Favorit  super LUX Favorit super LUX

komentáře | popis | fotky | favo110lrs | 26.01.15 21:42 | 34x v oblíbených
Tohohle favoritka jsem zachránil před jeho šrotací....





Motor 1289ccm

vačka 300/300

50kw hlava vyšmrdlana

Lekr 28/30 180/200 upravený

4-1



NEWS

1289 T písty 288g s kroužky čep 47g

vačka 320/300-Péra Kit 1500

Hlava 50 kanály 31,bez nálitku na voditku, u sedla 31,7mm

Lekr-saní Freestyle pick-up 1,5

4-1





Převodovka I Sixta

Originální Pohárová skřin

4,18 rovný, odstupnování dle homolgace.pro kola 14

bez špéry.



tlumiče HP předek trenigáče,zadek mix. předek stabilizátor.







Sehnal jsem tovární tvrdou kliku s vačkoů tak uvidíme...



videa---



milovice fazol


Škoda Favorit 1300


www.facebook.com/?ref=log o







ŠKODA Favorit 1289 Test
nový videoo



AR Milovice 12.01.13 Škoda Favorit lux
AR 12.01.13

Favorit super LUX - komentáře:

19:05:24
06.12.2007
Jára
hej to nepochopim proč ho nenecháte bejt řešite tady prostě pí..... a když to má takhle odskouený a vyhovovuje mu to tak to přestante řešit!!!!
17:59:14
06.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> favo110lrs: A měl jsi možnost porovnat s HP, nebo Protlumem? Pokud ne, tak nechápu ty Tvoje předchozí příspěvky...
17:52:22
06.12.2007
favo110lrs
-> Tuner#2: tak znova nejni zádnej odbornik jak pišes, jen jsem podotkl že mám tlumiče odněj a fungujou dobře newim co chces slyset vic?:))))))
21:27:20
05.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> favo110lrs: Tak znova, od kdy je Pešan nějaký profík na stavbu podvozků, tak jako Hušek a nebo Křistěk?
20:28:00
05.12.2007
favo110lrs
tady nejni potřeba už co dodávat:))) lol:) diskuzni forum:)333*
22:09:27
04.12.2007
petřík
-> Mishak: Dík sem rád že se najde i někdo kdo s tim třeba nesouhlasí ale dá se s nim o tom normálně mluvit 4
19:33:55
04.12.2007
nikuve02
-> Mishak: Koukam ze to tu frci a dik za podporu i velkej laik mechanik kterej prolez 2 tridy ucnaku by rek to samy co ja1
17:33:53
04.12.2007
Mishak
-> petřík: no je pravda že to tvoje zpracování je o poznání lepší.. 4
10:24:09
04.12.2007
petřík
A ještě pro upřesnění celou dobu se bavim a obhajuju svoji verzy ne tu petrovu s tím sem nejel ani sem to naživo nikdy neviděl . já to mám takhle skoda-virt.cz/cz/.../6803 7
10:20:59
04.12.2007
petřík
-> Řízek: neřekl jsem že nejsem zvědavej ale na jeho uražky . -> Tuner#2: No neřikám že je to nejlepší varianta tak jak to mám udělaný ale řikám že auto se prostě chová líp než bez toho.. to samozřejmě neznamená že kdybych sehnal ten z obrázku nebo to udělal jako Eidy tak to nebude ještě lepší... a samozřejmě je to všechno v mem případě ve stadiu vyvoje a laborace s celkovym podvozkem (pružiny,tlumiče,přední stab)
01:50:08
04.12.2007
jarin
-> Řízek: Jj už si skoro tam4, prostě se drž slov Tunera2, když ten zadní stabylizátor bude moc silný!!! v poměru k přednímu a teoreticky vzato i k tuhosti per... což ti taky k něčemu přispívá, tak při prujezdu ostrou zatáčkou se ti auto nakloní byť i třeba míň ale nadzdvihne ti vnitřní kolo!!!, které se ti bude protáčet!!!, což vidím docela jako blbou věc při objíždění třeba takovího kruháče a kdo ví kam tě to pošle když se to kolo opět chytne??...........no každopádně zas to je na dýl (skoušet a skoušet) než to bude perfektní, nevím jak funguje tahle kombinace,ale muj názor je že je lepší zustat jen u toho predního(víběr není zas tak malej) a do tohodle se pouštět až když už škodověnka přibere na váze(třeba těžším motorem)1
00:05:11
04.12.2007
Řízek
-> Tuner#2: 3 3 aha napsal sem to blbe , a nejak si nepochopil 3 myslim v nedeli , pisu v sobotu rozumis 3 3 3 tak jina verze : se stablem do zatacky se mu nakloni auto tolik ze mu ten stabl zatlaci kolo tolik do blatniku ze bude ve vzduchu
23:48:07
03.12.2007
Mishak
-> Tuner#2: jasně já s tebou naprosto souhlasim... ale Řízek to ví moc dobře jenom to napsal uplně obráceně 3
23:41:01
03.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mishak: Myslím že ne. Cituji: "Bud tam nema zadnej efekt , nebo to vnitrni kolo spis nadlechci nez pritlaci"



