-> haso: kdyby jeden, ale oba. To je zahada, co?
Nahodou hlavne po Praze je to super mimikri, to si pak clovek muze dovolit lecjakou prasecinu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Model: Škoda Favorit 135Ls
Rok výroby: 1991
Motor: 781.135 (43kW, 96Nm)
Převodovka: 5q, 4.162
Toto vozidlo mi slouží ke daždodenní přepravě, takže mé úsilí na něm směřuje spíše k udržování v perfektním technickém stavu a drobných vychytávkám, které mi usnadňují každodenní život s ním, než k nějakým bezúčelným vzhledovým úpravám, nebo jinému tomu "tuningu".
Motor:
co je hotovo->
- komplet přetěsněn, (hlava, prsa, potrubí, vana, gufero na klice)
- nová spojka
- nové rozvody
- zabroušené ventily
- spasovaná potrubí
- repas karburátoru + seřízení na stolici
co je v plánu->
- vyměnit rozdělovač
- 70A alternátor
- repase olejového čerpadla (?)
Podvozek:
co je hotovo->
-nové přední tlumiče
co je v plánu->
- nová nápravnice
- nová přední ramena
- nová přední ložiska
- tyčky, čepy, manžety a silentbloky řízení
- nové horní uložení tlumiče
- manžety hnacích hřídelí
- GO předních brzd
Interér:
co je hotovo->
- výměna budíků za ty novějšího modelu
co je v plánu ->
- oprava koroze podlahy
- komplet černý interér
- výdechy ventilace z Octavie
- středový panel z Felicie
- volant z Felicie, hlavice fofrklacku z RS
- vytlumení dveří a zástavba repro Rainbow SLX 256 De Luxe
- domečky pro výškové repro u zrcátek, zůstane zachováno nastavování zevnitř
- sedačky z novějšího Favorita, nebo z Felicie
Karoseie:
co je v plánu ->
- oprava koroze
- nátěr spodku Body 930
- výměna komplet všech gumových těsnění
- vyleštění laku
.... a pak už jenom jezdit, jezdit, jezdit :)
Postup práce:
22.2. 2006 - zacalo se neprilis intenzivne delat na centralu. Zatim hotovo komplet 5. dvere, motory s tahly na prave strane. Zbyva dodelat levou stranu, pruchodky do dveri (grrrc), natahat kabelaz, umistit RJ a poprudit Nekoho, aby mi to ozivil :)
22.4. 2006 - nemam moc cas aktualizovat, tak jen telegraficky co se udalo: central centraluje, vymenil jsem hnedou palubku za cernou, nahodil topeni a popelnik z Feldy, komplet cerny tapecy na vsech dverich, dopredu nahozeny novy stahovacky, vytlumena prepazka mezi motorem a kabinou + dvere tappajomatem, priprava na 16,5cm repro, lucasy z Feldy, pruchodky do dveri, dlouhej volant z Feldy, vymeneny stefty na hlave, podlozka pod karbecem, hadicky podtlaku, udelany prechody na potrubich, vymeneny nejaky tesneni, natreny svody a 1. dil vyfuku, umytej motor a spousta dalsich veci na ktery si honem honem nevzpomenu.
Rok výroby: 1991
Motor: 781.135 (43kW, 96Nm)
Převodovka: 5q, 4.162
Toto vozidlo mi slouží ke daždodenní přepravě, takže mé úsilí na něm směřuje spíše k udržování v perfektním technickém stavu a drobných vychytávkám, které mi usnadňují každodenní život s ním, než k nějakým bezúčelným vzhledovým úpravám, nebo jinému tomu "tuningu".
Motor:
co je hotovo->
- komplet přetěsněn, (hlava, prsa, potrubí, vana, gufero na klice)
- nová spojka
- nové rozvody
- zabroušené ventily
- spasovaná potrubí
- repas karburátoru + seřízení na stolici
co je v plánu->
- vyměnit rozdělovač
- 70A alternátor
- repase olejového čerpadla (?)
Podvozek:
co je hotovo->
-nové přední tlumiče
co je v plánu->
- nová nápravnice
- nová přední ramena
- nová přední ložiska
- tyčky, čepy, manžety a silentbloky řízení
- nové horní uložení tlumiče
- manžety hnacích hřídelí
- GO předních brzd
Interér:
co je hotovo->
- výměna budíků za ty novějšího modelu
co je v plánu ->
- oprava koroze podlahy
- komplet černý interér
- výdechy ventilace z Octavie
- středový panel z Felicie
- volant z Felicie, hlavice fofrklacku z RS
- vytlumení dveří a zástavba repro Rainbow SLX 256 De Luxe
- domečky pro výškové repro u zrcátek, zůstane zachováno nastavování zevnitř
- sedačky z novějšího Favorita, nebo z Felicie
Karoseie:
co je v plánu ->
- oprava koroze
- nátěr spodku Body 930
- výměna komplet všech gumových těsnění
- vyleštění laku
.... a pak už jenom jezdit, jezdit, jezdit :)
Postup práce:
22.2. 2006 - zacalo se neprilis intenzivne delat na centralu. Zatim hotovo komplet 5. dvere, motory s tahly na prave strane. Zbyva dodelat levou stranu, pruchodky do dveri (grrrc), natahat kabelaz, umistit RJ a poprudit Nekoho, aby mi to ozivil :)
22.4. 2006 - nemam moc cas aktualizovat, tak jen telegraficky co se udalo: central centraluje, vymenil jsem hnedou palubku za cernou, nahodil topeni a popelnik z Feldy, komplet cerny tapecy na vsech dverich, dopredu nahozeny novy stahovacky, vytlumena prepazka mezi motorem a kabinou + dvere tappajomatem, priprava na 16,5cm repro, lucasy z Feldy, pruchodky do dveri, dlouhej volant z Feldy, vymeneny stefty na hlave, podlozka pod karbecem, hadicky podtlaku, udelany prechody na potrubich, vymeneny nejaky tesneni, natreny svody a 1. dil vyfuku, umytej motor a spousta dalsich veci na ktery si honem honem nevzpomenu.
bitmap/135LS - komentáře:
22:42:20
26.03.2007
26.03.2007
bitmap - zrušená registrace
20:58:18
26.03.2007
26.03.2007
haso
-> bitmap: jak je mozne ze pisem cesky a pritom favorit ma znacku BA?
17:27:39
10.02.2007
10.02.2007
Jožynek
-> bitmap: Aj tento je pekný
19:03:14
22.01.2007
22.01.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Honz@: Ee, pristroje jsou puvodni, prehodil jsem jen polepy, rucicky a ten kryci plast, pac se mi nechtelo se drbat s tim konektorem :)
15:20:48
22.01.2007
22.01.2007
Honz@ - zrušená registrace
Ahoj, prosim tě jak si tam dostal kapličku přístrojů z novýho typu? Předělával si konektory?Díky Honza
14:16:15
29.09.2006
29.09.2006
Redline__
Which is the year of production of your Favo, Bitmap ???
01:39:26
22.09.2006
22.09.2006
FORM - zlomená ojnice
Ty toho favouše zbytečně haníš, vždyť je pěkný a ve stavu který by ti mohlo spousty lidí závidět.