Martin Felicie Martin Felicie

komentáře | popis | fotky | Maties77 | 01.07.15 19:32 | 82x v oblíbených
Na popise budu postupně pracovat.



Jedná se o felicii 1.3 MPi 50kw, která bude postupně předělána na vozidlo amatérského závodění.



Motor 1.3 MPi nahrazen motorem 1.3 s karburátorem.



MOTOR:

- základ motoru 1.3 MPi (50kw)

- vačkový hřídel 280/280 zdvih 7,4

- kompresní poměr 11,3:1

- ventily 7mm upravené dle skupiny "A"

- hlava zvětšené + slícované kanály

- setrvačník ofrézovaný + vyvážený

- karburátor pierburg sk.A (Škoda motorsport)

- ojnice odlehčené + vyvážené

- písty odlehčené + vyvážené

- kovové těsnění pod hlavou

- tvrdé ventilové pružiny

- vše vyvážené

- duralová řemenice

- hlava srovnána a snížena o 0,8

- rozdělovač s regulací 11 stupňů

- vzduchový filtr by Speedpro

- vlastní výroba klece pro filtr

- motorový olej shell 10w60 racing

- svíčky Bosch FR5DP

- stavba Miloslav Elšík



Převodovka:

- skládaná krátká

- 1=3,308, 2=1,913, 3=1,520, 4=1,250, 5=1,080

- SP: 4,16

- rovný zub

- poloosi sériové

- kratší dráha řazení



Karoserie:

- Škoda felicie

- Skořepinové sedadla od NC Power

- 4 bodové bezpečnostní pásy Klippan

- 3 ramenný odsazený volant by Speedpro

- nába zakázková výroba

- odlehčené dveře a interier zbaven nepotřebných věcí

- kola R13 seriové plechové 1x , 3x lité kola 5,5Jx13

- suché slicky Kumho, Matador

- semišová palubovka

- přídavný budík tlak oleje

- přidávaný budík teplota oleje

- velká lyžina pod motorem

- zrcátka "kit car"



Podvozek:

- přední náprava včetně stabilizátoru (Fel 1.6)

- vyztužené přední ramena

- uložení přední ramen a zadní nápravy v tvrdých silemblocích by PEMIT

- přední tlumiče HP Sporting

- zadní tlumiče HP sporting (dvě pružiny)

- pod zadními tlumiči kluzáky

- zadní náprava rozšířená o 36mm



Brzdy:

- přední seriové (nová pístky, trubky, hadice kotouče a desky ATE)

- zadní seriové bubnové (komplet repas díly zn. TRW)

- lanovody originál škoda

- brzdová kapalina TRW



Výfuk:

-svody 4-1 průměr 50mm + omotávka

- nerezové potrubí za svodama do zadu

- nerezový absorpční tlumič dle "KIT CAR"

- středový tlumič Fel. 1.9D



Vozidlo ve stavbě. Popis postupně aktualizován bude.







Martin Felicie - komentáře:

11:25:35
02.01.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: chtelo by to nejake dalsi fotky... Zajimalo by me, jaks pokrocil ve stavbe...4
07:48:10
02.01.2015
Maties77
Ano určitě je karburátor krok zpět...ale stačí se podívat na favority gr. A a jak to jelo a fungovalo i na karburátoru tak proč řešit jiné věci když i toho funguje za přijatelné peníze :) Ano určitě je lepší el. vstřikování ale to už je pak o penězích víc a navíc někdo to musí odladit. Je to určitě lepší cesta ale pro mě na začátek dost nereálná takže proč nevolit levnější a funkční variantu 4 a navíc osobně si myslím taky dost záleží kdo ten motor skládá a jak vše volí...všechno není o tom karburátoru jenom 5