Tohle neudělá ani stabík na obrázku, ani tady na fotkách. Kolo k vozovce přitlačí jen pružina, stabík ať už plně funkční nebo nefunkční bude zadní kolo spíš nadzvedávat. Tam je otázka jak moc dovolí autu se naklonit i přední stabík a pružiny, ale v zásadě je to tak jak píšu.
23:37:02
03.12.2007
Mishak
-> Tuner#2: Myslim že oba mluvíte o tom samém ale nerozumíte si... 1 4
23:26:49
03.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Od kdy má stabík za úkol vnitřní kolo přitlačit? To ani fyzikálně nejde. Naopak s tvrdým stabíkem vzadu a pořádným uložením bude tendence to kolo zvedat a pak bude problém v ostrých zatáčkách s nechtěným přetočením motoru...4
23:25:00
03.12.2007
Mishak
-> petřík: mě to přijde stále stejně trefný 5 ......................pra vda že Nikuve to mainko přehání se slovníkem ale v zásadě s nim souhlasim že ten stabík asi funguje v tom provedení viz obrázek z katalogu ale jak tady bylo zmiňováno - to uchycení stabilizátoru co má tady kolega je trochu nefunkční... a vůbec si myslim že použít stabík ze předku je docela zoufalý boj... nejel sem v tom ale nevěřim že to funguje 4
23:11:19
03.12.2007
Řízek
petřík 03.12.07 19:18:54 napsal: -> nikuve02: nejsem na to od někoho kdo tady má 16 přizpěvků vubec zvědavej .Takze kdyz budu mit 2558 prispevku , tak na me uz budes zvedavej , nebo jak si to predstavujes ??? Nikuve ma pravdu , ten stabl co tady v tom odkazu ukazujes by urcite fungoval vic nez to vase kouzleni , ale asi to nefungovalo tak jak ma , tak proto se tam nedavaly , ale uz 100% nemuze funfovat stabl ze predku na zadni ose a jeste navic na kyvce , a takle uchycenej , to se to pri prvni vostry zatacce vohne . Bud tam nema zadnej efekt , nebo to vnitrni kolo spis nadlechci nez pritlaci . A jeste k tem dualnim brkam a tlumicum , tak to radsi budu nejvetsi king a debil a pudu koupit tlumice vod speedpro nebo HP a pera to sami , nez takovydle experimenty . To vyjde nastejno kdyz tam vrazim misto pera a tlumice lesenarskou trubku a budu si libovat jak mam ''tuhej''podvozek......
22:03:18
03.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petřík: Řekl bych že to bylo myšleno tak, že ten stabík na erko byl uchycený na krajích a ne tak jak je tady na fotkách ten bastl uchycený akorát za prostředek, neb to pak neplní svou funkci (nebo jen minimálně). Pokud uchycení stabíku, tak něco jako to má Eidy na erku a ne tohle...



Pak je ještě debata na dlouho jak moc silný musí být ve vztahu k přednímu.



-> favo110lrs: Možná Ti tady přijde něco vtipné, ale zajímala by mě odpověď na mojí otázku.
Extreme Tyres