skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
15:06:04
07.05.2009
07.05.2009
Max
-> RomanT: tentokrát se bude plést...turbo zaspívá a vyrazíš kupředu :-)
23:20:23
05.05.2009
05.05.2009
exwrcteam
zkusim se stavit mam tohotedka nejak moc nestiham
10:24:28
29.04.2009
29.04.2009
RomanT
-> Max: no jo, snad uz to letos jezdit bude-ale to rikam kazdej rok a stale nic-moje mamka dycky rika, ze az s tim poprve vyjedu, tak to udela hrc prc a konec No skoro vzdycky miva pravdu, tak doufam ze tentokrat ne
10:15:28
29.04.2009
29.04.2009
RomanT
-> David V6: nene tajny to neni :) je to tady www.bartos-bartos.cz/raci
ng.html
07:56:07
29.04.2009
29.04.2009
Max
-> RomanT: a pěknej zvedák :-)
07:54:25
29.04.2009
29.04.2009
Max
-> RomanT: tak už aby to jezdilo !!! :-)
07:08:46
29.04.2009
29.04.2009
David V6
-> RomanT: jinak brzdy moc pěkný,už se to rýsuje
23:34:30
28.04.2009
28.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Moc pěkný postup, těším se někde na setkání naživo.
22:12:48
28.04.2009
28.04.2009
David V6
-> RomanT: jaká pak jestli to není tajný
21:39:34
28.04.2009
28.04.2009
RomanT
-> Eidy: jojo poloosy udela jedna firma z mlade boleslavi - uz se tesim
21:36:16
28.04.2009
28.04.2009
RomanT
-> exwrcteam: bejvam doma o vikendu stale-stav se a muzeme pokecat-prostredni barak v ulici-otevreny vrata u garaze a tam oranzovej autak
18:29:58
28.04.2009
28.04.2009
exwrcteam
-> RomanT: kdy tam bejvas? ten je z opocna.. krasny predni brzdy ja mma 288: D
16:27:09
28.04.2009
28.04.2009
Eidy
-> RomanT: Hezkej postup. Sice po dlouhý době, ale ono to někdy jinak nejde. A copak s poloosama? Někdo ti vyrábí něco na zakázku nebo jak?
10:31:05
28.04.2009
28.04.2009
Skury
-> RomanT: Pěkná práce.... :)
09:08:38
28.04.2009
28.04.2009
RomanT
-> TUNER: jeste to nejezdi-chybej uz jen poloosy, tak doufam ze panove v mlade boleslavi budou pracovat rychle
-> TheronBB_130LR:
-> pistaa: Diky kluci
-> TheronBB_130LR:
-> pistaa: Diky kluci
00:21:38
28.04.2009
28.04.2009
pistaa
-> RomanT: pekne to mas chlape, stalo to za to.. ;)
16:24:54
27.04.2009
27.04.2009
TheronBB_130LR
-> RomanT: tak musim zlozit klobuka povedat ze toto ej jedno z najkrajsich favo (nielen forman) ake som kedy videl uz som teda par videl krasny clean style trafil si aj moju oblubenu farbicku plus rimms su krasne bilele no satocky si trafil prense ake sa mne pacia ja by som uz len ine auto dal kedze na favo niesom ale moc krasne ak ta teda moj nazor zaujima
12:30:19
27.04.2009
27.04.2009
TUNER
-> RomanT: Takže už to jezdí?
10:28:47
27.04.2009
27.04.2009
RomanT
nové fotky zde orangee.rajce.idnes.cz/AK
TUALIZACE_270409-brzdy
22:48:46
22.03.2009
22.03.2009
RomanT
-> exwrcteam: caues - a kabrt je kdo a odkud? Jinak koukam ze ses taky z vrchlabi :) Se nekdy o vikendu zastav, garaze nad polyklinikou :)