-> Tomaso435: Tvé argumenty jsou zcestné jako celá tvoje existence. Klíďo se navážej do stránek, jsou to jen jedničky a nuly, do kterých jsme vypotili x-let a x-peněz čistě z dobré vůle, aby se pak všechno přesunulo na facebook, ale na lidi, kteří na rozdíl od tebe dělají také něco pro ostatní a mají chuť si rozumně povídat z očí do očí (tedy jinak než po vysílačce) a občas vypotí posledních pár peněz, aby na ten sraz dojeli, tak do těch se nenavážej.
-> AdoRs: Ty exipy solitairům fakt neskutečně sluší, dobrá práce
-> ondie: Ty významnější změny byly průběžné zhruba od prvního faceliftu v roce 1992 (vezmi si třeba střešní lišty nade dveřmi - jak drobná změna tvaru vyřešila hned více problémů najednou), ve velkém přišly se zlepšováním protihlukové izolace na modely 1993, jednotlivá opatření jsou vyjmenovaná v zmiňovaném magazínu Škoda Auto Revue 1/94, ale rozhodně významné bylo i lepší chemické ošetření karoserie a později dutin, které při zavádění výroby bylo neskutečně mizerné, když se podíváš do dutiny dveří starého typu, velmi často potkáš rezavý lišej už v horní části v důsledku špatného nástřiku, v nových dveřích je nástřik obvykle dobrý, ale zas tam hnije ta bezpečnostní lišta...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím klubákov, predstavujem vám moje presúvadlo .. kúpil som ho 14.7.2014 aby som sa mohol voziť cez leto po meste po dedine občas na chatu a nikto vtedy netušil že auto začnem využívať ako dopravný prostriedok do školy .. na aute cez týždeň najazdím cca.500km a slúži poriadne ako má .. stav tachometra je momentálne niečo cez 350 000km, starý tachometer prestal počívať pri 329000km a predošlý majiteľ ho vymenil, pri kúpe mi povedal že ho menil pri 120000, momentálne tam svieti 147000 tak skutočný stav najazdených kilometrov nepoznám, auto je v TOP-kondícii no čo sa stavu týka 5-te dvere a zadné lemy sú chytené hrdzou ale len minimálne a stav podvozok vozidla, podbehy sú absolutne bez hrdze až na tie zadné lemy, inak stav vozidla uplne originálny, kedže pred týmto favoritom sme asi polroka pred kúpiou tohto zošrotovali Solitéra, nikto netušil že sa niekde na bazoši objavý rovnaký ako sme mali, neváhal som a hneď som volal a na druhý deň som siel pre favorit. Na karosérii má drobne škrabančeky a nejaký aj ten väčší od klúča kedže niekto asi závidel a po 3-och dnoch čo som ho mal mi ho obišiel kľúčom po ľavej strane od predného svetla až po zadné .... Auto už je v pôvodnom stave, mám aj origo rádio - Blaupunkt Montreux RCR44 ,origo s kódom z predošlého favorita.
A aby vyzeral už vážne ako origo po zime namontujem na strechu origo lyžiny..
A aby vyzeral už vážne ako origo po zime namontujem na strechu origo lyžiny..
*Bordová kráska*solitaire - komentáře:
14:19:54
28.11.2014
28.11.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Tomaso435: Hele většina z nás kouká na stav a pak jde s představama logicky dolů. Než mít hogofogo krám tak jasný, že radši bezproblémová "socka". Jen jsem do tvojí teorie chtěl vnést trochu svojí, že kdysi když si vzpomenu že táta jel do servisu tebo něco na autě dělal tak to bylo jak by se staral o mladíšho bráchu. Dneska to tak prostě není.
13:52:01
28.11.2014
28.11.2014
Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: Leda tak Junior, ale vím o jedný FI 1.9SDI ale ta má z výbavy jen RS sedačky s výhřevem jinak výbava jak junior.....
