )za 6671,-Kč.

S pozdravem Jiří Hricina


Obrázky tu:

img607.imageshack.us/i/76 851413.jpg

img21.imageshack.us/i/918 73429.jpg
22:22:36
23.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 23.03.11 10:30:17: Neumí, už jsem se na to pro někoho ptal, má mustr s příčkou jen na auta s motorem vzadu.
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 22:22:49
10:37:00
23.03.2011
suri
-> vhml: plochý vetrák má 1,6 z klímou a diesel , 240/320W tuším
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 10:37:12
10:30:17
23.03.2011
Nepér
-> Tuner#2: Umí Bohouš Krejčí i svody na Favorita?

-> vhml: Ten plochý větrák jsem taky někde viděl ale z čeho to je netuším. Jinak ten plech asi nevadí, když to funguje... navíc ještě kus chladiče zbývá, takže všechno se přes tu vrtulku netlačí...
10:21:55
23.03.2011
vhml
Jenom blbej dotaz. Nevadí ta sahara bežnýmu chlazení, kdy se nasátej vzduch musí tlačit ven přes tu vrtulku? Jako asi nevadí když je to v sérii, ale přijde mi to divný.



A slyšel jsem, že existuje větrák na 1,6 ale plochý konstrukce. Ten je z auta s klimou či z jiného roku výroby?
Extreme Tyres