skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle auto mi dohodil kolega z práce, že prý je na prodej. No tak jsem se hned rozhodl, zajet se na ní podívat. Za ty prachy, no nekup to. Byla sice bez STK a s eko výpalným, ale interiér zachovalý. Po přivezení a prozkoumání technického stavu, jsem se rozhodl auto oživit. Musely přijít nové zadní brzdy a zalepit díru v pp podběhu. STK jsem prošel a převedl auto na sebe. Teď byla otázka co s autem dál, rozhodnutí padlo na orientační závody. Přeci jen v bílé už jsem za velký peníze. Auto jsem na chvíli půjčil bráchovi. Ten rozleštil karosérii, přezul na elektrony, dal průchozí výfuk, zadní plato s repro, rádio, přípravu na subwoofer, sehnal originální řadičku, která už chyběla. Dále jsme nechali vytepovat interiér, oprava el. stahovaček a rozchodil jsem alarm. Provedli jsme některé další opravy: nové rozvody, přetěsnění celého motoru, výměna termostatu, výměna chladiče, nové znaky, stěrače, palubní počítač, vyměněny poloosy, oprava alternátoru a výměna pz ložiska. Jelikož jsem letos nebyl na žádném Rallye, rozhodl jsem se zúčastnit se Ve stopě valašské zimy. V bílé je dost peněz, tak padla volba na Sportlina. To znamenalo výměna tlumičů HP racing, volba padla i na nové brzdy ze Sierry. S tím jsem dal rovnou i nové brzdové vedení. Dále jsem si nechal načipovat jednotku od Cimbu. Zatím se vše podřizuje Valašce.
Plány s autem jsou zachovat co možná nejvíce originální stav.
Plány:
Zástavba serva - hotovo
Generálka přední nápravy -hotovo
Možná dále poladit motor
Budíky ve stylu sportline v červené barvě
Přidat nějaký ten stabilizátor -hotovo
Lyžina
Nový svazek k palubnímu počítači -hotovo
Oprava karoserie.
Sestřh ze stopy valašské zimy
Obsadili jsme 16. místo v předohrabech z 66
Tak máme cca pět měsíců po tragické události v Mostě. Podařilo se mi sehnat jinou karosérii, řekl bych, že je i v lepším stavu. Jsou jen zrezlé přední blatníky, které už někdo měnil. Také je bouraná na předek. Auto teda může žít dál. Při přestavbě jsme rovnou udělali pár úprav a oprav. Je teda přeskládaný celý interiér, včetně elektrického svazku a kompletního čištění. Zadní část dostala nalakovanou nápravnici do červenýho komaxitu, včetně brzdových štítů, držáků a dvou stabilizátorů, nové brzdové vedení. Brzdy a tlumiče jsem použil z původního vozu. Přední náprava zůstala skoro beze změny, tak jak byla na původním autě, takže ramena v komaxitu s uložením Pemit, přední stabilizátor v červeném komaxitu, brzdy ze Sierry a tlumiče Hp sporting. Přidáno bylo jen servořízení. Motor zůstal zatím bez větších změn, přidalo se jen trochu komaxitu a servo. Výfuk byl taktéž přestěhován. Auto jsme tedy zachránili a přestavěli na verzi sportline, tak jak to má být. Do budoucna budeme řešit už jen asi ten motor a přidáme saharu z 1.6.
Z důvodu karantény mám dost času přidat nějaký komentář a udělat i nějakou práci. Na auto jsem namontoval chladič z 1,6 se saharou. Dále jsem namontoval palubní počítač. Dále bude potřeba zkontrolovat podvozek, něco tam klepe. Do budoucna bude potřeba vyřešit ty přední blatníky a koupil jsem originální křídlo.
Plány s autem jsou zachovat co možná nejvíce originální stav.
Plány:
Zástavba serva - hotovo
Generálka přední nápravy -hotovo
Možná dále poladit motor
Budíky ve stylu sportline v červené barvě
Přidat nějaký ten stabilizátor -hotovo
Lyžina
Nový svazek k palubnímu počítači -hotovo
Oprava karoserie.
Sestřh ze stopy valašské zimy
Obsadili jsme 16. místo v předohrabech z 66
Tak máme cca pět měsíců po tragické události v Mostě. Podařilo se mi sehnat jinou karosérii, řekl bych, že je i v lepším stavu. Jsou jen zrezlé přední blatníky, které už někdo měnil. Také je bouraná na předek. Auto teda může žít dál. Při přestavbě jsme rovnou udělali pár úprav a oprav. Je teda přeskládaný celý interiér, včetně elektrického svazku a kompletního čištění. Zadní část dostala nalakovanou nápravnici do červenýho komaxitu, včetně brzdových štítů, držáků a dvou stabilizátorů, nové brzdové vedení. Brzdy a tlumiče jsem použil z původního vozu. Přední náprava zůstala skoro beze změny, tak jak byla na původním autě, takže ramena v komaxitu s uložením Pemit, přední stabilizátor v červeném komaxitu, brzdy ze Sierry a tlumiče Hp sporting. Přidáno bylo jen servořízení. Motor zůstal zatím bez větších změn, přidalo se jen trochu komaxitu a servo. Výfuk byl taktéž přestěhován. Auto jsme tedy zachránili a přestavěli na verzi sportline, tak jak to má být. Do budoucna budeme řešit už jen asi ten motor a přidáme saharu z 1.6.
Z důvodu karantény mám dost času přidat nějaký komentář a udělat i nějakou práci. Na auto jsem namontoval chladič z 1,6 se saharou. Dále jsem namontoval palubní počítač. Dále bude potřeba zkontrolovat podvozek, něco tam klepe. Do budoucna bude potřeba vyřešit ty přední blatníky a koupil jsem originální křídlo.
Sport line - komentáře:
09:07:37
26.03.2018
26.03.2018
zdrub
Včera jeden kretén s Mazdou mx5 vystřelil bráchu v Mostě na cílovce ze zatáčky. Neumí řídit a ještě se rozčiloval, no prostě debil. Takže asi The End
08:02:08
28.12.2017
28.12.2017
zdrub
-> Marty227: ne jsou to 238 brzdiče Sierra. 13 by tam měli jít zatím jsem nezkoušel.
01:57:50
28.12.2017
28.12.2017
Marty227
-> zdrub: čiže sú to 260mm ? na to sa už 13 plech nedá nasadiť že ?
22:16:41
27.12.2017
27.12.2017
zdrub
-> Marty227: kotouče mazda 323F
21:08:10
27.12.2017
27.12.2017
Marty227
Brzdiče Sierra a 238 kotúče Clio ?
21:51:13
26.12.2017
26.12.2017
ZdrubT
-> zdrub 24.12.17 13:57:16: Ta nová fotka před salonem je opravdu krásná.
13:57:16
24.12.2017
24.12.2017
zdrub
-> vlcak135l: JJ bydlím ve Velké dobré, taky jsem poznal garáže v rozdělově u lesa.
12:43:59
24.12.2017
24.12.2017
el.tomas
Tohle ale nejsou HP Racing, to jsou pouze tréninkové HP.
12:32:56
24.12.2017
24.12.2017
vlcak135l
Ahoj, není to náhodou foceno ve Velké Dobré u Kladna? Já pocházím z Rozdělova, tak mi to přijde povědomé?
17:50:31
11.08.2017
11.08.2017
castrol
-> zdrub: no ak bola lacna , tak preco nie
16:54:18
11.08.2017
11.08.2017
zdrub
-> castrol: JJ za ty prachy no nekup to
16:04:20
11.08.2017
11.08.2017
castrol
nova hracka ?