FAKAR FAKAR

komentáře | popis | fotky | masenazhj | 13.02.14 18:51 | 2x v oblíbených
ŠKODA FAVORIT 136

89 R.V.

NAJETO 110000 KM



VYBAVA:

MLHY

SEDAČKY Z FORD PROBE GT



Koupil jsem ho nedavno , je to muj asi třetí favorit. První jsem měl blackline 94 poté social 89 a nyní toto. Je to po zasahu nějakého upraváře, je v poměrně v dobrém stavu. Orezlinky na rohách dveří a trochu na podlaze. Nic hrozného. Favorit je stříkany na červenou barvu. Puvodně byl šedobílý taková ta klasicka barva. Má i jiné blinkry víc kulate. Jsou tam dodělané sedačky z Ford Probe GT , sedačky jsou elektronicky dofukovatelné. Interier je starý s doplnkama nového plus dodělaný modrý koberec na podlaze. Na konci roku končí STK. Nemá zaplacenou ekodan. Koupeno od 75 letého pana který už se bál jezdit ( důkazem byla ukazka Favorita když na Sídlišti urazil asi dvě zrcatka) K autu jsem dostal svíčky, cívku , knížku a spoustu dílu. Pán se nerad loučil s autem. Měl ho 13 let. Na autě nebouchá podvozek vubec nic. Co se týka mechaniky je opravdu v super stavu.



PLÁNY :



originalní kufr

zavařit par direk

sehnat lízatko

topení z felicie

o par centimetru dolu

nový interier

odstranit nějaké ty tuzingové doplnky...

zatmavit světla

jiné kola

mam ještě jedno auto jako skladačku na VW foru ..

a jestě mě určitě neco napadne ....





MOJE PRACE

masenazhj.rajce.idnes.cz/







EDIT : SHANÍM DÍLY Z BLACK LINE , SILVER LINE. KDYZTAK SZ.



FAKAR - komentáře:

21:39:53
08.02.2014
masenazhj
jo klidně... taky :-)
20:21:09
07.02.2014
Vojtisek
-> masenazhj: výškově stavitelný pásy včetně plastů?
20:14:30
07.02.2014
masenazhj
lidi shaním díly z blackline silverline. Interier atd... kdyby nekdo o necem vedel... dejte vedet 10
21:31:17
03.01.2014
masenazhj
-> kachník: kvuli tobě tu fotku zítra najdu ! 2
17:53:00
02.01.2014
kachník
-> masenazhj: V tom případě je ale škoda, žes tu poctivě zavařenou část díla nenafotil3 3 3 .
14:55:59
02.01.2014
masenazhj
-> kachník:

Jo ty si to myslela takhle.. tak to pak je jína. Není to foceno celé. Samosebou je to přivařené k prahu,vnitřnímu podběhu i nahoře to celé zavařené. Ty fotky co tam jsou nejsou všechny. Takovej vocas nejsem abych to nahoře i dole bodnul po jak říkaš ty 5 ti centimentrech. Podívej se na fotky třeba toho venta jak tam jsou dělané prahy. Tam je to zavařené celé. Nejsem zastancem zrovna tuny kytu na autě. Vím z vlastních zkušeností že to není žádná hitparada. Koukal jsem na ruzná videa vyvařovaní a myslím si že ten uplně nejhorší nejsem. Doufám že po prohlédnutí dalších fotek zjistít že uplnej tatar nejsem. Neboj se že bych neuznal mojí chybu. To ne .. kolikrat se mi neco nepovedlo , ale u toho si pravdu myslím že v jakých podmínkach to dělam to je ještě dobrý... Nepodnikam stím a ani nad tím nepřemýšlím. Vento je moje, Accent dědy a ostatní auta jen kamaradu. Opravdu si uvědomuju že nejsem na urovni kdy bych to mohl nabízet jako profi klempířinu. Včere jsem koukal na toho accenta je to už minimalně rok co jsem to dělal a uplně super. vnitřní podběh byl také zmuchlaný a to je vše zavařené, přetažené klempířským tmelem a řádně ošetřené.



-> havlik: Ja vím že o koho jde :-) ta nabídka vaření byla jen legrace... 1
08:32:39
02.01.2014
kachník
-> masenazhj: Taky děkuju za vysilující komentář3 Bohužel jsi mě tím moc nepřesvědčil. Inteligentní jsem dost na to, abych věděla, že auto je konstruované tak, že každá plechová část vozu k něčemu je, tzn., že i ten zadní blatník tam není jen pro ozdobu a pokud není přivařený k prahu, určitě i k vnitřnímu podběhu a pak k vršku blatníku, tak nabývá asi už jen estetickou funkci. Ta se ale bohužel ztratí při pár kilometrech, kdy Ti zřejmě většina nanesenýho kitu z auta odpadne spolu s blatníkem. Auta po takovejch opravářích jako jsi Ty se mi na dílně sem tam objeví a dá to dost práce a financí, než se dostanou zase do normálního stavu. Nekritizuju ty, co plech přesadí a nabodují ho, ale výmluva typu "to je blatník z jiného auta, tak to jinak udělat nešlo" je uplně mimo mísu. Je to spíš o tom " já sem to blbě uříznul a jsem línej, nebo nemám dost drátu na to, abych to celý zavařil". Já nejen kecám, ale i dělám, narozdíl od tebe, který pouze kecá a práce pak vypadá tak jak vypadá.

