skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Na popise budu postupně pracovat.
Jedná se o felicii 1.3 MPi 50kw, která bude postupně předělána na vozidlo amatérského závodění.
Motor 1.3 MPi nahrazen motorem 1.3 s karburátorem.
MOTOR:
- základ motoru 1.3 MPi (50kw)
- vačkový hřídel 280/280 zdvih 7,4
- kompresní poměr 11,3:1
- ventily 7mm upravené dle skupiny "A"
- hlava zvětšené + slícované kanály
- setrvačník ofrézovaný + vyvážený
- karburátor pierburg sk.A (Škoda motorsport)
- ojnice odlehčené + vyvážené
- písty odlehčené + vyvážené
- kovové těsnění pod hlavou
- tvrdé ventilové pružiny
- vše vyvážené
- duralová řemenice
- hlava srovnána a snížena o 0,8
- rozdělovač s regulací 11 stupňů
- vzduchový filtr by Speedpro
- vlastní výroba klece pro filtr
- motorový olej shell 10w60 racing
- svíčky Bosch FR5DP
- stavba Miloslav Elšík
Převodovka:
- skládaná krátká
- 1=3,308, 2=1,913, 3=1,520, 4=1,250, 5=1,080
- SP: 4,16
- rovný zub
- poloosi sériové
- kratší dráha řazení
Karoserie:
- Škoda felicie
- Skořepinové sedadla od NC Power
- 4 bodové bezpečnostní pásy Klippan
- 3 ramenný odsazený volant by Speedpro
- nába zakázková výroba
- odlehčené dveře a interier zbaven nepotřebných věcí
- kola R13 seriové plechové 1x , 3x lité kola 5,5Jx13
- suché slicky Kumho, Matador
- semišová palubovka
- přídavný budík tlak oleje
- přidávaný budík teplota oleje
- velká lyžina pod motorem
- zrcátka "kit car"
Podvozek:
- přední náprava včetně stabilizátoru (Fel 1.6)
- vyztužené přední ramena
- uložení přední ramen a zadní nápravy v tvrdých silemblocích by PEMIT
- přední tlumiče HP Sporting
- zadní tlumiče HP sporting (dvě pružiny)
- pod zadními tlumiči kluzáky
- zadní náprava rozšířená o 36mm
Brzdy:
- přední seriové (nová pístky, trubky, hadice kotouče a desky ATE)
- zadní seriové bubnové (komplet repas díly zn. TRW)
- lanovody originál škoda
- brzdová kapalina TRW
Výfuk:
-svody 4-1 průměr 50mm + omotávka
- nerezové potrubí za svodama do zadu
- nerezový absorpční tlumič dle "KIT CAR"
- středový tlumič Fel. 1.9D
Vozidlo ve stavbě. Popis postupně aktualizován bude.
Jedná se o felicii 1.3 MPi 50kw, která bude postupně předělána na vozidlo amatérského závodění.
Motor 1.3 MPi nahrazen motorem 1.3 s karburátorem.
MOTOR:
- základ motoru 1.3 MPi (50kw)
- vačkový hřídel 280/280 zdvih 7,4
- kompresní poměr 11,3:1
- ventily 7mm upravené dle skupiny "A"
- hlava zvětšené + slícované kanály
- setrvačník ofrézovaný + vyvážený
- karburátor pierburg sk.A (Škoda motorsport)
- ojnice odlehčené + vyvážené
- písty odlehčené + vyvážené
- kovové těsnění pod hlavou
- tvrdé ventilové pružiny
- vše vyvážené
- duralová řemenice
- hlava srovnána a snížena o 0,8
- rozdělovač s regulací 11 stupňů
- vzduchový filtr by Speedpro
- vlastní výroba klece pro filtr
- motorový olej shell 10w60 racing
- svíčky Bosch FR5DP
- stavba Miloslav Elšík
Převodovka:
- skládaná krátká
- 1=3,308, 2=1,913, 3=1,520, 4=1,250, 5=1,080
- SP: 4,16
- rovný zub
- poloosi sériové
- kratší dráha řazení
Karoserie:
- Škoda felicie
- Skořepinové sedadla od NC Power
- 4 bodové bezpečnostní pásy Klippan
- 3 ramenný odsazený volant by Speedpro
- nába zakázková výroba
- odlehčené dveře a interier zbaven nepotřebných věcí
- kola R13 seriové plechové 1x , 3x lité kola 5,5Jx13
- suché slicky Kumho, Matador
- semišová palubovka
- přídavný budík tlak oleje
- přidávaný budík teplota oleje
- velká lyžina pod motorem
- zrcátka "kit car"
Podvozek:
- přední náprava včetně stabilizátoru (Fel 1.6)
- vyztužené přední ramena
- uložení přední ramen a zadní nápravy v tvrdých silemblocích by PEMIT
- přední tlumiče HP Sporting
- zadní tlumiče HP sporting (dvě pružiny)
- pod zadními tlumiči kluzáky
- zadní náprava rozšířená o 36mm
Brzdy:
- přední seriové (nová pístky, trubky, hadice kotouče a desky ATE)
- zadní seriové bubnové (komplet repas díly zn. TRW)
- lanovody originál škoda
- brzdová kapalina TRW
Výfuk:
-svody 4-1 průměr 50mm + omotávka
- nerezové potrubí za svodama do zadu
- nerezový absorpční tlumič dle "KIT CAR"
- středový tlumič Fel. 1.9D
Vozidlo ve stavbě. Popis postupně aktualizován bude.
Martin Felicie - komentáře:
12:15:05
25.12.2014
25.12.2014
MajoLR
10:03:13
25.12.2014
25.12.2014
Maties77
Felda bude sloužit na amatérské závody jako slalom, vrchy a příležitostně nějaké tuning sprinty
10:01:45
25.12.2014
25.12.2014
Maties77
krátké řazení je moje vlastní výroba
jedná se o zvednutí domečku kulisy směrem nahoru a posunutí kuličky na řadící páce taky nahoru (úprava je spíše individuální, někomu nemusí vůbec vyhovovat taky záleží jak moc se to posune nahoru. je to spíše takové laborování)
viz foto
jedná se o zvednutí domečku kulisy směrem nahoru a posunutí kuličky na řadící páce taky nahoru (úprava je spíše individuální, někomu nemusí vůbec vyhovovat taky záleží jak moc se to posune nahoru. je to spíše takové laborování)
viz foto
09:58:44
25.12.2014
25.12.2014
Brian
Vypadá to zajímavě. Felda bude na závody? Popřípadě jaké?
09:54:36
25.12.2014
25.12.2014
Tomaso435
krátké řazení je origo nějaká výroba nebo tvá úprava? případně jak si toho docílil?