skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle auto mi dohodil kolega z práce, že prý je na prodej. No tak jsem se hned rozhodl, zajet se na ní podívat. Za ty prachy, no nekup to. Byla sice bez STK a s eko výpalným, ale interiér zachovalý. Po přivezení a prozkoumání technického stavu, jsem se rozhodl auto oživit. Musely přijít nové zadní brzdy a zalepit díru v pp podběhu. STK jsem prošel a převedl auto na sebe. Teď byla otázka co s autem dál, rozhodnutí padlo na orientační závody. Přeci jen v bílé už jsem za velký peníze. Auto jsem na chvíli půjčil bráchovi. Ten rozleštil karosérii, přezul na elektrony, dal průchozí výfuk, zadní plato s repro, rádio, přípravu na subwoofer, sehnal originální řadičku, která už chyběla. Dále jsme nechali vytepovat interiér, oprava el. stahovaček a rozchodil jsem alarm. Provedli jsme některé další opravy: nové rozvody, přetěsnění celého motoru, výměna termostatu, výměna chladiče, nové znaky, stěrače, palubní počítač, vyměněny poloosy, oprava alternátoru a výměna pz ložiska. Jelikož jsem letos nebyl na žádném Rallye, rozhodl jsem se zúčastnit se Ve stopě valašské zimy. V bílé je dost peněz, tak padla volba na Sportlina. To znamenalo výměna tlumičů HP racing, volba padla i na nové brzdy ze Sierry. S tím jsem dal rovnou i nové brzdové vedení. Dále jsem si nechal načipovat jednotku od Cimbu. Zatím se vše podřizuje Valašce.
Plány s autem jsou zachovat co možná nejvíce originální stav.
Plány:
Zástavba serva - hotovo
Generálka přední nápravy -hotovo
Možná dále poladit motor
Budíky ve stylu sportline v červené barvě
Přidat nějaký ten stabilizátor -hotovo
Lyžina
Nový svazek k palubnímu počítači -hotovo
Oprava karoserie.
Sestřh ze stopy valašské zimy
Obsadili jsme 16. místo v předohrabech z 66
Tak máme cca pět měsíců po tragické události v Mostě. Podařilo se mi sehnat jinou karosérii, řekl bych, že je i v lepším stavu. Jsou jen zrezlé přední blatníky, které už někdo měnil. Také je bouraná na předek. Auto teda může žít dál. Při přestavbě jsme rovnou udělali pár úprav a oprav. Je teda přeskládaný celý interiér, včetně elektrického svazku a kompletního čištění. Zadní část dostala nalakovanou nápravnici do červenýho komaxitu, včetně brzdových štítů, držáků a dvou stabilizátorů, nové brzdové vedení. Brzdy a tlumiče jsem použil z původního vozu. Přední náprava zůstala skoro beze změny, tak jak byla na původním autě, takže ramena v komaxitu s uložením Pemit, přední stabilizátor v červeném komaxitu, brzdy ze Sierry a tlumiče Hp sporting. Přidáno bylo jen servořízení. Motor zůstal zatím bez větších změn, přidalo se jen trochu komaxitu a servo. Výfuk byl taktéž přestěhován. Auto jsme tedy zachránili a přestavěli na verzi sportline, tak jak to má být. Do budoucna budeme řešit už jen asi ten motor a přidáme saharu z 1.6.
Z důvodu karantény mám dost času přidat nějaký komentář a udělat i nějakou práci. Na auto jsem namontoval chladič z 1,6 se saharou. Dále jsem namontoval palubní počítač. Dále bude potřeba zkontrolovat podvozek, něco tam klepe. Do budoucna bude potřeba vyřešit ty přední blatníky a koupil jsem originální křídlo.
Plány s autem jsou zachovat co možná nejvíce originální stav.
Plány:
Zástavba serva - hotovo
Generálka přední nápravy -hotovo
Možná dále poladit motor
Budíky ve stylu sportline v červené barvě
Přidat nějaký ten stabilizátor -hotovo
Lyžina
Nový svazek k palubnímu počítači -hotovo
Oprava karoserie.
Sestřh ze stopy valašské zimy
Obsadili jsme 16. místo v předohrabech z 66
Tak máme cca pět měsíců po tragické události v Mostě. Podařilo se mi sehnat jinou karosérii, řekl bych, že je i v lepším stavu. Jsou jen zrezlé přední blatníky, které už někdo měnil. Také je bouraná na předek. Auto teda může žít dál. Při přestavbě jsme rovnou udělali pár úprav a oprav. Je teda přeskládaný celý interiér, včetně elektrického svazku a kompletního čištění. Zadní část dostala nalakovanou nápravnici do červenýho komaxitu, včetně brzdových štítů, držáků a dvou stabilizátorů, nové brzdové vedení. Brzdy a tlumiče jsem použil z původního vozu. Přední náprava zůstala skoro beze změny, tak jak byla na původním autě, takže ramena v komaxitu s uložením Pemit, přední stabilizátor v červeném komaxitu, brzdy ze Sierry a tlumiče Hp sporting. Přidáno bylo jen servořízení. Motor zůstal zatím bez větších změn, přidalo se jen trochu komaxitu a servo. Výfuk byl taktéž přestěhován. Auto jsme tedy zachránili a přestavěli na verzi sportline, tak jak to má být. Do budoucna budeme řešit už jen asi ten motor a přidáme saharu z 1.6.
Z důvodu karantény mám dost času přidat nějaký komentář a udělat i nějakou práci. Na auto jsem namontoval chladič z 1,6 se saharou. Dále jsem namontoval palubní počítač. Dále bude potřeba zkontrolovat podvozek, něco tam klepe. Do budoucna bude potřeba vyřešit ty přední blatníky a koupil jsem originální křídlo.
Sport line - komentáře:
-> ZdrubT 28.12.18 12:02:33: To jsem měl taky vyzral se trochu blok, ale liznuti hlavy +elring to vyřešil.
Voda teče stále vzadu po bloku.

