skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit ---Special Line---/ Turbo Line
BMM 50KW
Rok 1994
Barva: červená
Stav tacho: 68000 při zaseklém načítání km, takže opravdu nevím kolik měl.
Fávo jsem si přál asi od 14, kdy mě to nějak uchvátilo, už ani nevím proč.
S tím jsem si spojil sen Favorit + Turbo a začal pročítat všechny možné fora a diskuze ohledně montáže turba do N/A motoru.
Více méně kdekoliv jsem se o tom zmínil, tak si mysleli že jsem idiot a že to nikdy nemůže jet, klasika 3x uložená klika že.
Jsem zastáncem origo motorů v autě, takže něco jako dám do Fáva motor 1.8T a pojede to by mě vůbec nenaplnil, protože bych mu sebral české srdíčko a co se týče škodovek jsem hodně velký srdcař( ostatně všeho českého). Tak jsem prolejzal dál a dál pročítal všude možně až jsem se uchýlil pouze sem na virt kde toho bylo poměrně dosti a hlavně o škodovkách čili i moje zaměření. To mi mohlo být tak 16, asi tak nějak. Takže další 2 roky do pořízení vysněného Fáva jsem strávil zjišťování o tom jak dostat turbo do motoru škoda. Nechtěl jsem nic složitého takže jsem pokukoval po Solexu z rencka, pak klasiku bezkontakta na rozdělení jiskry. Ostatní v popisu věcí na autu. Bylo mi už sedmnáct a půl a v inzerci( kam jsem mimo jiné chodil every day) byl pěknej červenej Favouš, v té době bylo zachovalejch Favoritů jako šafránu a ikdyž zbýval půl rok do ŘD neváhal jsem a zajel si pro něj. No a tím začal příběh mého Favorita.
Nejdříve s ním jezdil tatík kterej už byl hodně dlouho zvyklej na svoji octavii f tdi s posilovačem tak se mi posmíval že je to na dnešní dobu hrůza, a to sám měl v roce 95 až 04 Formana Solitaire. Po předání do mých rukou začali takové ty klasické věci co dělá kluk když má své první auto, tedy myslím auto za pár korun bez výbavi, né kluk kterému fotr koupí v 18 auto za půl mega( jsem na tohle vysazen)
Takže montáž rádia, kouřových světel, mlhovky repro do středového panelu, vzádu je stále plán vyházet sedačky a odlehčovačka!
Po asi 3 měsících na HP houping jsem zainvestoval do HP sporting a hurá dají se projíždět zatáčky anich bych si dřel prahy o zem.
Přečkal se mnou jednu zimu kdy to bylo jízda=vapka a mytí podvozku. až nastalo jaro a má vysněná montáž šnečka.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
iNFO o všem na něm:
Podvozek:
Přední náprava Felda se stabilizátorem
Tlumiče HP sporting
Řízení:
Ostré 2,7 otáčky
Brzdy:
Série
interiér:
Volant OMP + nába
Budíky DEPO racing tlak oleje, tlak turba, lambda
Držák budíků DEPO
Motor:
Je původní 50KW 136B teď s písty 135.
Hlava mírně vybraná, upravéné ventily zvetšené výfukové kanály, komprese něco pod 8
vačka by měla být v tomhle motoru 254/254...
Výfukové svody fabia 1.4MPi
Turbo Punto GT
Solex 32Dis z Fuega 1.6
Intercooler 300x155x65mm
Spojka:
Přítlačák proměřený z MOTOR EXCEL
Lamela SACHS
Zapalování:
Rozdělovač Hanhart 880 úprava Urbi
Chlazení:
Klasika fávo chladič
vyndaný termostat
oil chladič 330x100x50mm
Výfuk:
Za turbo svařen na míru + závit na lambdu
Zbytek výfuk Laityng
Kola: 15 RONAL
Pneu: Continental sport pár let staré....
Plány? těch je ještě dosti a dost
Přední brzdy MD components
Zadní už mám na stole fungl nové VW Golf 4 + zadní náprava felda
Asi novej motor s vačkou 265, možná fábie, možná fábie vrtlá na 1490ccm.....
Prozativní výkony:
Na brzdě nebyl, ale podle toho jak jede to vidím kolem 130PS, zrychlení musím zkusit, maximálka bude to co převodovka dovolí (jel jsem něco přes 200 tachometrových )
krouťák neodhadnu.
Toť vše co mě napadlo, kdyžtak doplním :)
Video:
New Video 2015 :
BMM 50KW
Rok 1994
Barva: červená
Stav tacho: 68000 při zaseklém načítání km, takže opravdu nevím kolik měl.
Fávo jsem si přál asi od 14, kdy mě to nějak uchvátilo, už ani nevím proč.
