-> RomanT: Hm Hmmmm,možná to bude chtít s motorem trochu hejbnout...Na ten výdech z turba to bude chtít přidělat hned nějaký kolínko.Mě turbo fouká hezky nahoru kam potřebuju ))
Jinak to sací potrubí z AGU bude asi opravdu kratší a hlavně bys pak neměl vstup zepředu,ale ze strany a tam už by mělo bejt místa víc.Tak bych zkusil sehnat samotný sání,určitě by to dost pomohlo s místem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
11:51:09
24.04.2007
24.04.2007
TUNER
08:39:17
23.04.2007
23.04.2007
RomanT
No-takže víkend začal moc hezky, když po tom, co sem sundal rozvodovej řemen, sem si jen tak z prdele zatočil sem a tam klikou a bylo vymalováno-se budu muset nekde mrknout jak se dela naky to zakladni nastaveni, kdyz tam neni remen-no nic horsiho nez ze se potka pist s ventilem se stat nemuze....vazne bych si dal pres hubu . Po tom, co byl v motorovym prostoru jen blok s prevodovkou, vypadalo vse uplne jednoduse a motorovej prostor se tvaril tak, ze by se do nej vesel klido i nakej dvanactivalec. Ovsem po pripojeni turba, sani, ostatnich sracicek vcetne servopumpy a nekolikahodinoveho vsemozneho i nemozneho naklaneni motoru bylo jasny, ze bez rezani karoserie se to prostě neobejde. Nejvetsi problem bylo turbo, ktery u tohodle modelu cumi zrovna jako na potvoru primo do manzety rizeni....vazne nah...o. Servopumpa je zase pomalu pred prednim naraztnikem a skrtici klapka nekde pred chladicem-no horor(se mi zda ze motory AGU maj to sani snad polovicni nez mam ja). Ale na konec sem to tam po rade kompromisu narval-jelikoz je to vsuve na milimetry, rozhodnul sem se pro celkem tvrde ulozeni-tedy ne na klasickych silenblocich. Zatim je jen na hrubo udelanej drzak prevodovky. K napravnici bude motor uchycen ve dvou bodech-budou 2 reakcni vzpery z Fe 1,9D-tedy s tvrdsimi silenbloky
15:00:20
20.04.2007
20.04.2007
Pan Kutil
-> RomanT: tak předem bych chtěl poděkovat, poklona od mistra velka čest pro mě . No 13-ka má najeto 188, takže sem si řek že po 200ts pude a když už tak už , láká mě turbo, to nepopřu ale uvidíme...kolega Montér má taky nákou předstau ale to je prej -top secret- ...
21:09:47
19.04.2007
19.04.2007
Max
-> RomanT: no...práce uspěšně pokračují....moc pěkné :-) už aby to vrčelo
18:55:41
17.04.2007
17.04.2007
Pan Kutil
bombastika , už sem si řikal že by se u tebe zase dala hledat inspirace, jelikož mám do budoucna v plánu tež změnu pohonné jednotky...super práce, jentak dál a držim palce!!!
12:42:55
17.04.2007
17.04.2007
RomanT
-> TUNER: oooooo děkuji
09:04:19
17.04.2007
17.04.2007
TUNER
-> RomanT: Moooc hezká práce.....Jen tak dál....
08:15:02
17.04.2007
17.04.2007
RomanT
-> Fire: no už by s tím vážně chtělo pohnout - po čtyřech měsících sem to konečně postavil na kola Elektriku mám SNAD "kompletní - až mi příjde že jí je strašně moc-je to úplně celá elektrika z púvodního auta a celý je to jeden svazek-se s tim budu muset ňák poprat-no uvidíme no-aspoň že ten motor už tam bude konečně viset
07:44:06
17.04.2007
17.04.2007
Fire
-> RomanT: kurňa, teda tomu dáváš docela na prdel, jen tak dál ... a co elektrika ?
23:48:01
21.02.2007
21.02.2007
Frštensky
koukam ze z decentniho auta je ted poradne brutalni kara moc pekny
23:46:50
21.02.2007
21.02.2007
Fire
-> RomanT: čest, hele furt nejak nestiham at projedem to moje facko...resp. mam neco s napravou + su marod...jinak nejede to nejhur, na dvojku tech 80 fiči...ale pak mi prijde ze jakoby to nechce jet ! na ctyrku plnej a 140 max. baj woko, ti to litalo vice, ne ? jen abych hgledal pripadne zavadu u me nekde
19:25:22
13.02.2007
13.02.2007
tommik.favo
mooc pekny... drzim palecky s motorem
12:28:17
13.02.2007
13.02.2007
Fire
-> RomanT:
09:16:48
13.02.2007
13.02.2007
RomanT
-> Fire: no problemo
08:22:18
13.02.2007
13.02.2007
Fire
-> RomanT: hele, ja ted moc nestiham s tou projizdkou, ale neboj, pocitam s tevou...musim se ucit na zkousky
10:25:39
06.02.2007
06.02.2007
Max
-> RomanT: jo to jo...kompenzuješ slušně
10:25:08
06.02.2007
06.02.2007
TUNER
-> RomanT: Tak to jo.....