No, je to totok:
www.skodateam.cz/Tlakomer
_oleje_s_cidlem_-_prumer_5
2mm/WebShop?idz=922
I s kontaktem na kontrolku a přes redukci ze starýho čidla jde do závitu na bloku.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
20:35:40
01.04.2011
01.04.2011
Nepér
19:30:15
01.04.2011
01.04.2011
m8rinek
-> Nepér: kde a za kolik jsi koupil čidlo? Jaký je průměr budíku?
08:47:04
29.03.2011
29.03.2011
suri
-> James1991: v zosilnenej felde sú chladiče 1,3-1,9 zámenné , vo favorite sa tuším na diesla museli hore vyvrtať úchyty , spodok asi sedel , horšie je že musíš urobiť spodnú trubku na vodu a vývod od nádobky
08:46:08
29.03.2011
29.03.2011
Nepér
-> James1991: Dá ale musíš tam přidat právě tu trubku a téčko, protože spodní vývod je na opačné straně.
23:16:36
28.03.2011
28.03.2011
James1991
-> Nepér:
Díky za info a dá se vyměnit kus za kus? Tím myslim Vyndat klasickej chladič se saharou z Favorita a namontovat z 1.6?
Díky za info a dá se vyměnit kus za kus? Tím myslim Vyndat klasickej chladič se saharou z Favorita a namontovat z 1.6?
10:38:24
28.03.2011
28.03.2011
Nepér
Asi se s tím nebudu párat www.ignitech.cz/czech/...
/tcip.htm
23:50:41
25.03.2011
25.03.2011
Nepér
No, je to trochu lepší. Dole na volnoběh můžu mít o 5° víc a někde v těch 4000rpm to vystoupá na stejnou hodnotu. Asi to tak nechám, je to pakárna. Jo a dělaj se mi kapičky na převodovce, mezi půlkama... achjo :(
22:21:27
25.03.2011
25.03.2011
Nepér
Závaží z odstředivky v rozdělovači ;)
22:20:38
25.03.2011
25.03.2011
bigfavo
sorry za ot. ale čo je na tej váhe ?
22:11:53
25.03.2011
25.03.2011
Nepér
Takovýho železa dole a pořád to reguluje podobně, sakra :D . Jedu se projet po D8.
21:27:29
25.03.2011
25.03.2011
Pavel P..
pěkné to máte pane :-)
23:07:43
23.03.2011
23.03.2011
Jura_Favorit
-> Nepér: tak to už je o domluvě, ne..
22:54:26
23.03.2011
23.03.2011
Nepér
Nelíbí se mi, jak má ty trubky nad sebou, musel bych asi upravit ližinu. A přírubu bych potřeboval spíš na ten vrzací nesmysl (dva šroubky a pružinky)...
22:38:22
23.03.2011
23.03.2011
Jura_Favorit
Nepér 23.03.11 08:48:25 napsal: svody, jen bych rád 4–2–1 a to nikdo nedělá, takže nejspíš železný HRS 4–1 no
Hricina dělá i 4-2-1, má je třeba Michelin...
Zdravím.
Svody vyrábíme i 4-2-1,posílám obrázky.
Cena těchto dlouhých svodů s pružným dílem je 7883,-Kč.
Také vyrábíme krátké svody na přírubu(3 díry )za 6671,-Kč.
S pozdravem Jiří Hricina
Obrázky tu:
img607.imageshack.us/i/76 851413.jpg
img21.imageshack.us/i/918 73429.jpg
Hricina dělá i 4-2-1, má je třeba Michelin...
Zdravím.
Svody vyrábíme i 4-2-1,posílám obrázky.
Cena těchto dlouhých svodů s pružným dílem je 7883,-Kč.
Také vyrábíme krátké svody na přírubu(3 díry )za 6671,-Kč.
S pozdravem Jiří Hricina
Obrázky tu:
img607.imageshack.us/i/76 851413.jpg
img21.imageshack.us/i/918 73429.jpg
22:22:36
23.03.2011
23.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 23.03.11 10:30:17: Neumí, už jsem se na to pro někoho ptal, má mustr s příčkou jen na auta s motorem vzadu.
10:37:00
23.03.2011
23.03.2011
suri
-> vhml: plochý vetrák má 1,6 z klímou a diesel , 240/320W tuším
10:30:17
23.03.2011
23.03.2011
Nepér
-> Tuner#2: Umí Bohouš Krejčí i svody na Favorita?
-> vhml: Ten plochý větrák jsem taky někde viděl ale z čeho to je netuším. Jinak ten plech asi nevadí, když to funguje... navíc ještě kus chladiče zbývá, takže všechno se přes tu vrtulku netlačí...
-> vhml: Ten plochý větrák jsem taky někde viděl ale z čeho to je netuším. Jinak ten plech asi nevadí, když to funguje... navíc ještě kus chladiče zbývá, takže všechno se přes tu vrtulku netlačí...
10:21:55
23.03.2011
23.03.2011
vhml
Jenom blbej dotaz. Nevadí ta sahara bežnýmu chlazení, kdy se nasátej vzduch musí tlačit ven přes tu vrtulku? Jako asi nevadí když je to v sérii, ale přijde mi to divný.
A slyšel jsem, že existuje větrák na 1,6 ale plochý konstrukce. Ten je z auta s klimou či z jiného roku výroby?
A slyšel jsem, že existuje větrák na 1,6 ale plochý konstrukce. Ten je z auta s klimou či z jiného roku výroby?