Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
-> Fire: Neeee

Zklamu te, ale toto nejsou puvodni bocni listy favorit

, ale patri mezi ty povedenejsi

Když je to venku, před uskladnenim proběhla řádná očista.
-> Peca: a ty máš bok včetně vniřku nebo jen venkovní šlupku ?
-> ToMi: No jak pod kterými

-> Milan 136: když máš lepidla na autoskla zdarma, tak sou to ty nejlepší lepidla na vše
-> Peca: lepidlo na autoskla, dolu to pak jde i s lakem
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Prosím te, čím si na zadní dveře lepil ten horní spoiler - strisku a křídlo? Co použit, aby to drželo na novým laku?
-> Tomaso435: Takových perniku tu bývala půlka Virtu, děláš jak kdyby všechny zdejší modely byly ulozenky po dědovi...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: tak ono co taky s takovým perníkem že.... jo kdyby se jich vyrobilo jen 5, tak asi jo pro fandu..