Dle mého šla pouze voda do oleje a ne uplně moc. Auto se normálně ohřálo, natlakovalo a nevařilo. To že to předtim bratr uvařil, bylo vadnou hadici co ulítla. Jinak těsněni je tam asi puvodní. Sedi to i na ujeté km.
Kluci mám to vůbec komentovat?
Uvařeno a začala se ztrácet trochu voda, nechtěli jsme dopadnout jako na druhý feldě. Tam jsme to neřešili a nakonec to dopadlo výměnou motoru.

-> Tuner#2: tak to se to pak machruje 

-> T 27.12.18 18:48:48: Já jsem zas chytrej z FB, ale tak vyžrané místa tam jsou vidět a pokud začne voda mizet pomalu, tak se ani late nevytvoří. Záleží jak moc. 

-> Tuner#2: nikde kaficko a nápis,že bylo na čase...taj se ptám...
-> T 27.12.18 18:37:45: Nevidíš ty díry?
-> ZdrubT: nebyl tam ten černý ruský Temac z doby kdy to těsnění nepřežilo ani rok?
-> ZdrubT: nebyl tam ten černý ruský Temac z doby kdy to těsnění nepřežilo ani rok?
Uvareno nebo preventivně ?
Chladič a sahara 1.6 namontováno. Momentálně scháníme zadní nárazník, nejlépe v laku.
Zas se těšim na svezení v Mostě na okruhu.




-> Tuner#2: Nechci to tady moc rozebírat. Prostě došlo k oboustraný dohodě v náš prospěch.
-> zdrub 02.04.18 17:46:43: A přesto Vam zaplatí? Nebo snad vyrovnání je oboustranné? To snad ne...
-> havlik: NE chybu nepřiznal.
-> zdrub: A uznal ze to teda byla jeho chyba?
Tak s panem Mazdou to dopadlo celkem dobře, domluvili jsme se na vyrovnání. Další posutp bude, že teda scháníme kasli. Jednu mám v merku tak uvidíme jak to dopadne.