BMP/Favorit 136l BMP/Favorit 136l

komentáře | popis | fotky | Alenka | 10.12.16 17:52 | 165x v oblíbených
Motor:



- 1.4l - 133k/141Nm





Prevodovka:



-serie SP 4,16



Podvozek:



Predek:

-kratke rizeni

-napravnice Felicia

-stabilizator Felicia

-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu

-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici

-cep rizeni uchyceny zespoda

-HP Sporting Tréningová sada

-excentricke horni ulozeni s unibalem



Zadek:

-naprava Felicia

-2x pritvrzeny stabilizator

-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A

-podlozky pro srovnani sbihavosti

-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami

-"triangulace" podelnych ramen



-kola 6Jx14 ET 35

-pneu Yokohama A048 185/55 R14





Škoda Favorit 1.4 125hp

BMP/Favorit 136l - komentáře:

10:49:18
24.03.2016
Eidy
-> Jirik_Tuňák1983: To dost těžko. Wattův přímovod má za úkol vést něco v rovině narozdíl od Panhardu. Tohle ma zá úkol zamezit ohybu/krutu.
10:39:03
24.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 24.03.16 09:34:45: Vím jak vypadá, spíš mi jde o to, jestli by tohle nemělo fungovat obdobně.
10:11:19
24.03.2016
castrol
-> Alenka: asi to pri znizenom aute zavadzat nebude co?
09:34:45
24.03.2016
Eidy
-> Jirik_Tuňák1983: To si asi pleteš.
09:30:14
24.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 24.03.16 07:20:13: Přijde mi, že jsi chtěl udělat účelově něco ve smyslu wattova přímovodu, že?
08:48:06
24.03.2016
Eidy
-> Alenka: Proč jsi vlastně ty výztuhy nedal do kříže, ale jen takhle do půlky? Tím bys tuhost ještě zvýšil.
07:20:13
24.03.2016
Alenka
-> Jirik_Tuňák1983: navíc je to kromě výfuku jediná větší úprava, která bude vidět na první pohled, takže kdyby šlo do tuhého, vždy existuje možnost "závadu" odstranit na místě, protože i ty kužely u kol jsou šroubovací :)
01:04:55
24.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 23.03.16 17:41:15: A kdyby to bylo k hovnu, tak se to dá ještě odšroubovat, šikovné řešení. 1
17:41:15
23.03.2016
Alenka
-> Jirik_Tuňák1983: aby ten primitivní kus železa získal nějakou konsistentní kinematiku a nefungoval jen na principu náhodných ohybů.

A slovenska RZ je doplňková vrstva obrany proti silniční buzeraci. Písku v soukolí není nikdy dost :)
16:30:39
23.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka: A k čemu je to vlastně na tom ohnutém tuntononcu (náprava) tohle dobré?

Jinak co ta SK SPZtka?
upraveno 1x, naposled 23.03.2016 16:32:44
19:43:19
22.03.2016
castrol
-> Alenka: ak sa to osvedci daj to patentovat a potom mi posli plan 1
15:02:50
22.03.2016
Eidy
-> Alenka: Fa nápravu nemám zmáklou, takže jsem to nepoznal.

BTW: na co výfuk? 1
14:36:52
22.03.2016
Alenka
Kolega má pravdu, náprava je vzhůru nohama. Kdybych to udělal zezhora, tak nejenom že by to nefungovalo, ale ani bych neměl kudy vést výfuk :)
11:47:37
22.03.2016
Blue Power
-> Eidy: Však jsou náprava je vzhůru nohama jestli dobře vydím. Jinak zajímavej počin také jsem nad něčím takovím uvažoval.
11:36:12
22.03.2016
Eidy
-> Alenka: Ty výztuhy jsi měl dát zespoda. Takhle se budou podélná ramena kroutit možná ještě víc než předtím, protože síla na kolo nepůsobí v ose, ale dole u silnice.
09:42:30
22.03.2016
Alenka
-> vhml: budou a nebudou.

Při vzájemném propružení se budou podélná ramena mírně kroutit a zároveň se zabrání jejich ohybu při působení síly z boku.
08:16:50
22.03.2016
Kocvin
-> vhml: Ty kliky nechodí směrem ke středu jak u kyvky či vlečky, myslím že to bude fungovat úplně normálně..
08:08:57
22.03.2016
vhml
Jak se to bude chovat při propružení? Nebudou tomu ty tyčky bránit, protože by se musely natahovat?
10:32:46
19.03.2016
Alenka
-> palinator: na vrtání kolene to silný mít nepotřebuju :)
10:14:28
19.03.2016
palinator
-> Alenka:

Nemáš to na kolenovrtění dole nějaký slabý? 3
Extreme Tyres