skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle auto mi dohodil kolega z práce, že prý je na prodej. No tak jsem se hned rozhodl, zajet se na ní podívat. Za ty prachy, no nekup to. Byla sice bez STK a s eko výpalným, ale interiér zachovalý. Po přivezení a prozkoumání technického stavu, jsem se rozhodl auto oživit. Musely přijít nové zadní brzdy a zalepit díru v pp podběhu. STK jsem prošel a převedl auto na sebe. Teď byla otázka co s autem dál, rozhodnutí padlo na orientační závody. Přeci jen v bílé už jsem za velký peníze. Auto jsem na chvíli půjčil bráchovi. Ten rozleštil karosérii, přezul na elektrony, dal průchozí výfuk, zadní plato s repro, rádio, přípravu na subwoofer, sehnal originální řadičku, která už chyběla. Dále jsme nechali vytepovat interiér, oprava el. stahovaček a rozchodil jsem alarm. Provedli jsme některé další opravy: nové rozvody, přetěsnění celého motoru, výměna termostatu, výměna chladiče, nové znaky, stěrače, palubní počítač, vyměněny poloosy, oprava alternátoru a výměna pz ložiska. Jelikož jsem letos nebyl na žádném Rallye, rozhodl jsem se zúčastnit se Ve stopě valašské zimy. V bílé je dost peněz, tak padla volba na Sportlina. To znamenalo výměna tlumičů HP racing, volba padla i na nové brzdy ze Sierry. S tím jsem dal rovnou i nové brzdové vedení. Dále jsem si nechal načipovat jednotku od Cimbu. Zatím se vše podřizuje Valašce.
Plány s autem jsou zachovat co možná nejvíce originální stav.
Plány:
Zástavba serva - hotovo
Generálka přední nápravy -hotovo
Možná dále poladit motor
Budíky ve stylu sportline v červené barvě
Přidat nějaký ten stabilizátor -hotovo
Lyžina
Nový svazek k palubnímu počítači -hotovo
Oprava karoserie.
Sestřh ze stopy valašské zimy
Obsadili jsme 16. místo v předohrabech z 66
Tak máme cca pět měsíců po tragické události v Mostě. Podařilo se mi sehnat jinou karosérii, řekl bych, že je i v lepším stavu. Jsou jen zrezlé přední blatníky, které už někdo měnil. Také je bouraná na předek. Auto teda může žít dál. Při přestavbě jsme rovnou udělali pár úprav a oprav. Je teda přeskládaný celý interiér, včetně elektrického svazku a kompletního čištění. Zadní část dostala nalakovanou nápravnici do červenýho komaxitu, včetně brzdových štítů, držáků a dvou stabilizátorů, nové brzdové vedení. Brzdy a tlumiče jsem použil z původního vozu. Přední náprava zůstala skoro beze změny, tak jak byla na původním autě, takže ramena v komaxitu s uložením Pemit, přední stabilizátor v červeném komaxitu, brzdy ze Sierry a tlumiče Hp sporting. Přidáno bylo jen servořízení. Motor zůstal zatím bez větších změn, přidalo se jen trochu komaxitu a servo. Výfuk byl taktéž přestěhován. Auto jsme tedy zachránili a přestavěli na verzi sportline, tak jak to má být. Do budoucna budeme řešit už jen asi ten motor a přidáme saharu z 1.6.
Z důvodu karantény mám dost času přidat nějaký komentář a udělat i nějakou práci. Na auto jsem namontoval chladič z 1,6 se saharou. Dále jsem namontoval palubní počítač. Dále bude potřeba zkontrolovat podvozek, něco tam klepe. Do budoucna bude potřeba vyřešit ty přední blatníky a koupil jsem originální křídlo.
Plány s autem jsou zachovat co možná nejvíce originální stav.
Plány:
Zástavba serva - hotovo
Generálka přední nápravy -hotovo
Možná dále poladit motor
Budíky ve stylu sportline v červené barvě
Přidat nějaký ten stabilizátor -hotovo
Lyžina
Nový svazek k palubnímu počítači -hotovo
Oprava karoserie.
