skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
BMP/Favorit 136l - komentáře:
16:16:46
01.10.2016
01.10.2016
Eidy
-> Alenka: Tyhle 14" ztratily homologaci stejně jako x dalších Yokoham, takže to do Evropy nikdo netahá. Sháněl jsem i v Anglii u distributora pro Lotus a nikde nic není. Smolík. Jedině 185/60 od Toyo.
11:22:41
01.10.2016
01.10.2016
Alenka
-> kraska98: díky, je tam Weber 32/34 DMTL upravený na E85.
-> vhml: Eidy už má teď 15" snad právě kvůli tomu, že nemohl sehnat gumy
Před rokem toho všude ještě bylo plno, ale teď najednou zmizely z povrchu zemského.
Teoreticky bych mohl dát 185/60, ale už ty 185/55, co mám teď, průměrem odpovídají profilu 60, takže se obávám, že s větším rozměrem by to bylo ještě horší a jelo by mi to na takových balónech ještě hůř než teď.
-> vhml: Eidy už má teď 15" snad právě kvůli tomu, že nemohl sehnat gumy
Před rokem toho všude ještě bylo plno, ale teď najednou zmizely z povrchu zemského.
Teoreticky bych mohl dát 185/60, ale už ty 185/55, co mám teď, průměrem odpovídají profilu 60, takže se obávám, že s větším rozměrem by to bylo ještě horší a jelo by mi to na takových balónech ještě hůř než teď.
10:46:56
01.10.2016
01.10.2016
vhml
-> Alenka 01.10.16 10:10:50: eidy jezdil tenhle rozmer
10:39:44
01.10.2016
01.10.2016
kraska98
Motor ti šlape parádně.Co tam máš za karburaci ? Přetryskovanou serii ?
10:10:50
01.10.2016
01.10.2016
Alenka
Neměl by někdo tip na to, kde by se v Čr daly sehnat Yokohamy A048 v rozměru 185/55 R14?
Ještě před měsícem je ve 14" neměli vůbec nikde, teď se různě objevují 185/60, ale po 185/55 se slehla zem.
Ještě před měsícem je ve 14" neměli vůbec nikde, teď se různě objevují 185/60, ale po 185/55 se slehla zem.
16:35:38
26.05.2016
26.05.2016
Alenka
-> radekp: doufám, že spíš s tou první částí, aby to pak nebylo na mně, až se rozhodneš škodovku prodat
13:42:22
26.05.2016
26.05.2016
radekp
-> Alenka: ani nevíš, jak se s posledním příspěvkem ztotožňuju!
10:44:57
26.05.2016
26.05.2016
Alenka
-> radekp: Favorita mám jako terapii proti tomu, abych se ze všech těch každodenních sraček úplně nezbláznil, takže se s ním snažím jezdit kdykoli to je jen trochu možné a pokud při tom nevyjedu skoro celou nádrž, tak to nebyla dobrá projížďka.
Kdybych měl takhle malý nájezd, asi bych si nedokázal obhájit vlastnictví auta ani sám před sebou, zvlášť když objektivně má pouze subjektivní hodnotu :)
Kdybych měl takhle malý nájezd, asi bych si nedokázal obhájit vlastnictví auta ani sám před sebou, zvlášť když objektivně má pouze subjektivní hodnotu :)
09:36:45
26.05.2016
26.05.2016
radekp
-> Alenka: narážku chápu.
