skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136 LE
Po "Fáčku" jsem nijak extra neprahnul ( mSlim že už jsem jich měl dost)..ale tak nějak se mi připletl do cesty.
Přišlo mi škoda nechat ho odjet na vrakoviště...tak špatně na to není.
Jedná se o vůz s řízeným karburátorem, tedy Ekotronic. Systém to nebyl úplně vychytaný... takže na autě je klasický karbec, Ekotronic jsem k tomu dostal v pytlíku.
Jinak vůz původem sluzebak z AZNP, najeto 108tis km, původní SPZ a sešitový velký TP.
Karoserie původní, kromě pár dobových doplňků nezničená. Auto stálo v garáži, takže palubky je v uchyzejicim stavu.
Bude nutné vyměnit blatníky, zadní lemy spíš opravit - uvidí se dle stavu.
ppPak sehnat přední nárazník, odšroubovat zadní madlo a bude to výrazně lepší.
Vyčistit, oživit lak a pak se uvidí.
Aktuálně SPZ v depozitu a auto v suché garáži.
Možná na něj dojde ještě letos... uvidíme.
Po "Fáčku" jsem nijak extra neprahnul ( mSlim že už jsem jich měl dost)..ale tak nějak se mi připletl do cesty.
Přišlo mi škoda nechat ho odjet na vrakoviště...tak špatně na to není.
Jedná se o vůz s řízeným karburátorem, tedy Ekotronic. Systém to nebyl úplně vychytaný... takže na autě je klasický karbec, Ekotronic jsem k tomu dostal v pytlíku.
Jinak vůz původem sluzebak z AZNP, najeto 108tis km, původní SPZ a sešitový velký TP.
Karoserie původní, kromě pár dobových doplňků nezničená. Auto stálo v garáži, takže palubky je v uchyzejicim stavu.
Bude nutné vyměnit blatníky, zadní lemy spíš opravit - uvidí se dle stavu.
ppPak sehnat přední nárazník, odšroubovat zadní madlo a bude to výrazně lepší.
Vyčistit, oživit lak a pak se uvidí.
Aktuálně SPZ v depozitu a auto v suché garáži.
Možná na něj dojde ještě letos... uvidíme.
Max/Škoda Favorit 136 Le - komentáře:
04:11:05
25.06.2020
25.06.2020
vlcak135l
On existuje i 136 ve verzi le?
18:27:56
12.06.2020
12.06.2020
Lamac
Všetky tie autá boli na vývoz... tie čo sú tu, sú dovezené nazad.
23:32:36
11.06.2020
11.06.2020
Max
Dobře,spolehlivost necháme stranou... každý má právo na svůj názor :-)
Pravdou je,že většina těchto aut byla na vývoz, tady jich moc není, ještě méně s funkčním ekotronikem
Pravdou je,že většina těchto aut byla na vývoz, tady jich moc není, ještě méně s funkčním ekotronikem
22:17:04
09.06.2020
09.06.2020
Lamac
Ale chlapi,nepreháňajte aspoň... na diagnostiku a nastavenie tomu stačí jeden prepínač s LEDkou (pozri jozo1009.rajce.idnes.cz/E
cotronik/1146929508 ),servisný manuál a skrutkovač. Ak to niekedy niekomu nefungovalo, tak len rozpadnutou podložkou pod tým karburátorom, alebo blbou hadičkou na podtlak, čo sú bežné závady aj u obyčajného karbeca...
A jedného času to bude taká raritka, ako "GLi"...
A jedného času to bude taká raritka, ako "GLi"...
22:09:27
09.06.2020
09.06.2020
Tom Troll
-> Max: On vychytanej to byl, od lidí co je jezdili jsem slyšel že když to funguje tak má tak to karbec stčí s přehledem do kapsy, akorát je na údržbu v průběhu desítek let potřeba expertíza raketovýho inženýra.
22:05:27
09.06.2020
09.06.2020
Max
Ale na tohle auto bych to chtěl vrátit,pokud se mi to povede zorovoznit
22:04:49
09.06.2020
09.06.2020
Max
Protože ten systém byl dost poruchový. Karburátor se na facku seřídit a jezdilo to. Sám jsem na několika autech ekotronika vydával a dal tam karbec.
20:22:41
09.06.2020
09.06.2020
Lamac
Prečo si myslíš, že tento systém nebol vychytaný? Však favorit nebolo jediné auto, v ktorom sa to používalo. Mimochodom na jazdenie na spotrebu pri správnej údržbe a nastavení je super.