S tím jsem si spojil sen Favorit + Turbo a začal pročítat všechny možné fora a diskuze ohledně montáže turba do N/A motoru.
Více méně kdekoliv jsem se o tom zmínil, tak si mysleli že jsem idiot a že to nikdy nemůže jet, klasika 3x uložená klika že.
Jsem zastáncem origo motorů v autě, takže něco jako dám do Fáva motor 1.8T a pojede to by mě vůbec nenaplnil, protože bych mu sebral české srdíčko a co se týče škodovek jsem hodně velký srdcař( ostatně všeho českého). Tak jsem prolejzal dál a dál pročítal všude možně až jsem se uchýlil pouze sem na virt kde toho bylo poměrně dosti a hlavně o škodovkách čili i moje zaměření. To mi mohlo být tak 16, asi tak nějak. Takže další 2 roky do pořízení vysněného Fáva jsem strávil zjišťování o tom jak dostat turbo do motoru škoda. Nechtěl jsem nic složitého takže jsem pokukoval po Solexu z rencka, pak klasiku bezkontakta na rozdělení jiskry. Ostatní v popisu věcí na autu. Bylo mi už sedmnáct a půl a v inzerci( kam jsem mimo jiné chodil every day) byl pěknej červenej Favouš, v té době bylo zachovalejch Favoritů jako šafránu a ikdyž zbýval půl rok do ŘD neváhal jsem a zajel si pro něj. No a tím začal příběh mého Favorita.
Nejdříve s ním jezdil tatík kterej už byl hodně dlouho zvyklej na svoji octavii f tdi s posilovačem tak se mi posmíval že je to na dnešní dobu hrůza, a to sám měl v roce 95 až 04 Formana Solitaire. Po předání do mých rukou začali takové ty klasické věci co dělá kluk když má své první auto, tedy myslím auto za pár korun bez výbavi, né kluk kterému fotr koupí v 18 auto za půl mega( jsem na tohle vysazen)
Takže montáž rádia, kouřových světel, mlhovky repro do středového panelu, vzádu je stále plán vyházet sedačky a odlehčovačka!
Po asi 3 měsících na HP houping jsem zainvestoval do HP sporting a hurá dají se projíždět zatáčky anich bych si dřel prahy o zem.
Přečkal se mnou jednu zimu kdy to bylo jízda=vapka a mytí podvozku. až nastalo jaro a má vysněná montáž šnečka.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
iNFO o všem na něm:
Podvozek:
Přední náprava Felda se stabilizátorem
Tlumiče HP sporting
Řízení:
Ostré 2,7 otáčky
Brzdy:
Série
interiér:
Volant OMP + nába
Budíky DEPO racing tlak oleje, tlak turba, lambda
Držák budíků DEPO
Motor:
Je původní 50KW 136B teď s písty 135.
Hlava mírně vybraná, upravéné ventily zvetšené výfukové kanály, komprese něco pod 8
vačka by měla být v tomhle motoru 254/254...
Výfukové svody fabia 1.4MPi
Turbo Punto GT
Solex 32Dis z Fuega 1.6
Intercooler 300x155x65mm
Spojka:
Přítlačák proměřený z MOTOR EXCEL
Lamela SACHS
Zapalování:
Rozdělovač Hanhart 880 úprava Urbi
Chlazení:
Klasika fávo chladič
vyndaný termostat
oil chladič 330x100x50mm
Výfuk:
Za turbo svařen na míru + závit na lambdu
Zbytek výfuk Laityng
Kola: 15 RONAL
Pneu: Continental sport pár let staré....
Plány? těch je ještě dosti a dost
Přední brzdy MD components
Zadní už mám na stole fungl nové VW Golf 4 + zadní náprava felda
Asi novej motor s vačkou 265, možná fábie, možná fábie vrtlá na 1490ccm.....
Prozativní výkony:
Na brzdě nebyl, ale podle toho jak jede to vidím kolem 130PS, zrychlení musím zkusit, maximálka bude to co převodovka dovolí (jel jsem něco přes 200 tachometrových )
krouťák neodhadnu.
Toť vše co mě napadlo, kdyžtak doplním :)
Video:
New Video 2015 :
czechino/ Favorit šneček - komentáře:
20:00:01
24.06.2015
24.06.2015
Lukyn742
-> HASTRMAN-TATRMAN: Hochu už to nehul, už máš dost ...
19:53:34
24.06.2015
24.06.2015
HASTRMAN-TATRMAN
-> mira76: a proc s tim zase otravujes u lidi v kartach? Nechci Te urazit ale jsi fakt hnup. Nejsou vsichni tak retardovani, jak si zrejme o nas myslis, a vsichni to dobre vime, ze to jsou nelegalni upravy, ze neprojeme technickou a tak dal. Nemusis nam to porad dokola vnucovat, opakovat - nesud nas podle sebe, nam to dojde i bez Tvych kazani. Boze!
