Tak a je to, další meta splněna...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
12:52:24
17.01.2022
17.01.2022
Peca
14:34:15
10.01.2022
10.01.2022
Peca
Z pohledu čtenáře vlevo po leštění a vpravo před ním... Martin Sitek je opravdu šikovný fachman a já už trochu váhám, který čtrnáctky nakonec na Blacka obuju, jestli ty repasovaný Ronaly nebo teď leštěný pavučiny Centra
00:18:47
10.01.2022
10.01.2022
JuroSport
-> Peca: Celkom to šperkujes, pekne!
09:24:00
05.01.2022
05.01.2022
minno
-> Peca: Aha, tak to dáva logiku. Áno, Favo má telefón horizontálne, už som si teraz aj ja spomenul :) Len som už dávno pod Favoritom neležal, tak ma to nenapadlo.
09:18:26
05.01.2022
05.01.2022
Peca
-> minno: Je to přesně tak, náprava z Felicie má z výroby uchycení silentbloku na opačné straně a trochu jiným systémem, jsou to v podstatě dva silentlboky místo jednoho...
Už z názvu "reakční silentblok" a podle toho, že narozíl od Favoritového "telefonu" je otočen o 90°, tedy ve směru tahu motoru, to tipuji na lepší vytlumení rázů motoru v tahu. Možná je výhoda i v přesnějším řazení, protože táhlo tu vstupuje do převodovky přímo vedle tohoto uchycení , kdežto Favorit to měl v těch místech podstatně nezaaretované, a dle mě i náchylnější k nějaké vůli.
Můj laický pohled ;-)
Už z názvu "reakční silentblok" a podle toho, že narozíl od Favoritového "telefonu" je otočen o 90°, tedy ve směru tahu motoru, to tipuji na lepší vytlumení rázů motoru v tahu. Možná je výhoda i v přesnějším řazení, protože táhlo tu vstupuje do převodovky přímo vedle tohoto uchycení , kdežto Favorit to měl v těch místech podstatně nezaaretované, a dle mě i náchylnější k nějaké vůli.
Můj laický pohled ;-)
09:06:18
05.01.2022
05.01.2022
minno
-> castrol: Aha. Favorit má potom asi iný. Ale aj tak by ma zaujímali výhody :)
08:53:53
05.01.2022
05.01.2022
castrol
-> minno: to nieje z vodnej pumpy ,to je orig na felu
08:21:32
05.01.2022
05.01.2022
minno
-> Peca: Si dal ako vzperu motora silentblok z vodnej pumpy? Aký je účel / výhody?
12:12:21
04.01.2022
04.01.2022
Peca
-> Vrba: Čekám na to čidlo tlaku oleje, pak nasadím hadice, startér, doleju kapaliny a pofrčí to aspoň na zahřátí
21:00:11
02.01.2022
02.01.2022
JuroSport
Tak na toto autko som velmi zvedavý. Rovnako tak by sm rád videl naživo aj Martinov Favorit, Jirkovu feldu Deacon ale aj žlutku, či Milanovu oturbenu Rapidu (rejpidu:) a mnohé ďalšie. Snád feldu zbucham do stavu za ktorý bude pouzitelny na dlhši výlet a opatrenia 2022 budú schodné aby som mohol vybehnúť aspoň na Moravu, pripadne ďalej. Držim palce tomuto favu Peca, chválim
20:30:40
02.01.2022
02.01.2022
Vrba
-> Peca: Tak co ,už to vrčí?
19:11:40
27.12.2021
27.12.2021
Peca
Odvoz do autodilny Car Brothers do Lysic, kde mají narozdíl ode mne zvedák, dostatek času, kvalifikovaných rukou a zázemí pro nasazení motoru, převodovky, poloos a výfuku
16:03:00
23.12.2021
23.12.2021
Peca
-> Eidy: Navíc je to jen základní nastavení s mechanickým rozdělovačem. Ignitech a MPi lišta půjdou na jaře, až bude motor nasazen autě a bude se to ladit “pod zátěží”
15:57:36
23.12.2021
23.12.2021
Eidy
-> Peca: Za plynem to jde hezky.
08:56:01
05.12.2021
05.12.2021
Peca
Ten “pomeranč” tam vylezl díky tomu elastickému ochrannému nástřiku pod tím, co tam byl nanesen už dříve po vyvaření. Je to po ten první ohyb blatníku, a protože jsem řešil jen akutní věci s lemem, nechal jsem to tam. Je to spis estetická věc, co se časem vyřeší až s případným celolakem
21:51:09
04.12.2021
04.12.2021
Eidy
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No to jedině.
21:49:26
04.12.2021
04.12.2021
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Eidy: na jaře oloupat