Škoda Favorit 136 LS
Rok výroby 1989
MOTOR:
1.6 MPI 55kw(bez uprav),vyměněno ložisko převodovky,lamela,přitlač
ák,
motor vylakován do černé barvy,leštěná rozpěrná tyč
PODVOZEK:
náprava z felicie se stabilizatorem
posilovač řízení
HP Sporting na Felicii 1.6 verze tuning
předek snížen o -6cm
zadek snížen o -6cm
EXTERIER:
Karoserie komplet po GO
V předních dveřích kliky z Audi,zadní dveře zahlazené-výřez SPZ z Passata B6,přimračena zadní světla
vytahnuté lemy:předek-2cm a zadek 3cm
Barva: RS Modrá
Na oknech folie 70% zatmaveni s atestem
přední maska zahlazena,kapota vyhlazena a zamračena
spojlery od nuclear racing
Alu kola Keskin KT5 15x7 na gumách 195/45
zadní bílé lampy
Střešní okno
zrcádka kapky
světla natřeno po krajích na černo.V před. blinkrech čiré žárovky svití žlutě.Parkovačky z bílích led diod,hlavní světla modre H4
Leštěné víčko nádrže z Yamahy FZR 1000
INTERIÉR:
sedačky,koberec.stropnice Felicie,Palubka(potažena mikroplyšem),černé výplně dveří
sportovní volant
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265(jsem s něma nadmíru spokojen)
Subwoofer: Hert ES 300 D
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
www.zkouknito.cz/video-ex
cellent-infinity-and-xclus
ive-weekend-19-26-10-2008?
m=1e6a50c0...
Škoda Octavia 1.9 TDI
Rok výroby 2002
MOTOR:
1.9 TDI 66kw(Originál) nyní Vyměněny seriové trysky za Sprint 764,chip.Výkon změren na brzdě 141HP a to je krasný:-D
PODVOZEK:
Podvozek WMAX
předek snížen o -8 cm
zadek snížen o -7 cm
EXTERIER:
Kola: CABO Rims 113 chrome 18x7.5,gumy:FALKEN ZE-912 new - 215/35 R18 84W
AUDIO:
Radio:
Přední repro: Rainbow CSX 265
Subwoofer: hHelix W12 Compatition
zesilovač: Eyebrid Y150 (2.kanál)
zesilovač: Dragster DAB 4075 (4.kanál)
De Tomaso - komentáře:
-> tomas.divoch: tak, a mam v prdeli rizeni

.. zub casu no
-> tomas.divoch: a ty jsi ostravak tudiš krajan skus obi tam ji koupiš za 300
-> Fire: -> twimpi1: No ale ja fakt nic nerezal akorat si musim jeste sehnat horkovzdusnou pistol a trouchu upravit kraje at s tim tolik netriskam
-> twimpi1: ja ty komiky nemyslel zle...jen me pobavilo to, ze jeden rika jak to jde temer bez uprav a druhej jaka je to drbačka
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
-> tomas.divoch: -> twimpi1: vy jste komici

..jeden tvrdi jak rezal aby to sedelo a druhej ze je to OKi jen třískat

..asi si to budu muset vyzkouset sam
-> twimpi1: skoro se vsema

,ale to je banalita si myslim ze to tesneni casem prizpusobi
-> tomas.divoch: a s který ma tak boucháš?
-> Fire: zadni mam taky.Drbacka tak na 3 dny a rezat se nic nemuselo jenom trochu nahrat a zatlacit vypoukliny u prednich dveri kolem palubky(je to tam hodne na fest tesno).A jinac vic bouchat z dverma at se zavrou
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
-> tomas.divoch: a daval jsi i zadni ? jinak co vse se muselo rezat z tech prednich a jak teda moc je to drbačka..jestli do toho mam jit vubec

.. mam ted vyplne 94 SOLITARE totis
-> Fire: No docela tezko ale uz jsou tam.Hlavne jsem to musel upravit kvuli odskokum jinak bych se nedostal do auta
-> tomas.divoch: jen tak

koukám ze bojujes s vyplnema ..jak tam sly ?
-> Fire: Obcas jo kdyz neco potrebuji.Proc pak?
-> tomas.divoch: zdar, jezdis na ty burzy co mate v OV ???
-> dave: Pouzity jsou jen konektory a dopasovany na origo elektriku
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
Vypadá to dobře. Když jsi měnil palubovku, použil jsi i přední svazek z Feldy, nebo jen přepojil konaktory?