13:19:39
28.11.2014
28.11.2014
Tomaso435
-> sep: se něco musí najít :D
13:15:16
28.11.2014
28.11.2014
sep
-> Tomaso435: :takové FI nejsou už teď.-)
12:57:53
28.11.2014
28.11.2014
Tomaso435
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: já to mám v koupi auta uplně opačně... první je stav a tak nějak podružný požadavek je starej model... proto asi máme doma většinou 136L... pač stav.. jednou 135L a já mám 136LS uplnou náhodou... potože stav. a u jiných aut koukám opět pouze na stav a pokud možno nulovou výbavu... tím menší váhu, tím lepší přístup, tím méně věcí co se muže vysrat... doufám že až přejdu na fabii I tak budou kombíky 1.4 český bez ničeho navíc, k sehnání ve stavu rozumném...
10:02:28
28.11.2014
28.11.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Tomaso435: Ja si myslim ze to je spis zmenou pristupu. Kdysi byl auto dejme tomu luxus kdezto dejme tomu kolem roku 92 se to zacalo menit. Stalo se z toho spotrebni zbozi ktere se navic dalo ziskat na leasing, splatky apod. Tim jde ruku v ruce snaha majitele o to pecovat. Proc by to delal? 2 roky lita proda bere dalsi takze neni problem setkat se s magorama co jezdi jeden mot. olej na relativne novem aute 3-4 roky a jeste se tomu smeje. Samozrejmost je ze ty akcni modely ktere byly drahe si nekoupi dedek ktery s tim jezdi 2x rocne. Cest vyjimkam. Takze vetsinou je chtel nekdo na litacku a ne na setreni. Timpadem se nelze divit ze 3x stoceny Favorit najezdi jen 200.000 km. Tim chci rict ze radove byvaji tyhle auta olitanejsi a je jich min nez u neakcnich modelu. K tomu pricti lidskou potrebu mit za co nejmin co nejvic a vis proc tyhle auta jsou nejolitanejsi. Kazdy z nas kouka vzdycky nejdriv po vybavenem aute nez po socce ac v lepsim stavu.
09:07:15
28.11.2014
28.11.2014
Tomaso435
-> MisakusX: máš na mysli těch 6? jasně, držim průměr :-D
takhle, dědek s fávem kterýho má jako svoje v životě druhý auto po jeho puvodní škodě 1000mb určitě celej vodvařenej pojede na nějakej fávosraz a bude se aktivně věnovat nějakýmu mrtvýmu webu
zatím co maník co si koupil nebo někde sehnal fávo, tak sháněl novej model pač přece nebude mít hnusnej starej vyblitej hnědej vnitřek a blbou starou rozteč kol na který se nedaj sehnat hustodémonský liťáky, a taky černej sportovní volant na hnědej palubce vypadá fakt blbě.. a tak se prezentuje chlapec na webu s tím co si vytunil na svojem supa kchár93+ na webu a jelikož jiný auto nemá, jede s nim na sraz, protože se mu poslední korozy celkem uspěšně povedlo zamaskovat sprejem....
stačí co potkám na silnicích po republice.... 92+ celkem úpěšně odzvonilo a těm rádoby nejlepším akčním edicím taky.
89 vs 93 hnijou každý jinak a jinde. z pravidla na 93 to vyleze na povrch až ke konci, kdežto na 89 to leze na vrch více méně hned z počátku..
takhle, dědek s fávem kterýho má jako svoje v životě druhý auto po jeho puvodní škodě 1000mb určitě celej vodvařenej pojede na nějakej fávosraz a bude se aktivně věnovat nějakýmu mrtvýmu webu
zatím co maník co si koupil nebo někde sehnal fávo, tak sháněl novej model pač přece nebude mít hnusnej starej vyblitej hnědej vnitřek a blbou starou rozteč kol na který se nedaj sehnat hustodémonský liťáky, a taky černej sportovní volant na hnědej palubce vypadá fakt blbě.. a tak se prezentuje chlapec na webu s tím co si vytunil na svojem supa kchár93+ na webu a jelikož jiný auto nemá, jede s nim na sraz, protože se mu poslední korozy celkem uspěšně povedlo zamaskovat sprejem....
stačí co potkám na silnicích po republice.... 92+ celkem úpěšně odzvonilo a těm rádoby nejlepším akčním edicím taky.
