skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
15:24:31
22.08.2008
22.08.2008
krup
-> Nepér: zdravím tě pane, čim to tlumiš? ( budeš tam pak na to dávat i ten puvodni "koberec"? )
12:53:05
09.05.2008
09.05.2008
Nepér
No, zatim to neni dodělaný, ale nějak se mi nelíbí nárůst citlivosti od 60 Hz nahoru, musím to mít oříznutý dost nízko... třeba se ještě rozehraje, nevim.
13:18:43
05.05.2008
05.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Koukám že máš vyhřívané sedačky zespoda :o) a pěkný basáček.
16:00:30
09.02.2008
09.02.2008
Nepér
K přestavění výšky stačí nějak stáhnout pružiny. Já použil plastový stahovacý pásky - jsou vidět na fotce - ty nejtlustší, co měli, minimálně 4 na 1 pružinu. Asi nejjednodušší je dělat to na autě, stáhneš to, zvedneš heverem a pak stačí šroubovákem, nehtem, nebo kleštěma přehodit pojistný kroužky v drážkách na tlumičích.
18:13:23
06.02.2008
06.02.2008
outkast136 - zrušená registrace
Neper- muzu se te zeptat jak u tech HP funguje to snizovani pomoci drazek, pry se to nejak srazi, je k tomu potreba nejaky specialni naradi
10:06:31
28.01.2008
28.01.2008
Nepér
Drncá to pořád stejně na dlažebních kostkách se to klepe tak jako tak.
09:41:29
28.01.2008
28.01.2008
krup
-> Nepér: nemám tušeni jaky spony máš na mysli ( eště sem to nezkoumal .. mužeš kdyžtak nekam upnout ty fotky co máš ? )
Gratuluju k HPčkám .. ( neni to moc velkej "kostitřas" na běžny ježděni ? - taky o nich přeméšlim .. )
Gratuluju k HPčkám .. ( neni to moc velkej "kostitřas" na běžny ježděni ? - taky o nich přeméšlim .. )
11:00:52
26.01.2008
26.01.2008
Nepér
Jenže já nechci sundavat zástěrky.
20:29:25
24.01.2008
24.01.2008
Holda
Neper:To ti nejak nevyslo ja zasterky sundal predni a zadni jsou ok
18:16:17
24.01.2008
24.01.2008
Nepér
-> Holda: Nechci mít vorvaný zástěrky jako někdo...
00:28:37
24.01.2008
24.01.2008
Holda
Neper:Ja ty HP mam uplne nejniz a problem nemam jen musis davat obcas bacha a urcite niz to vypada lip ale delej jak myslis
22:14:00
23.01.2008
23.01.2008
maRkus
-> Nepér: Proc jezdis po obrubnikach ??? zkus to po silnici...
09:15:38
22.01.2008
22.01.2008
Nepér
Budu to muset vepředu zvednout, nějak si to ještě sedlo a nabírám obrubníky
15:12:51
20.01.2008
20.01.2008
maRkus
Kua hp... zavidim
13:16:40
20.01.2008
20.01.2008
Nepér
Jasně, všichni se ptejte kolik to stálo .
Pro aktuální ceny si napiště nekomu jinýmu, třeba o.husek@hpsporting.cz .
Pro aktuální ceny si napiště nekomu jinýmu, třeba o.husek@hpsporting.cz .
00:34:28
20.01.2008
20.01.2008
Holda
ze by HP?