skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
10:56:14
29.02.2008
29.02.2008
Skury
Skvělej projekt! Kruci kruci, závidim.
15:48:23
28.02.2008
28.02.2008
Max
-> RomanT: jj
21:02:32
27.02.2008
27.02.2008
RomanT
-> Max: Tak doufam ze neutece i bez sedacek
17:11:49
27.02.2008
27.02.2008
Max
hezký sedačky....z toho ti jentak neuteče :-)
16:34:45
27.02.2008
27.02.2008
RomanT
-> TUNER: joo prozrad
10:06:46
27.02.2008
27.02.2008
pistaa
-> TUNER: napriklad kto planuje "vyject" ??
00:41:09
26.02.2008
26.02.2008
TUNER
-> RomanT: Nech se překvapit...pár škodovek se chystá vyject..
Sedačky hezký.....si jí tam přivázal za trest když zlobila co...)))
Sedačky hezký.....si jí tam přivázal za trest když zlobila co...)))
00:01:19
26.02.2008
26.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: V novém Tuning magazinu je na prodej fávo s 1,8T údajně stavěné a vrchy s krátkou převodovkou a náhradním 1,8 motorem za 200.000,- a vypadá docela slušně z těch dvou fotek.
22:25:03
25.02.2008
25.02.2008
RomanT
-> Redline__:
20:39:59
25.02.2008
25.02.2008
Redline__
-> RomanT: Incredible, just incredible! It's a mad beast in your garage. Keep goin' . In RomanT we trust
21:46:06
06.02.2008
06.02.2008
RomanT
-> TUNER: ktery mas namysli?
21:38:58
06.02.2008
06.02.2008
TUNER
-> RomanT: ....a další se staví....
20:07:33
06.02.2008
06.02.2008
RomanT
-> myso: no, poklikej na ID karty kluku tady v diskuzi a uvidis, ze ja nejsem nicim novej-to co delam ja, tu delali uz davno predemnou :) Jen to davam do jinyho auta
18:10:56
06.02.2008
06.02.2008
myso
ty si upny.....................
......................fraj
er kara z prveho pohladu kukam ze forman? to sa niekomu paci a co to ..motor? no do pr.....
12:03:13
06.02.2008
06.02.2008
RomanT
-> TUNER: -> Max: -> hacek: -> Tuner#2:
09:27:10
06.02.2008
06.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Super
22:03:28
05.02.2008
05.02.2008
hacek
parada, gratuluju, prubezne davej info jak to vypada :)
00:45:55
05.02.2008
05.02.2008
TUNER
-> RomanT: Našel jsem jedno videjko kde je vidět že na volnoběh to je někde kolem -0,7....takže myslim pohoda...
00:20:31
05.02.2008
05.02.2008
TUNER
Nj,když já vzpomenu jak mě to poprvý haprovalo protože jsem ještě neměl všechno pozapojovaný...))))
Taky to mam na videjku 1. jízda vidět...jak to ještě nebylo ono....ale to nebude nikdy.. )))
Taky to mam na videjku 1. jízda vidět...jak to ještě nebylo ono....ale to nebude nikdy.. )))