89 vs 93 hnijou každý jinak a jinde. z pravidla na 93 to vyleze na povrch až ke konci, kdežto na 89 to leze na vrch více méně hned z počátku..
22:47:40
27.11.2014
27.11.2014
MisakusX
-> Tomaso435: A jistě máš pro to své tvrzení nějaké podklady kromě existence tvých dvou aut, viď, třeba pravidelnou účast na celorepublikáčích, monitoring členů klubu...
-> ondie: docela obsáhle se tomu věnuje číslo závodního magazínu z roku 1993, protihluk a protikoroze tam je, jediná hloupá věc byly v tomto ohledu výztuhy ve dveřích, jinak si myslím, že jsou ta řešení dost efektivní.
-> ondie: docela obsáhle se tomu věnuje číslo závodního magazínu z roku 1993, protihluk a protikoroze tam je, jediná hloupá věc byly v tomto ohledu výztuhy ve dveřích, jinak si myslím, že jsou ta řešení dost efektivní.
18:18:52
27.11.2014
27.11.2014
ondie
-> MisakusX: Nevim,co se myslí "lepší antikorozní ochranou" ,ale moje odpozorovaná zkušenost mi říká spíš pravý opak,tak nevim jestli třeba nešetřili na síle plechu..plus ty bezpečností výztuhy ve dveřích a kolače rzi uprostřed plochy dveří..
-> Tomaso435: Přesně tak..
-> Tomaso435: Přesně tak..
17:59:44
27.11.2014
27.11.2014
Tomaso435
-> MisakusX: ale nakonec tu ty hnědý a zelený a bílý fáčka z roku 89 a 90 sou do dnes a jezděj nejdýl ze všech, zatímco nějakej solitér nebo black a vubec ty novější od 92 už dávno sou pryč...
17:55:16
27.11.2014
27.11.2014
Cába
-> MisakusX: dneska je to stejne uz jedno, protoze ty co jezdi, jsou shnily stejne vsechny, musela by se sehnat nejaka ulozenka, pokud vubec v solitairu nejaka existuje...
00:09:07
27.11.2014
27.11.2014
MisakusX
-> ondie: ročníky 93-94 s Black Liny a Silver Liny a Solitairy rezly ze všech fáček nejméně kvůli zdokonalené protikorozní ochraně. Pochopitelně oproti jiným vozům se zinkovanou karoserií rezla Fáčka vždy rychleji
23:49:11
26.11.2014
26.11.2014
ondie
měl sem takovýho formana,sou to dle mě nejhezčí fáčka..výbavou a hlavně barvou..ale v životě sem snad neviděl zdravej kus...všechno to hrozně rychle shnilo..stejně jak black/silverlajni..hanba.
A je fakt že krátkej v Soltíku je vzácnější než kombík ;)
A je fakt že krátkej v Soltíku je vzácnější než kombík ;)
19:34:06
26.11.2014
26.11.2014
Shatter
Ty volee aký krásny. Posledné týždne som pozeral favo pre priateľku..Tento mi unikol :D
14:39:47
26.11.2014
26.11.2014
AdoRs
-> MisakusX: na posledných fotkách už stojí na origo exipoch pridám ešte dalšie ...a áno jazdí ich málo ..
14:13:26
26.11.2014
26.11.2014
MisakusX
Solitairů v krátkém provedení jezdí hodně málo, teď ještě sehnat originální Alu kola - Exipy a bude to sériovka jak z praku
11:55:01
26.11.2014
26.11.2014
Lukyn Fakír
vypadá pěkně až na pár míst fandim a ať se daří, solitaire je pěknej model