Sestřh ze stopy valašské zimy
Obsadili jsme 16. místo v předohrabech z 66
Tak máme cca pět měsíců po tragické události v Mostě. Podařilo se mi sehnat jinou karosérii, řekl bych, že je i v lepším stavu. Jsou jen zrezlé přední blatníky, které už někdo měnil. Také je bouraná na předek. Auto teda může žít dál. Při přestavbě jsme rovnou udělali pár úprav a oprav. Je teda přeskládaný celý interiér, včetně elektrického svazku a kompletního čištění. Zadní část dostala nalakovanou nápravnici do červenýho komaxitu, včetně brzdových štítů, držáků a dvou stabilizátorů, nové brzdové vedení. Brzdy a tlumiče jsem použil z původního vozu. Přední náprava zůstala skoro beze změny, tak jak byla na původním autě, takže ramena v komaxitu s uložením Pemit, přední stabilizátor v červeném komaxitu, brzdy ze Sierry a tlumiče Hp sporting. Přidáno bylo jen servořízení. Motor zůstal zatím bez větších změn, přidalo se jen trochu komaxitu a servo. Výfuk byl taktéž přestěhován. Auto jsme tedy zachránili a přestavěli na verzi sportline, tak jak to má být. Do budoucna budeme řešit už jen asi ten motor a přidáme saharu z 1.6.
Z důvodu karantény mám dost času přidat nějaký komentář a udělat i nějakou práci. Na auto jsem namontoval chladič z 1,6 se saharou. Dále jsem namontoval palubní počítač. Dále bude potřeba zkontrolovat podvozek, něco tam klepe. Do budoucna bude potřeba vyřešit ty přední blatníky a koupil jsem originální křídlo.
Sport line - komentáře:
08:27:11
02.04.2018
02.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 27.03.18 13:50:09: zas takova vytrzena zadni naprava ve vyssi rychlosti
13:50:09
27.03.2018
27.03.2018
Tomaso435
-> ZdrubT: vzhledem k účelu feldy - tj mrvení na nějakejch jako že závodech bych při další případné nehodě toto považoval za bonus aby ti nebylo líto ji zahodit...
12:11:08
27.03.2018
27.03.2018
castrol
-> ZdrubT 27.03.18 10:06:14: ani sa necudujem , zdrava kasna sa bude blbo zhanat
10:06:14
27.03.2018
27.03.2018
ZdrubT
Nestojíme o zmuchlanej šrot, ale slušnou Feldu. Nějaká dobrá červená kasle na prodej?
19:01:01
26.03.2018
26.03.2018
MajoLR
-> ZdrubT 26.03.18 16:49:26: Ja to mám po búračke podobne a jazdíme naďalej!!!
17:39:40
26.03.2018
26.03.2018
Tomaso435
já bych to vubec neřešil. moje felda má celej zadek kratší. tam ten tvar tomu dodává jen nárazník kterej nemá dole kde držet. jinak pod ním to chybí. a ničemu tonevadí.
17:30:15
26.03.2018
26.03.2018
zdrub
17:22:07
26.03.2018
26.03.2018
Milan 136
To je tak to privazat retezem za strom nebo sloup a vycukat. Kamarad takhle rovnal facko
16:49:26
26.03.2018
26.03.2018
ZdrubT
Ta rána šla na pravé zadní kolo. Je hnutá celá prdel na levou stranu a blbě jdou otvírat l.z. dveře.
16:14:12
26.03.2018
26.03.2018
Jarda - zrušená registrace
ja bych to teda srovnat zkusil... jestli se to neproneslo az na uchyceni napravy, tak cemu vadi pomuchlana zadni cast podlahy?
15:45:37
26.03.2018
26.03.2018
castrol
-> havlik: tak ja by som ju tiez neopravoval a to doma nist zaumavejsie nemam
12:23:02
26.03.2018
26.03.2018
havlik
-> castrol: já neřikam, že to potěší, spíš že chápu, že zabývat se opravou feldy nemá uplně velký smysl.
12:22:09
26.03.2018
26.03.2018
castrol
-> havlik: tomu verim ale nepotesi ani toto
12:12:15
26.03.2018
26.03.2018
havlik
-> castrol: tak zrovna kluci maj dost zajímavějších aut než tuhle felcku
12:10:25
26.03.2018
26.03.2018
castrol
-> ZdrubT: ani ja nemam topovku ale su to nase srdcovky
11:24:13
26.03.2018
26.03.2018
Shatter
-> zdrub: Kolesá na foto 29 sú čo zač prosímťa?
09:48:37
26.03.2018
26.03.2018
ZdrubT
Netvrdim že to byla topovka, ale žádná sežraná mrdka to teda neni. Je jí škoda.
09:45:28
26.03.2018
26.03.2018
castrol
-> zdrub: skoda pekneho auta
09:22:14
26.03.2018
26.03.2018
zdrub
-> Luky: Taky tvrdí že to neni na číslech. Rovnat to nebudem to nemá cenu, chci mít auto v cajku. Jezdím s ním i do práce.
09:13:13
26.03.2018
26.03.2018
Luky
-> zdrub: s ohledem na již provedené práce na autě, myslíš že by nebylo lepší to "nějak" srovnat a jezdit? Jestli to auto není shnilý (i když teda ten patlák s Mazdou tvrdil že jo ), tak na tohle sportovní využití křivá podlaha tolik nevadí (leč nasere)