skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
12:03:13
06.02.2008
06.02.2008
RomanT
-> TUNER: -> Max: -> hacek: -> Tuner#2:
09:27:10
06.02.2008
06.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Super
22:03:28
05.02.2008
05.02.2008
hacek
parada, gratuluju, prubezne davej info jak to vypada :)
00:45:55
05.02.2008
05.02.2008
TUNER
-> RomanT: Našel jsem jedno videjko kde je vidět že na volnoběh to je někde kolem -0,7....takže myslim pohoda...
00:20:31
05.02.2008
05.02.2008
TUNER
Nj,když já vzpomenu jak mě to poprvý haprovalo protože jsem ještě neměl všechno pozapojovaný...))))
Taky to mam na videjku 1. jízda vidět...jak to ještě nebylo ono....ale to nebude nikdy.. )))
Taky to mam na videjku 1. jízda vidět...jak to ještě nebylo ono....ale to nebude nikdy.. )))
22:29:30
04.02.2008
04.02.2008
Tommyk
-> RomanT: většina jen tak provizorně ale je to hustý že už to běží :) a stabilně nic ne necuká, nehádá... paráda
22:21:03
04.02.2008
04.02.2008
RomanT
21:44:48
04.02.2008
04.02.2008
Max
-> RomanT: gratuluju k prvnímu úspěchu
15:17:00
04.02.2008
04.02.2008
TUNER
-> RomanT: Přesně ti podtlak neřeknu.Já mam bez motou nulu a po nastartování se to někde kolem -0,5ti určitě pohybovat bude...Kouknu večer doma jestli nenajdu nějaký videjko kde by to bylo vidět... ;-)
Když se jede lehká noha,tak je to víceméně na nule a až při zrychlování to trochu tlačí....))
Když se jede lehká noha,tak je to víceméně na nule a až při zrychlování to trochu tlačí....))
12:47:36
04.02.2008
04.02.2008
Eidy
-> RomanT: Gratulace. Už aby to vrrrrrn, vrrrrrrrrrn!!! No zkrátka aby to už jelo a pořádně.
12:32:26
04.02.2008
04.02.2008
Tommyk
-> RomanT: gratulace k úspěchu
12:30:02
04.02.2008
04.02.2008
David V6
-> RomanT: šikula tak už aby to jelo Gratulace
11:47:56
04.02.2008
04.02.2008
RomanT
jinak merak tlaku mam taky jen tak nejakej provizorni, kterej sem naseu u nas v laboratori - pri atmosferickym tlaku ukazuje 1bar, takze po zapojeni a nastartovani ukazoval kolem 0.2 bar - tedy realnych podtlak -0.8 bar.
Otazka na Tunera - je tohle plus minus v norme?
Otazka na Tunera - je tohle plus minus v norme?
08:23:11
04.02.2008
04.02.2008
RomanT
-> gabo00000: no tak napoprve to rozhodne nechytlo Porad sem mel problem s tlakem benzinu, mam tam totiz jen provizorne napojeny palivovy cerpadlo z BMM. Ale ted uz to startuje naprosto bez problemu vzdy napoprvy, krasne to drzi pravidelnej volnobeh, az se me zda ze to je nejak podezrely Jinak to samozrejme jeste nejezdi, jeste to ani nestoji na kolech :)
Ovsem bez problemu to nejni - vzdy kdyz je motor v tahu (jde do otacek), nebo naopak jde z otacek, tak se z prevodovky ozyvaj sileny zvuky, neco jako dost sily rezonance, jakoby tam bylo neco volnyho. Z toho videjka co sem dam to nebude moc patrny, pac je to toceny starym fotakem a zvuk nestoji za nic - za tejden to natocim kamerou.
Nevim no-mozna by to mohlo bejt tom, ze v prevodovce jeste nejni olej a nejsou tam poloosy...
Ovsem bez problemu to nejni - vzdy kdyz je motor v tahu (jde do otacek), nebo naopak jde z otacek, tak se z prevodovky ozyvaj sileny zvuky, neco jako dost sily rezonance, jakoby tam bylo neco volnyho. Z toho videjka co sem dam to nebude moc patrny, pac je to toceny starym fotakem a zvuk nestoji za nic - za tejden to natocim kamerou.
Nevim no-mozna by to mohlo bejt tom, ze v prevodovce jeste nejni olej a nejsou tam poloosy...
00:19:21
04.02.2008
04.02.2008
favoman
už se těším na video
23:38:36
03.02.2008
03.02.2008
TUNER