-> T: Tak hecnuli jsme se se sousedem. V sobotu start v Ostravě, v pátek cíl v Eibentalu. Je plno, 125 aut.
-> Eidy: Potřebuju se trochu vyvětrat od práce, tak uvidíme, těšim se. Máme i vevnitř udělaný spaní, ale týden ve felicii, to bude náročný
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po několika letech jsem se rozhodl pořídit auto na rally. Mělo to být jenom sednout a jezdit, původně bylo v plánu jenom přidat posilovač na řízení a vyrazit, ale zase se to zvrhlo a teď stojí v garáži odstrojená kastle a závody jsou za dva měsíce...
Karosérie
- vyrámováno, všechna okna 3 mm polykarbonát, zadní dveře laminát, sedačky sparco sprint + 4 bodové pásy(prodáno)
Brzdy
- vepředu hliníkové čtyřpísty a chlazené kotouče 280 mm, zadek golf, hydraulická ruční brzda,vyřazený posilovač
Podvozek
- HP sporting, originál stabilizátory vepředu i vzadu
Převodovka
- 5-kvalt přímý zub Sixta dle homologace, lamelový samosvorný diferenciál
Motor
- 1,4 od Ertla s karburátorem Lekr, svody 4-1, výfuk průměr 60 mm, údajně 141 koní
Kola Braid 15x6,5, pneu Nankang AR-1 195/50
Borbet 7x15, pneu Toyo
Jede to jako p*ča :-)
Plány do začátku sezony:
- výroba otvorů v prazích na podpěry (hotovo)
- kompletně obroušený spodek, motorový prostor + nápravy, pár detailů vyvařeno, zbývá barva + karosérie v kombinaci bílá / zelená
- řízení s posilovačem, montáž pumpy ze zadní strany motoru
- výměna sedaček - zatím mám 1x Mirco RTS
- instalace 5- bodových pásů (úchyty už jsem navařil)
- výměna podvozku za Protlum Race s Áčkovým uložením
- repase táhla řazení
- pravděpodobně úprava elektroinstalace (ke stávající mám pár výhrad)
- omotání svodů
- face předek
- diodová rampa
-omezovač otáček + kontrolky na řazení
- výroba zadní ližiny z 3 mm alu plechu
A pokud to všechno klapne tak na konci dubna Rallye Hořovice...
Karosérie
- vyrámováno, všechna okna 3 mm polykarbonát, zadní dveře laminát, sedačky sparco sprint + 4 bodové pásy(prodáno)
Brzdy
- vepředu hliníkové čtyřpísty a chlazené kotouče 280 mm, zadek golf, hydraulická ruční brzda,vyřazený posilovač
Podvozek
- HP sporting, originál stabilizátory vepředu i vzadu
Převodovka
- 5-kvalt přímý zub Sixta dle homologace, lamelový samosvorný diferenciál
Motor
- 1,4 od Ertla s karburátorem Lekr, svody 4-1, výfuk průměr 60 mm, údajně 141 koní
Kola Braid 15x6,5, pneu Nankang AR-1 195/50
Borbet 7x15, pneu Toyo
Jede to jako p*ča :-)
Plány do začátku sezony:
- výroba otvorů v prazích na podpěry (hotovo)
- kompletně obroušený spodek, motorový prostor + nápravy, pár detailů vyvařeno, zbývá barva + karosérie v kombinaci bílá / zelená
- řízení s posilovačem, montáž pumpy ze zadní strany motoru
- výměna sedaček - zatím mám 1x Mirco RTS
- instalace 5- bodových pásů (úchyty už jsem navařil)
- výměna podvozku za Protlum Race s Áčkovým uložením
- repase táhla řazení
- pravděpodobně úprava elektroinstalace (ke stávající mám pár výhrad)
- omotání svodů
- face předek
- diodová rampa
-omezovač otáček + kontrolky na řazení
- výroba zadní ližiny z 3 mm alu plechu
A pokud to všechno klapne tak na konci dubna Rallye Hořovice...
Venca./Felicia rally - komentáře:
22:39:04
16.02.2022
16.02.2022
Venca.
22:26:04
16.02.2022
16.02.2022
Eidy
-> Venca.: Pecka. Trochu závidím. Ale jen trochu. Každopádně držím palce.
22:14:06
16.02.2022
16.02.2022
T
-> Venca.: jedeš ho? Strašně mě to láká kolik vás je a na jak je to dlouho?
21:36:27
16.02.2022
16.02.2022
Venca.
Nejen závody živ je člověk, je třeba taky vyrazit někam do světa
10:27:12
02.10.2018
02.10.2018
Venca.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.10.18 23:23:40: Využili jsme celou únikovou zónu...
Jenom by bylo fajn, kdyby v ní nestáli lidi
Jenom by bylo fajn, kdyby v ní nestáli lidi
23:23:40
01.10.2018
01.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
12:11:37
26.09.2018
26.09.2018
castrol
-> Venca.: dobre si to ustal
07:55:26
26.09.2018
26.09.2018
Venca.
07:52:38
26.09.2018
26.09.2018
Venca.
-> T: No v podstatě tomu nic není, možná blatník budu muset dát novej, ale jinak ok, bylo to do měkkého. Ten Nankang na tom bordelu nic moc...uvažovat jsem, že to před RZ přezuju, ale nakonec přestalo pršet tak sem to nechal
Na mokru mám najeto prd a moc mi to nejde, ale když jsem na RZ2(která byla suchá) viděl, že jsme zajeli druhý čas ve skupině a Vláďa co byl první poté odstoupil, tak jsem zkusil drobet zatáhnout nooo I když teda zrovna tohle místo jsem jel o dost pomaleji než předtím, ale adheze holt byla podstatně menší.
Na mokru mám najeto prd a moc mi to nejde, ale když jsem na RZ2(která byla suchá) viděl, že jsme zajeli druhý čas ve skupině a Vláďa co byl první poté odstoupil, tak jsem zkusil drobet zatáhnout nooo I když teda zrovna tohle místo jsem jel o dost pomaleji než předtím, ale adheze holt byla podstatně menší.
07:39:36
26.09.2018
26.09.2018
T
-> Venca.: šikovnej hlavně, že to dobře dopadlo a sečtené škody už jsou ?
23:35:23
25.09.2018
25.09.2018
Eidy
-> Venca.: Pěkně ty. Statečně jsi to tam poslal.
23:15:20
25.09.2018
25.09.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Venca. 23.09.18 21:08:56: To jsou paka, koukám že to máš i natočený z venku: www.facebook.com/dlouhy.c
enek/.../961596260715791?_
_xts__[0]...
Ale ten rOMAN měl teda štěstí, že ho nesundalo to Fávo...
Ale ten rOMAN měl teda štěstí, že ho nesundalo to Fávo...
21:53:10
23.09.2018
23.09.2018
Luky
-> Venca.: svedl bych to na ně
Btw ten onboard mně nejde pustit
Btw ten onboard mně nejde pustit
21:08:56
23.09.2018
23.09.2018
Venca.
Jinak tady z onboardu tak 3 sekundy předtím, měli to jen tak tak...
21:04:59
23.09.2018
23.09.2018
Venca.
-> Luky: Blatník a nárazník, jinak ok. Ale hasiči to tam museli docela prořezat, aby se to dalo vytáhnout.
To jsou následky toho rozhodnutí tady to projedeme pomalu a nebudeme katovat, ať se nic nestane.
To jsou následky toho rozhodnutí tady to projedeme pomalu a nebudeme katovat, ať se nic nestane.