skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
10:15:29
23.03.2011
23.03.2011
Nepér
Má někdo svody od Němce? Jak to vypadá?
10:01:04
23.03.2011
23.03.2011
havlik
-> Nepér: Němec nedělá www.ncpower.cz/vyfuky
08:48:25
23.03.2011
23.03.2011
Nepér
S tím karburátorem to teď má rozjezd skoro jak TDI :D Nahoře by to možná chtělo i bohatší 2. stupeň ale počkám, až bude od Sakyho to převařený sání a docela přemýšlím, jestli zároveň nedám svody, jen bych rád 4-2-1 a to nikdo nedělá, takže nejspíš železný HRS 4-1 no
07:59:58
23.03.2011
23.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Pěkný pane, takže už lítáš? Jaký jsou pocity?
07:37:10
23.03.2011
23.03.2011
suri
-> James1991: samozrejme chladič je dlhší o 10cm 1,3chladič má výkon 33,3kw a tento 43,5kw , vetrák na 1,3 má 55W a 4 blbo tvarované lopatky , tento má 180W 6 lopatiek a poriadnu saharu kde berie vzduch z celého chladiča
00:23:27
23.03.2011
23.03.2011
Nepér
-> James1991: Ano, má. Chladič je větší a sahara má výkonnější motor a plech, díky kterému nasává vzduch přes cca 80% plochy chladiče.
23:12:41
22.03.2011
22.03.2011
James1991
Moc pěkné:-) Takhle to má být. Ten chladič a sahara z 1.6 má to nějaký lepší chladicí vlastnosti než je sériově třeba na Favoritu nebo Felicii 1.3?
21:18:07
22.03.2011
22.03.2011
patres02
super tak tento sa mi fakt paci taky jednoduchy super ...a to co si tam dorobil?
12:35:06
20.03.2011
20.03.2011
Nepér
Je tam chladič z 1.6, má díru na druhý straně a nemá přípojku na spodní hadici expanzky, tak se to musí trošku přetrubkovat.
12:31:26
20.03.2011
20.03.2011
Tommyk
-> Nepér 10.03.11 23:57:54: na co to tam je takle?
11:55:23
20.03.2011
20.03.2011
Joki
Možná už jsem to sem psal, ale tvoje auto se mistrašně moc líbí
15:26:44
11.03.2011
11.03.2011
Nepér
Mám tam sériový zánovní originál.
09:21:27
11.03.2011
11.03.2011
suri
-> Nepér: vidíš ako pekne si to zvládol , expanzku nechávaš origo alebo máš pripravené niečo lepšie?
23:42:10
09.03.2011
09.03.2011
Nepér
Sání by mělo být z 50kW BMM se zvětšenými kanály z 27 na 30 mm (sérové pro Lekr mají 24 mm) a s převařenou přírubou na karburátor. Jak ale ten naladit netuším. Asi zavolám Kratochvílovi, jestli mě nepošle doprdele .
23:37:17
09.03.2011
09.03.2011
MATTESS
takže ještě pár kilometrů laborace. Tak ať se dílo daří
23:35:49
09.03.2011
09.03.2011
Nepér
No, tak zatím je tam sériové sání i s původním karburátorem, takže to asi neni to ono, ale docela dobrý :) Předstih musel jít ze základních 10° na 5°, páč to pod plynem v otáčkách klepalo a tak... regulaci ještě proměřenou nemám. Podtlak je tam ze 742 s polovičním rozsahem.
23:28:54
09.03.2011
09.03.2011
MATTESS
-> Nepér: a první syrové pocity? Dobré?