skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po několika letech jsem se rozhodl pořídit auto na rally. Mělo to být jenom sednout a jezdit, původně bylo v plánu jenom přidat posilovač na řízení a vyrazit, ale zase se to zvrhlo a teď stojí v garáži odstrojená kastle a závody jsou za dva měsíce...
Karosérie
- vyrámováno, všechna okna 3 mm polykarbonát, zadní dveře laminát, sedačky sparco sprint + 4 bodové pásy(prodáno)
Brzdy
- vepředu hliníkové čtyřpísty a chlazené kotouče 280 mm, zadek golf, hydraulická ruční brzda,vyřazený posilovač
Podvozek
- HP sporting, originál stabilizátory vepředu i vzadu
Převodovka
- 5-kvalt přímý zub Sixta dle homologace, lamelový samosvorný diferenciál
Motor
- 1,4 od Ertla s karburátorem Lekr, svody 4-1, výfuk průměr 60 mm, údajně 141 koní
Kola Braid 15x6,5, pneu Nankang AR-1 195/50
Borbet 7x15, pneu Toyo
Jede to jako p*ča :-)
Plány do začátku sezony:
- výroba otvorů v prazích na podpěry (hotovo)
- kompletně obroušený spodek, motorový prostor + nápravy, pár detailů vyvařeno, zbývá barva + karosérie v kombinaci bílá / zelená
- řízení s posilovačem, montáž pumpy ze zadní strany motoru
- výměna sedaček - zatím mám 1x Mirco RTS
- instalace 5- bodových pásů (úchyty už jsem navařil)
- výměna podvozku za Protlum Race s Áčkovým uložením
- repase táhla řazení
- pravděpodobně úprava elektroinstalace (ke stávající mám pár výhrad)
- omotání svodů
- face předek
- diodová rampa
-omezovač otáček + kontrolky na řazení
- výroba zadní ližiny z 3 mm alu plechu
A pokud to všechno klapne tak na konci dubna Rallye Hořovice...
Karosérie
- vyrámováno, všechna okna 3 mm polykarbonát, zadní dveře laminát, sedačky sparco sprint + 4 bodové pásy(prodáno)
Brzdy
- vepředu hliníkové čtyřpísty a chlazené kotouče 280 mm, zadek golf, hydraulická ruční brzda,vyřazený posilovač
Podvozek
- HP sporting, originál stabilizátory vepředu i vzadu
Převodovka
- 5-kvalt přímý zub Sixta dle homologace, lamelový samosvorný diferenciál
Motor
- 1,4 od Ertla s karburátorem Lekr, svody 4-1, výfuk průměr 60 mm, údajně 141 koní
Kola Braid 15x6,5, pneu Nankang AR-1 195/50
Borbet 7x15, pneu Toyo
Jede to jako p*ča :-)
Plány do začátku sezony:
- výroba otvorů v prazích na podpěry (hotovo)
- kompletně obroušený spodek, motorový prostor + nápravy, pár detailů vyvařeno, zbývá barva + karosérie v kombinaci bílá / zelená
- řízení s posilovačem, montáž pumpy ze zadní strany motoru
- výměna sedaček - zatím mám 1x Mirco RTS
- instalace 5- bodových pásů (úchyty už jsem navařil)
- výměna podvozku za Protlum Race s Áčkovým uložením
- repase táhla řazení
- pravděpodobně úprava elektroinstalace (ke stávající mám pár výhrad)
- omotání svodů
- face předek
- diodová rampa
-omezovač otáček + kontrolky na řazení
- výroba zadní ližiny z 3 mm alu plechu
A pokud to všechno klapne tak na konci dubna Rallye Hořovice...
Venca./Felicia rally - komentáře:
13:06:22
09.03.2018
09.03.2018
Luky
12:48:04
09.03.2018
09.03.2018
Mejra
No hlavně že si máte z koho dělat prdel.
11:36:46
08.03.2018
08.03.2018
Luky
-> Venca.: Sranda je, že takhle opřenej je na každej fotce
To mě nepřekvapuje
Nedávejte tam tý barvy moc, ať to není moc těžký
To mě nepřekvapuje
Nedávejte tam tý barvy moc, ať to není moc těžký
10:57:07
08.03.2018
08.03.2018
Venca.
-> Luky 08.03.18 07:43:43: Sranda je, že takhle opřenej je na každej fotce
Ale zase tam včera nechal zdraví, natíral spodek černou barvou, tak byl pak jak bubák.
Ale zase tam včera nechal zdraví, natíral spodek černou barvou, tak byl pak jak bubák.
07:43:43
08.03.2018
08.03.2018
Luky
-> Venca. 08.03.18 00:15:36: koukám že brigádník by se přetrhnul, co?
00:15:36
08.03.2018
08.03.2018
Venca.
Napasovány blatníky + kapota. Když to dobře dopadne tak v pátek plnič a neděle barva.
05:24:32
28.02.2018
28.02.2018
Venca.
-> Eidy: Bouda bude úzká, laminátový kitový blatníky nelze použít ani na čmpr a plechové jsou za nesmysl. Navíc jak píše vhml, kdybych to chtěl nechat někdy otestovat, tak kita doma postavit nelze. Face předek má svoje důvody, není to kvůli vzhledu.
22:25:05
27.02.2018
27.02.2018
Eidy
-> vhml: Aha, to jsem netušil. A přijde mi to trochu divný viz. -> Tuner#2. To jde trochu proti logice zachování sportovních vozů. Mě je jedno, jestli se po trati prožene KITovka s takovým nebo makovým číslem kastle.
22:15:10
27.02.2018
27.02.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.18 22:10:03: protože KIT. Žádný KIT, S1600, S2000, WRC, eRka atd si nelze zbastlit svépomocí ze sériové kastle.
22:10:03
27.02.2018
27.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 27.02.18 22:02:52: A to jako proč? To je jak kdyby LRy musely být z kasle ze slabých plechů...
22:02:52
27.02.2018
27.02.2018
vhml
-> Eidy 27.02.18 21:45:22: KIT si nemůžeš postavit sám, musíš použít tovární kastli k tomu určenou ( má-li to být legálně na eRkách )
21:45:22
27.02.2018
27.02.2018
Eidy
-> Venca.: Hezký tlumítka. A bouda bude teda kitová nebo ouzká? A co se masky týká, asi bych se přimlouval za starej ksicht. Ale to je jen detail.
20:41:50
27.02.2018
27.02.2018
Venca.
-> Tuner#2: Navíc Kit to má asi ještě jinak(podobně jako přední uložení). No tak já teoreticky vim jak na to,ale každá inspirace je dobrá.
20:39:06
27.02.2018
27.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Venca. 27.02.18 20:32:26: Pěkný ;)
Jinak asi bych našel fotku motoru u origo kitů a něco ze závodů, ale přímo detail horní uložení ne
Jinak asi bych našel fotku motoru u origo kitů a něco ze závodů, ale přímo detail horní uložení ne