Škoda Favorit 136 LS
Rok výroby 1989
MOTOR:
1.6 MPI 55kw(bez uprav),vyměněno ložisko převodovky,lamela,přitlač
ák,
motor vylakován do černé barvy,leštěná rozpěrná tyč
PODVOZEK:
náprava z felicie se stabilizatorem
posilovač řízení
HP Sporting na Felicii 1.6 verze tuning
předek snížen o -6cm
zadek snížen o -6cm
EXTERIER:
Karoserie komplet po GO
V předních dveřích kliky z Audi,zadní dveře zahlazené-výřez SPZ z Passata B6,přimračena zadní světla
vytahnuté lemy:předek-2cm a zadek 3cm
Barva: RS Modrá
Na oknech folie 70% zatmaveni s atestem
přední maska zahlazena,kapota vyhlazena a zamračena
spojlery od nuclear racing
Alu kola Keskin KT5 15x7 na gumách 195/45
zadní bílé lampy
Střešní okno
zrcádka kapky
světla natřeno po krajích na černo.V před. blinkrech čiré žárovky svití žlutě.Parkovačky z bílích led diod,hlavní světla modre H4
Leštěné víčko nádrže z Yamahy FZR 1000
INTERIÉR:
sedačky,koberec.stropnice Felicie,Palubka(potažena mikroplyšem),černé výplně dveří
sportovní volant
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265(jsem s něma nadmíru spokojen)
Subwoofer: Hert ES 300 D
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
www.zkouknito.cz/video-ex
cellent-infinity-and-xclus
ive-weekend-19-26-10-2008?
m=1e6a50c0...
Škoda Octavia 1.9 TDI
Rok výroby 2002
MOTOR:
1.9 TDI 66kw(Originál) nyní Vyměněny seriové trysky za Sprint 764,chip.Výkon změren na brzdě 141HP a to je krasný:-D
PODVOZEK:
Podvozek WMAX
předek snížen o -8 cm
zadek snížen o -7 cm
EXTERIER:
Kola: CABO Rims 113 chrome 18x7.5,gumy:FALKEN ZE-912 new - 215/35 R18 84W
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265
Subwoofer: hHelix W12 Compatition
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
De Tomaso - komentáře:
JEDU!!JEDU!!METRY!!METRY!!
RYCHLEJI!!RYCHLEJI!!

-> Fire: Hoj dík za pochvalu.Snažím se no ale jde to teď pomalu.Motor zatím není nijak upraven, ale v zimě bych chtěl něco provest.82kw to nebude to stojí ranec.Bude 69 nebo 76 kw.Uvidíme podle peněz

-> De Tomaso: zdar, drsne pokracujes....hele mas tu 1.6tku nejak upravenou ?
-> Creams: -> pitrs-84@: Vidím pánové že tu máte srandu

Že bych se přidal taky

hybe se hybe se

hýbej se hýbej ...

Tak žhavé to snad nebude... ať fa co nejdříve fičí ať můžeme nafotit klubové foto kámo
a šajse

-> pitrs-84@: Máš pravdu a hlavně nebylo moc peněz.Motor se v zimě udělá na 82kw.To mí stačí.Stejnak se teď práce zastaví.ťukl jsem kamošovi oktavku a asi příjdu o řidičak.Takže favo musím jít stranou

-> De Tomaso: to cumis co?ze si vsimnu takove kraviny bez tak si to chtel tady tutlat jenze felckari nic neujde ,NEHEHEHEHEHE,a proc 1,6?to je na stejny pruser jako tam mit cokoliv jineho,a rychlejsiho,legislativne to je fuk jestli fela 1,6 nebo naky 2,0 turbo,pruser stejny,(za predpokladu havarky nebo tak neco)no i kdyz z felcky to bzde levne a upravy taky nic velkeho..................
.............
-> pitrs-84@: Jasná paka pujde 1.6 MPI.Motor už je v barvě

-> De Tomaso: copak je to za hambal na druhe fotce u kola?nejaky silentblok s drzak podobnymu z filcky z 1,6??????????????????????
???????????,,,,,,,
-> goofy1983: Dík moc to potěší
ahoj...už jsem dlouho neviděl pěkně udělany favo...smekam klobouk jen tak dál...nádherná práce

-> Creams: Tak tak

My stejně na hlučín nepojedme pokud stihneme, že tome ? www.kridla2008.wz.cz to jistí
-> pitrs-84@: Kamarade ted není moc času.Šichty mi vychazej uplně naprd,takže se tomu nemužu moc věnovat

čéčé pracuj rychleji,tjůnink kap s tjůnink kamaradkou na hlucine je za dva tejdny..................
a je to narocne na upravu