No nic, dost kázání, zkus na sobě zapracovat, koukni na ostatní a porovnej je se sebou ( zkus to trochu sebekriticky) a pak určitě ty rozdíly uvidíš.
10:06:58
01.01.2014
havlik
17:37:41
31.12.2013
masenazhj
-> kachník:

Děkuji ti za krásný komentař , který opravdu zvedne naladu. Vím že je co zlepšovat , ale zase si myslím že fuka která vznikla u pasování blatníku na Accentovi byla proto že se to pasovalo z jiného auta a nýní to není ani videt . To byla moje jedna z prvních prací. Určitě jsi natolik inteligentní abys věděla že blatník není nosná část vozu a proto víš že nehrozní nijaká kolize zpusobená fukou a vařením trubičkovím drátem. Vím že jsem neudělal jeste s vařením takovou prasarnu abych se musel stydět a nebo byl terčem vysilujících komentařu od někoho jako jsi ty. Kecat umí každý 3 Myslím že na takových věcech jako je třeba ten blatník ani není co zkurvit. Když se to dobře ošetří tak to vydrží dost dlouho. Udělam ti radost a snad jen tak cvičně vyvařím prahy na favoritu a pošlu ti fotky. Každopadně ti děkuju za komentař alespon vím že opravdu co zlepšovat. 2 prosím mnoho dalších 5 Pozdravuj EResku .. kdybys chtěla neco vyvařit neboj se ozvat 3 3 3
upraveno 2x, naposled 31.12.2013 18:11:51
21:25:17
21.12.2013
kachník
Ahoj, nechci rejpat, zatím jsem u některých klempířských výkonů tady jen zatínala zuby, nicméně tobě to už napíšu, protože je to asi to nejhorší, co jsem kdy viděla. Pod odkazem Tvá práce jsem se zděšením prolezla fotky a doporučuju Ti se karosařině nevěnovat. Auta, která máš v prezentaci jsou dobrý tak akorát na to, aby se v nich někdo přizabil. Nezlob se na mě, ale zadní bok přiheftovat po 5 číslech svářečkou s trubičkovim drátem a mezi tim nechat fuku, kde by prolezla kočka, stejně tak jako prahy a výztuhy je dost velká drzovka, obzvášť jestli jsou to auta nějakých Tvých zákazníků.

Fáčko je hezký, ale klempířinu na něm svěř raději někomu, kdo tomu rozumí líp než Ty.4
19:55:34
15.12.2013
Jawák - zrušená registrace
-> masenazhj: no vidiš,to maš skoro zadarmo4 a ake vraky tu niektory opravuju3
19:29:13
15.12.2013
masenazhj
-> needyejt: za 3000 :-))) 3
23:42:28
12.12.2013
needyejt
jóó tak tenhle je hoodně pěknej :-) Za kolik si ho koupil?
18:06:21
07.12.2013
masenazhj
-> castrol: zkoušel jsem spoustu věcí .. a z toho co jsem tu měl bylo tempo nejlepší :-) jen jsem to zkoušel ...



-> šadesa: jooo to vím .. lakyrníci nemaji moc tempo radi :D



-> Pavel P..: tohle byla jen zkouška a překvapilo me jak to hezky šlo... když jsem tehdy dělal tempem ibizu GTI takovou tu fosforovou zelenou tak bych na tom nechal ruce ale tohle šlo uplně krasně :-)

-> Tomaso435: zkusím děkuju pane 1
14:06:55
07.12.2013
Tomaso435
-> Mára-rs: tempo je k odstranění zašlýho filmu na laku. následně to čeho docílíš je třeba nakonzervovat leštěnkou nebo voskem jak píše pavelp. já mám všechny auta tempem následke turtle voskem v kelímku a cajk
17:43:07
06.12.2013
Pavel P..
tempo bych nezatracoval... za tu cenu udělá dobrou službu, lepší než kdejaký značkový leštěnky třikrát a víc dražší...... ovšem pro dlouhodobý efekt je potřeba použít ještě vosk, nejlépe tvrdej aby se to dobře chytlo.... já feldu vytempoval a pak navoskoval historickym tvrdym voskem simoniz a je je to už nějakej pátek a furt je to stejně pěkný..... a to parkuju venku a jezdim v kdejakých sajrajtech.
17:11:18
06.12.2013
šadesa
když jsem se před lakirníky jednou zmínil o tempu tak mě málem sežrali že horší sračk. neznaj8
16:51:34
06.12.2013
Mára-rs
nechci strašit ale ja když jsem použil tempo na minulé auto vydrželo to pěkné tak 2-3 týdny max
16:50:47
06.12.2013
castrol
preco vsetci len tempom ?ked je tolko lepsich lesteniek
21:13:20
05.12.2013
Placko
-> Tomaso435: 47 47
Extreme Tyres