Tak 2000 už je dost velká porce. Jezdit každý den stejný úsek, udělat úpravy a znovu projet...to je možnost. Já najel 2000 za poslední 3 roky, z toho poslední 2 roky 8,5 km
Tak 2000 už je dost velká porce. Jezdit každý den stejný úsek, udělat úpravy a znovu projet...to je možnost. Já najel 2000 za poslední 3 roky, z toho poslední 2 roky 8,5 km
07:52:27
26.05.2016
26.05.2016
Alenka
-> radekp: a teď si vem, že existují experti, kteří umí poznat špatně nastavené tlumiče i z 240p videa na Youtube
Ne, tak člověk musí mít na konkrétní auto zkalibrovanou prdel. Taky jsem teď po zimní odstávce musel najezdit aspoň dva tisíce, abych se do toho dostal zpátky a nebyl ze všeho nadšený jen proto, že jsem několik měsíců strávil za volanty podmotorovaných sazometů na 195/65 gumách
Ne, tak člověk musí mít na konkrétní auto zkalibrovanou prdel. Taky jsem teď po zimní odstávce musel najezdit aspoň dva tisíce, abych se do toho dostal zpátky a nebyl ze všeho nadšený jen proto, že jsem několik měsíců strávil za volanty podmotorovaných sazometů na 195/65 gumách
07:16:07
26.05.2016
26.05.2016
radekp
-> Alenka: závidím lidem, co mají v prdeli gyroskop.
Já se jednou projedu, jsem z úprav nadšený, podruhé mě to zase zklame, poznám rozdíl, ale např. abych si řekl, co za úpravy potřebuji na tlumičích, v tom jsem začátečník...
Já se jednou projedu, jsem z úprav nadšený, podruhé mě to zase zklame, poznám rozdíl, ale např. abych si řekl, co za úpravy potřebuji na tlumičích, v tom jsem začátečník...
20:26:37
25.05.2016
25.05.2016
Alenka
-> radekp: funguje to lépe než jsem čekal.
I s neseřízenou geometrií podvozek v pohodě udrží příčné zrychlení přes 1,2 g, ani hodně zvlněný asfalt v zatáčce nevyžaduje žádné korekce volantem, zadek se v rychlostech 160+ chová naprosto jistě a předvídatelně a vůbec jsou reakce na vstupy od řidiče narozdíl od sériového železa velice "fluidní" a předvídatelné.
Navzdory měkkým pružinám a stabilizátorům se karoserie nenaklání ani nehoupe a celkově je podvozek na poměry toho, co umí, velice pohodlný.
Doladit je potřeba jen dvě věci - tuhost předních tlumičů v roztažení a dát dopředu nějaké rozumné desky, protože to, co prodává ATE, je dobrý tak akorát na podložení nohy u stolu.
I s neseřízenou geometrií podvozek v pohodě udrží příčné zrychlení přes 1,2 g, ani hodně zvlněný asfalt v zatáčce nevyžaduje žádné korekce volantem, zadek se v rychlostech 160+ chová naprosto jistě a předvídatelně a vůbec jsou reakce na vstupy od řidiče narozdíl od sériového železa velice "fluidní" a předvídatelné.
Navzdory měkkým pružinám a stabilizátorům se karoserie nenaklání ani nehoupe a celkově je podvozek na poměry toho, co umí, velice pohodlný.
Doladit je potřeba jen dvě věci - tuhost předních tlumičů v roztažení a dát dopředu nějaké rozumné desky, protože to, co prodává ATE, je dobrý tak akorát na podložení nohy u stolu.
09:55:51
25.05.2016
25.05.2016
radekp
-> Alenka: A jak to funguje?
06:15:11
25.05.2016
25.05.2016
Alenka
Vyhodil jsem fotky smradlavého spotřebáku a přidal nejnovější tuzing na Favoritu :)
23:05:41
26.03.2016
26.03.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Hele pěkný sesle! Skoro tak pěkný, jako ty moje. To jsou přímo Octávkový nebo z nějakýho příbuznýho?
13:01:01
26.03.2016
26.03.2016
Eidy
-> Bedřich: Však si rozumíme ;)
12:27:08
26.03.2016
26.03.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Tuto rovinu jsi myslel.
11:50:54
26.03.2016
26.03.2016
Eidy
-> Bedřich: Jenže Panhard to vede po kružnici zatímco přímovod ne.
07:02:52
26.03.2016
26.03.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Funkce Panhardské tyče je stejná jako funkce Wattova přímovodu.