skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rád bych vám představil svého kombajnera
je to škoda felicia combi lxi
parametry
motor :
1.3 BMM 50 kw
rok výroby: 23.1.1996
místo výroby:Mladá Boleslav
barva:odstín 1088 bílá perlová
výbava : centrál,rádio,středový tunel,otáčkoměr,palubní počítač, čelní sklo s pruhem,tonovaná okna
plány :namontovat čtyřramenný volant,nárazník s ostřikovači světel,sedačky glxi,tapce glxi, nakonec snad bude i lak
původně auto vlastnila leasingová firma, 15.4.1996 přiděláno tažné zařízení a v roce 2000 pohon na LPG, původní SPZ byla AHB 19-49, poté feldu v roce 2004 koupila feldu firma Finiš Pardubice která ho vlastnila cca měsíc poté převedeno na S.Bilovskou která vůz vlastnila až do roku 2011. kdy vůz odkoupila čsop jaro jaroměř která ho vlastnila až do roku 2020.
2020
7.3.2020 vůz odkoupen z ČSOP JARO ,vůz zde sloužil dlouhých 10 let
14.4.2020- první práce na autě úklid ,výměna budíků a dání koberečků do auta a oprava zadních světel
14.5- koupě narázníku s ostřikovačema světel svažuju že ho namontuju na vůz
25.5.2020 -výměna řemene alternátoru a zjištění že zadní lemy jsou k.o
17.6 demontováno LPG s auta, přestalo to startovat nevíte někdo co je za závadu
19.6 namontovana koncovka výfuku a přítlaky stěračů
30.6 nandány safari potahy
17.7 koupeny nové zadní lemy
28.7 nastartováno ale pouze na sprej ,takže jsem zjistil že tam nejspíš nejde palivo
6.8- vůz konečně opraven byl přestřižený kabel od čerpadla
25.10-koupena veškerá plechařina na opravu
6.11-zánovní tlumiče a funkční topení z vrakolície
14.11-přehozeny přední kola a tapce za glxi
19.11-opravem startér ,blbě se vysouval
5.12 - vypuštění vody a přeparkování auta
2021
6.1 -výměna čidla vemtilátoru ,furt to nefunguje zkusím z jiné feliny u které to funguje
11.1-prodám vypínač na světla s tím že ho nebudu potřebovat, samozřejmě že na královně přestane fungovat, to je zákon schválnosti
5.2 - s autem jsem zapadl, když mě kamarád vytahoval tak jsem měl otevřené dveře a kousek byla náprava samozřejmě že jsem to nestihl zavřít takže dveře v háji.
6.2-auto konečně převezeno na dílnu a můžou začít opravy kastle
11.2- pokus o výměnu trubky na vodu která nedržela,původní plán byl použít trubku z vrakolície, ale vzhledem k zanešení ,jsem usoudil že bude lepší dát trubku novou.
17.2- demontáž předku, čekal jsem to daleko horší
21.2 výměna pátých dveří, konečně vím kde se brala voda v kufru, a namontoval jsem tam 5dveře z vrakolície
3.3 - demontáž zadního nárazníku a zjištění kdysi odfláknutého vyvaření lemů, nebyly přivařeny k vnitřnímu lemu, nic méně základ je dobrý takže hurá do opravy , bohužel ale až za 14 dní.
26.3-demontován interiér
27.7-dosehnány věškeré karosářské díly ,takže se brzy opět začne
2022
6.1-sehnána nová zadní náprava se stabilizátorem
10.1-náprava rozdělána
17.1-očištěna převodovka
12.2 očištěny některé věci z nápravy jako např. buben,štít,stabilizátor ,uložení stabilizátoru atd.
2023:
dnes jsem se na chvíly dostal k dorozebrání motoru ze šrotíka.čtvrtý píst je na tom asi nejhůř,nicméně kroužky na všech pístech chodím volně,ve válcích nejsou rýhy,šálky na ojnicích taky na tom nejsou nejhůř,ještě uvidím jak bude vypadat klika až se vytáhne,ale na první pohled na ojnicích není nic extra špatně
hotovo:
přehozeny tapce za glxi krom tapce u spolujezdce ten stále nemám
přehozeny 5 dveře
je to škoda felicia combi lxi
parametry
motor :
1.3 BMM 50 kw
rok výroby: 23.1.1996
místo výroby:Mladá Boleslav
barva:odstín 1088 bílá perlová
výbava : centrál,rádio,středový tunel,otáčkoměr,palubní počítač, čelní sklo s pruhem,tonovaná okna
plány :namontovat čtyřramenný volant,nárazník s ostřikovači světel,sedačky glxi,tapce glxi, nakonec snad bude i lak
původně auto vlastnila leasingová firma, 15.4.1996 přiděláno tažné zařízení a v roce 2000 pohon na LPG, původní SPZ byla AHB 19-49, poté feldu v roce 2004 koupila feldu firma Finiš Pardubice která ho vlastnila cca měsíc poté převedeno na S.Bilovskou která vůz vlastnila až do roku 2011. kdy vůz odkoupila čsop jaro jaroměř která ho vlastnila až do roku 2020.