Jinak bych Vás všechny zde komentované k tématu karburátoru chtěl poprosit dále nekomentovat u mě v profilu ale ve foru. Prosím komentovat k autu ano ale rozebírat zde je lepší karburátor nebo např. el. vstřikování to ne. Díky za pochopení 4 5
22:03:28
01.01.2015
JohnnyMpi
-> LuMi: nevím, jako ty otáčky byly příklad, ono to je pokaždé trochu jinde, je to takový náladový, někdy to nedělá vůbec... někdy se mi taky stane, že nastartuju a mám volnoběh zhruba 1100 a nemusí to byt ani studený a ne a ne to spadnout, tak to vypnu, znovu to natočím a je to dobrý, ale pokud to nechám a jedu, tak je to líný, jak prase, prostě kouzelný 1
21:42:42
01.01.2015
LuMi
-> JohnnyMpi: Moje druhá felda je taky mpi 50kw a nic takového nepozoruju
21:29:55
01.01.2015
castrol
-> JohnnyMpi: bracho ma mpi a zeby stratila vykon v danich otackach co si uviedol nepozorujem 4
20:19:40
01.01.2015
JohnnyMpi
-> castrol: Tak nějak bych to viděl já, no, chápu že ten karb. je nejjednodušší a asi i cenově nejdostupnější řešení, ale tady toto mě zajímá víc.... Mě se třeba zdá, že u tech 50kW Mpi jak mám já je nějak blbě odladěny software už z fabriky... Protože se mi někdy stává, že to má takový divný náběh výkonu, že prostě dejme tomu při 2800 začne jakoby víc táhnout a pak při 3200 zase míň, že to prostě neni plynulý... A neni to ani filtrem paliva, ani filtrem vzduchu, ani svíčkama, ani rampou na svíčkách, ani klapkou, protože na té sem taky dělal základní nastavení, aji sem to měl celý rozhozený... Prostě mě přijde, že je v té softwarové výkonové mapě někde chyba, ale to ne jen u té mojí, ale u většiny 50kW Mpi, co znám..... Ale je divný, že žádná 40kW tyto problémy nemá... nevíte o tom někdo něco??
20:06:34
01.01.2015
castrol
-> JohnnyMpi: tak ale to uz je upgrade , to jest :lepsia klapka, vstrekovace ,nejaku tu jednotku k tomu atd...
19:51:13
01.01.2015
JohnnyMpi
Samozdrejme je to slozitejsi a je to hlavne o odladeni softwaru ridici jednotky a vstrikovane davce paliva ve srovnani s mnozstvim vzduchu... Jako se svym vybavenim bych osobne sel taky do karbu...pravdepodobne webery, ale spis sem to bral jako tema do diskuze, protoze mi prijde jako krok zpatky vracet se ke karbu, kterej dnes uz u zadnyho sportovniho auta nenajdete... Sam bych se chtel dozvedet vase nazory, jak by to slo odresit a jak nejlepe vyladit vicebode vatrikovani....
18:53:09
01.01.2015
LuMi
-> MOLSO: Tak to by mě taky zajímalo,povídej JohnnyMpi jak by si ho vyladil?:)
upraveno 1x, naposled 01.01.2015 18:54:04
18:43:07
01.01.2015
castrol
-> JohnnyMpi: tam moc toho na ladenie nieje
18:34:51
01.01.2015
MOLSO
-> JohnnyMpi: a ako by si ho chcel vyladiť ?
16:49:02
01.01.2015
JohnnyMpi
Hoši, jen by mě zajímalo, proč všichni přecházíte na karbec?? Neni to tak trochu krkok zpět a nebylo by lepší vyladit to Mpi čkový vstrikování?
upraveno 1x, naposled 01.01.2015 16:49:34
20:10:42
28.12.2014
Dave - ten pátý
Do teď jsem jezdil origo brzdy pouze s úpravou, že jsem měl přední destičky Ferodo DS Performance a byl jsem maximálně spokojený. Vydržely bez problémů cca 20 - 30 minutové jízdy na Czechringu a to brzdím i levou nohou, tak můžeš být v klidu. 3 Na druhým autě mám Á-čkové brzdy a to je jiná liga, ale určitě bych origo brzdy nehanil. 4
upraveno 1x, naposled 28.12.2014 20:11:17
20:51:24
26.12.2014
Maties77
Brzdy jsou zatím ve vývoji...Felicie pro zatím bude na TP a čeká nás cesta směr STK a výhledově určitě i brzdy projdou vývojem všechno bude jen to chce všechno čas 2

Jinak připravuji článek o motoru 3
16:54:10
26.12.2014
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: 4 přesně
21:51:32
25.12.2014
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: hlavne ty origo nechlazeny bych vubec neresil
16:01:14
25.12.2014
czechino
Hezké! Zase nějaký koukatelný projekt s motorem vepředu 2
upraveno 1x, naposled 25.12.2014 16:01:31
15:23:57
25.12.2014
castrol
pekne4
14:20:06
25.12.2014
LUKAS
velmi dobra robota takto si predstavujem zavodku postavenu pekne od kasne ,davam smer oblubene 25
13:49:21
25.12.2014
Radek Retro eLeSo
ty kotouče ATE ti na amatérský závody nedoporučuju......mam je na daily a nic moc jako,sehnal bych jinou značku,třeba Brembo4
Extreme Tyres