19:48:24
24.06.2015
24.06.2015
Tomaso435
-> mira76: to snad není třeba psát ne
19:41:46
24.06.2015
24.06.2015
mira76
jak si psal, záleží na jakého policajta narazíš, jsou ti normální co ti řeknou, no je to hezké ale bacha na to kdyby to objevil někdo jiný tak je problém a jsou ti horlivci co ti napaří pokutu nebo nechají auto nuceně projít STK.
Jestli s tím jdeš na STK tak napiš jak s dopadl.
Jestli s tím jdeš na STK tak napiš jak s dopadl.
19:37:40
24.06.2015
24.06.2015
mira76
pak napiš co ti řekli na STK na turbo...
19:39:34
12.01.2015
12.01.2015
czechino
-> ochoda: No teď abych se přiznal tak jsem absolutně bez grešle Všechno sežralo druhé auto a mám sotva na benzín
16:58:16
12.01.2015
12.01.2015
ochoda
Ty bílý kola jsou hezčí. Ale jinak moc pěkný. ...koukám, u fotky píšeš, že scháníš pás. skoda-virt.cz/cz/.../1815
23-4-bodovy-pas-sparco-3 ...kdyžtak se ozvy
14:52:51
12.01.2015
12.01.2015
czechino
-> Star LC20: diky
12:41:09
02.01.2015
02.01.2015
Star LC20
Hodně zajímací počin, ta Tvoje kára dost dobrý. I přesto, že fáčka neoblibuju, tohle teda píše. Dávám do oblíbených
20:06:13
29.11.2014
29.11.2014
czechino
No záleží jak to chceš mít vzhledově "hezké" buď nabereš věci po vrakáčích, nebo budeš většinu kupovat novou, hadice, cooler, turbo, šrouby, spony atd... myslím že prvním způsobem se vejdeš do 15-20000,- ovšem všechno jetý, zasraný od oleje.... estetický způsob je tak 2-3x dražší záleží za kolik co seženeš Bavím se jen o motoru.
17:03:57
27.11.2014
27.11.2014
dubst3r
Můžu se zeptat kolik tak (orientačně) ta přestavba se šnekem stála? Taky o tom uvažuji a nikdo mi nebyl schopen říct aspoň řádově kolik to bude stát. Díky
14:26:11
18.11.2014
18.11.2014
czechino
-> Thomas: Jelikož jsem ho teď dlouho používal jako spotřebáka tak 7000,8000 tis...
-> mira76: Zrovna minulej týden mě zastavili, přišel k oknu, koukám že to máte nějaké upravené, tady kolega je do aut pojďte nám ukázat motor, chvilku žasli pak mi vymetli listí z motoru........... přeji hezkou cestu
-> mira76: Zrovna minulej týden mě zastavili, přišel k oknu, koukám že to máte nějaké upravené, tady kolega je do aut pojďte nám ukázat motor, chvilku žasli pak mi vymetli listí z motoru........... přeji hezkou cestu
06:27:52
18.11.2014
18.11.2014
mira76
pěkná úprava, jenom bych volil černé trubky na interkoler, máš modré, hodně to křičí a říká si o o poslání na STK, což policajti myslím do 16km vzdál.od STK mohou, snažil bych se to nejak zamaskovat.
Sedačka super, já bych ji ale do favorita nechtěl, hlavně ten ušák okolo hlavy by mohl mít vliv na bezpečnost protože to vypadá že to vadí ve výhledu do stran.
Jinak hezké fáčko
Sedačka super, já bych ji ale do favorita nechtěl, hlavně ten ušák okolo hlavy by mohl mít vliv na bezpečnost protože to vypadá že to vadí ve výhledu do stran.
Jinak hezké fáčko
23:11:50
17.11.2014
17.11.2014
pepik-lepik
s těma kolama vypadá hodně zle
22:59:43
17.11.2014
17.11.2014
Thomas
máš to hodně pěkný. Kolik už máš na motoru namotáno po přestavbě?
14:36:10
09.07.2014
09.07.2014
Honajs
-> czechino: no rozhodně bílí
09:12:04
20.05.2014
20.05.2014
czechino
-> radekp: už jsem ji viděl víckrát v autě které jezdí po silnicích, je to hobby auto, tedy občas vytáhnout a projet se. Na každodenní ježdění mám jiné vozidlo
06:11:56
20.05.2014
20.05.2014
radekp
-> czechino: Příslušníci je jedna věc, ale výhled do boku asi bude mizivý
19:53:11
19.05.2014
19.05.2014
castrol
-> czechino: budu mat plnu kasu
19:41:58
19.05.2014
19.05.2014
czechino
-> radekp: Jo, to budu. Taky jsem zvědav co na to příslušníci