2020
7.3.2020 vůz odkoupen z ČSOP JARO ,vůz zde sloužil dlouhých 10 let
14.4.2020- první práce na autě úklid ,výměna budíků a dání koberečků do auta a oprava zadních světel
14.5- koupě narázníku s ostřikovačema světel svažuju že ho namontuju na vůz
25.5.2020 -výměna řemene alternátoru a zjištění že zadní lemy jsou k.o
17.6 demontováno LPG s auta, přestalo to startovat nevíte někdo co je za závadu
19.6 namontovana koncovka výfuku a přítlaky stěračů
30.6 nandány safari potahy
17.7 koupeny nové zadní lemy
28.7 nastartováno ale pouze na sprej ,takže jsem zjistil že tam nejspíš nejde palivo
6.8- vůz konečně opraven byl přestřižený kabel od čerpadla
25.10-koupena veškerá plechařina na opravu
6.11-zánovní tlumiče a funkční topení z vrakolície
14.11-přehozeny přední kola a tapce za glxi
19.11-opravem startér ,blbě se vysouval
5.12 - vypuštění vody a přeparkování auta
2021
6.1 -výměna čidla vemtilátoru ,furt to nefunguje zkusím z jiné feliny u které to funguje
11.1-prodám vypínač na světla s tím že ho nebudu potřebovat, samozřejmě že na královně přestane fungovat, to je zákon schválnosti
5.2 - s autem jsem zapadl, když mě kamarád vytahoval tak jsem měl otevřené dveře a kousek byla náprava samozřejmě že jsem to nestihl zavřít takže dveře v háji.
6.2-auto konečně převezeno na dílnu a můžou začít opravy kastle
11.2- pokus o výměnu trubky na vodu která nedržela,původní plán byl použít trubku z vrakolície, ale vzhledem k zanešení ,jsem usoudil že bude lepší dát trubku novou.
17.2- demontáž předku, čekal jsem to daleko horší
21.2 výměna pátých dveří, konečně vím kde se brala voda v kufru, a namontoval jsem tam 5dveře z vrakolície
3.3 - demontáž zadního nárazníku a zjištění kdysi odfláknutého vyvaření lemů, nebyly přivařeny k vnitřnímu lemu, nic méně základ je dobrý takže hurá do opravy , bohužel ale až za 14 dní.
26.3-demontován interiér
27.7-dosehnány věškeré karosářské díly ,takže se brzy opět začne
2022
6.1-sehnána nová zadní náprava se stabilizátorem
10.1-náprava rozdělána
17.1-očištěna převodovka
12.2 očištěny některé věci z nápravy jako např. buben,štít,stabilizátor ,uložení stabilizátoru atd.
2023:
dnes jsem se na chvíly dostal k dorozebrání motoru ze šrotíka.čtvrtý píst je na tom asi nejhůř,nicméně kroužky na všech pístech chodím volně,ve válcích nejsou rýhy,šálky na ojnicích taky na tom nejsou nejhůř,ještě uvidím jak bude vypadat klika až se vytáhne,ale na první pohled na ojnicích není nic extra špatně
hotovo:
přehozeny tapce za glxi krom tapce u spolujezdce ten stále nemám
přehozeny 5 dveře
felicie 1.3 bmm/bílá královna - komentáře:
11:06:50
24.12.2020
24.12.2020
combi5h18162
štastné a veselé
06:05:23
20.12.2020
20.12.2020
suri
-> michael: GLX má látkové , tak isto podlahové koberce
22:14:20
19.12.2020
19.12.2020
Tomaso435
-> michael: nemají lx predface hrubý kobercoidni povrch?
21:25:21
19.12.2020
19.12.2020
michael
-> combi5h18162: A jaký je rozdíl o proti LX?
22:55:58
08.11.2020
08.11.2020
combi5h18162
ted jezdím citroenem a příští týden s ním jedu pro nějaké další díly na opravu
22:54:50
08.11.2020
08.11.2020
combi5h18162
stále čeká
21:53:07
07.11.2020
07.11.2020
jozef
už je vyvarená
23:32:54
02.11.2020
02.11.2020
combi5h18162
vodící čepy chodily volně , pístek šel taky z jednoho třmene taky pěkně ven, z druhého šel dost nahovno ale podařilo se ho dostat ven ale ten byl úplně nepoužitelný
18:40:31
02.11.2020
02.11.2020
sekyn
-> isti: jj dyť v pohodě
18:36:49
02.11.2020
02.11.2020
isti
-> sekyn 02.11.20 18:19:17: Ja som len pítal ,ale nové (lesklé) vodiace čapy tam nevidím.
Trošku vypovedá a kvalite opravy že všetko okolo je červené
Trošku vypovedá a kvalite opravy že všetko okolo je červené
18:36:19
02.11.2020
02.11.2020
combi5h18162
pístky jsem nechal přeleštit