No, vačka je tam od Čepka, o jednu ostřejší, než ta tvoje. Blok i vnitřek je Fabia, hlavu, taky původem z Fabie, dělal Saky. Kryt rozvodů a ventilů je Favorití. Sání na tom bude upravený z 50kW BMM, s převařenou přírubou na Lekr. Svody zatím sériový, jen možná zabrousím náběhy, aby tam nebyly ostrý hrany...
Opruz bude naladit Lekr a předstih ale tak snad to nějak pojede...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
08:26:51
01.11.2010
01.11.2010
Nepér
01:27:48
01.11.2010
01.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 31.10.10 20:48:51: No pěkný, jen ten popis nic neříká :-)
21:40:59
31.10.2010
31.10.2010
Nepér
Spousta stupňů, díry velký...
21:04:13
31.10.2010
31.10.2010
Cába
-> Nepér: Tak konecne uz fabka? Co vacka a hlava?
10:26:51
28.05.2010
28.05.2010
Nepér
-> jaromír: Už si to napamatuju, dával jsem pak i něco do dveří a tak...
20:05:47
22.05.2010
22.05.2010
jaromír
prosimtě kolik si zhruba použil toho tlumícího materiálu cos dával pod palubku?
víc jak 1m x 2m ne co??
dík
víc jak 1m x 2m ne co??
dík
16:02:00
06.02.2010
06.02.2010
Fávo136
Pěkný favorit ! Zadny prasácky tuzing krasne decentní ! mas muj obdiv !
21:10:55
31.03.2009
31.03.2009
Nepér
Nic moc se netuní, jen se jezdí. Ale plány jsou, to jo...
Bude třeba nový výfuk, pak mám v plánu obnovit po patnácti letech nástřik dutin, následně poopravit kosmetické rezivějící vady, protože minulé jaro jsem se na to vykašlal, potom váhám jestli nedám při přezouvání předek o drážku níž, pracuju na ovládácí logice čerpadla FACET, protože blok z fábie nečekaně nemá díru na AC pumpu a tak... Taky pokusně vozím dvouvláknovky v brzdovkách.
Bude třeba nový výfuk, pak mám v plánu obnovit po patnácti letech nástřik dutin, následně poopravit kosmetické rezivějící vady, protože minulé jaro jsem se na to vykašlal, potom váhám jestli nedám při přezouvání předek o drážku níž, pracuju na ovládácí logice čerpadla FACET, protože blok z fábie nečekaně nemá díru na AC pumpu a tak... Taky pokusně vozím dvouvláknovky v brzdovkách.
17:49:27
20.03.2009
20.03.2009
RON
-> Nepér: chtelo by to nake nove info co se na aute deje, co se tuni
21:53:45
26.01.2009
26.01.2009
Nepér
-> RON: Ále, tak nějaká ta vačka, trochu podrbat hlavu... snad to i trochu pojede.
12:29:28
20.01.2009
20.01.2009
MATTESS
-> Nepér: aaa, tady se posiluje
12:11:56
20.01.2009
20.01.2009
RON
-> Nepér: serie Fobije, nebo nejaky tunink?
21:07:13
19.01.2009
19.01.2009
Nepér
Od spoda až po kryt ventilů je to 1.4 z fóbie, jen tam budou favorití prsa, rozdělovač a karburátor
18:50:01
19.01.2009
19.01.2009
maRkus
od kdy dela krabice vrr ? to jedine ze by v ni bylo stene.... copak to je za makovici ?
10:54:47
22.12.2008
22.12.2008
maRkus
new: Kromě čelního všechna skla tónovaná (maRkus ví)
MaRkus umi i celni....
MaRkus umi i celni....
20:35:40
01.09.2008
01.09.2008
Nepér
No, že by bylo nějaký brutální ticho se mi nezdá, ale je fakt, že to od tý doby nějak víc točím, tak to asi efekt má Ještě jsem to nalepil na vnitřní stranu. Musel bych to porovnat se sérií.
13:50:16
29.08.2008
29.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Hezký, ale když vidím ty kabely a táhla, tak se na sundavání palubky pěkně z vysoka víš co Pak napiš reference.
12:36:45
29.08.2008
29.08.2008
Nepér
Vibraflex 40, původní hadrokoberec zase zpátky přes to.