skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
20:37:09
09.03.2011
09.03.2011
Nepér
Už to jezdí, muhaha... zatím jsem jel kolem domu tam a zpátky.
00:31:14
09.03.2011
09.03.2011
marecko
pekní favík a aj je uz v oblubeních
09:45:58
09.02.2011
09.02.2011
Nepér
Drncá to stejně, sedí to líp. Ale tuším, že HP Sporting pro Fav/Fel už se asi měsíc nevyrábějí.
23:41:31
06.02.2011
06.02.2011
marecko
pekne favík parádny akosa ponasom povie ze sumn ten podvozok HP nieje moc tvrdy? nebucha to viacej ako sériovka? lebo uvazujem onom zebysom to tiez hodil na fávo
09:38:42
28.01.2011
28.01.2011
Patrik145
Paraaada, vzdy ked vidim tvoje auto na fotkach tak sa mi paci
15:33:07
16.01.2011
16.01.2011
Lukáš Černý
-> Nepér: Tak to jsem zvedavej jak to pojede.... :) pak sem dej vedet jakej z toho mas pocit,oproti 136motoru ;) :)
15:36:50
27.12.2010
27.12.2010
Nepér
Zdá se mi, že se to žluté světlo od mlhy méně odráží a nevytváří tolik "bílou stěnu". Jsou to mlhovky od OB za 130,- kus, skla zevnitř natřená žlutou vypalovací barvou na sklo.
15:33:05
23.12.2010
23.12.2010
jarousinecicek
Mám dva dotazy: Je se žlutýma mlhovkama v mlze lépe vidět?
Co je to za mlhovky?
Děkuji za odpovědi.
Co je to za mlhovky?
Děkuji za odpovědi.
18:58:49
27.11.2010
27.11.2010
Nepér
No, nic moc, ale bude dobrej.
16:02:39
27.11.2010
27.11.2010
suri
-> Nepér: takže predsa 1,6 chladič , aspoň je nejaký pekný?
15:35:56
27.11.2010
27.11.2010
Tomaso435
-> Nepér: nojo něco ti tam chybý
02:29:31
14.11.2010
14.11.2010
Nepér
Co stála samotná vačka nevim, drahý...
09:58:27
13.11.2010
13.11.2010
Cába
-> Nepér: tu 265 mam v druhym favu,ale ta 278 je lepsi. To bude asi ona, protoze me doporucil kompresy 11-11,2. Na kolik te ted vysla?
00:29:38
13.11.2010
13.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 13.11.10 00:26:17: To bude pěkný svezení.
00:26:17
13.11.2010
13.11.2010
Nepér
-> Cába: Nevim, co je to přesně za vačku, původně jsem chtěl 265/258° od M-E, ale když to nebude na každodenní ježdění, rozhodli jsme se Sakym, že tam dáme malinko ostřejší. Komprese je asi 11.2 prej, takže se ještě jednou upravovala hlava.
00:02:53
13.11.2010
13.11.2010
Cába
-> Nepér: takze 278/265 z polotovaru jako mam v rapidu? Tak to si myslim, ze budes spokojenej. Zajimalo by me, jak ta vacka jede v 1,4