skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
BMP/Favorit 136l - komentáře:
13:42:22
26.05.2016
26.05.2016
radekp
-> Alenka: ani nevíš, jak se s posledním příspěvkem ztotožňuju!
10:44:57
26.05.2016
26.05.2016
Alenka
-> radekp: Favorita mám jako terapii proti tomu, abych se ze všech těch každodenních sraček úplně nezbláznil, takže se s ním snažím jezdit kdykoli to je jen trochu možné a pokud při tom nevyjedu skoro celou nádrž, tak to nebyla dobrá projížďka.
Kdybych měl takhle malý nájezd, asi bych si nedokázal obhájit vlastnictví auta ani sám před sebou, zvlášť když objektivně má pouze subjektivní hodnotu :)
Kdybych měl takhle malý nájezd, asi bych si nedokázal obhájit vlastnictví auta ani sám před sebou, zvlášť když objektivně má pouze subjektivní hodnotu :)
09:36:45
26.05.2016
26.05.2016
radekp
-> Alenka: narážku chápu.
Tak 2000 už je dost velká porce. Jezdit každý den stejný úsek, udělat úpravy a znovu projet...to je možnost. Já najel 2000 za poslední 3 roky, z toho poslední 2 roky 8,5 km
Tak 2000 už je dost velká porce. Jezdit každý den stejný úsek, udělat úpravy a znovu projet...to je možnost. Já najel 2000 za poslední 3 roky, z toho poslední 2 roky 8,5 km
07:52:27
26.05.2016
26.05.2016
Alenka
-> radekp: a teď si vem, že existují experti, kteří umí poznat špatně nastavené tlumiče i z 240p videa na Youtube
Ne, tak člověk musí mít na konkrétní auto zkalibrovanou prdel. Taky jsem teď po zimní odstávce musel najezdit aspoň dva tisíce, abych se do toho dostal zpátky a nebyl ze všeho nadšený jen proto, že jsem několik měsíců strávil za volanty podmotorovaných sazometů na 195/65 gumách
Ne, tak člověk musí mít na konkrétní auto zkalibrovanou prdel. Taky jsem teď po zimní odstávce musel najezdit aspoň dva tisíce, abych se do toho dostal zpátky a nebyl ze všeho nadšený jen proto, že jsem několik měsíců strávil za volanty podmotorovaných sazometů na 195/65 gumách
07:16:07
26.05.2016
26.05.2016
radekp
-> Alenka: závidím lidem, co mají v prdeli gyroskop.
Já se jednou projedu, jsem z úprav nadšený, podruhé mě to zase zklame, poznám rozdíl, ale např. abych si řekl, co za úpravy potřebuji na tlumičích, v tom jsem začátečník...
Já se jednou projedu, jsem z úprav nadšený, podruhé mě to zase zklame, poznám rozdíl, ale např. abych si řekl, co za úpravy potřebuji na tlumičích, v tom jsem začátečník...
20:26:37
25.05.2016
25.05.2016
Alenka
-> radekp: funguje to lépe než jsem čekal.
I s neseřízenou geometrií podvozek v pohodě udrží příčné zrychlení přes 1,2 g, ani hodně zvlněný asfalt v zatáčce nevyžaduje žádné korekce volantem, zadek se v rychlostech 160+ chová naprosto jistě a předvídatelně a vůbec jsou reakce na vstupy od řidiče narozdíl od sériového železa velice "fluidní" a předvídatelné.
Navzdory měkkým pružinám a stabilizátorům se karoserie nenaklání ani nehoupe a celkově je podvozek na poměry toho, co umí, velice pohodlný.
Doladit je potřeba jen dvě věci - tuhost předních tlumičů v roztažení a dát dopředu nějaké rozumné desky, protože to, co prodává ATE, je dobrý tak akorát na podložení nohy u stolu.
I s neseřízenou geometrií podvozek v pohodě udrží příčné zrychlení přes 1,2 g, ani hodně zvlněný asfalt v zatáčce nevyžaduje žádné korekce volantem, zadek se v rychlostech 160+ chová naprosto jistě a předvídatelně a vůbec jsou reakce na vstupy od řidiče narozdíl od sériového železa velice "fluidní" a předvídatelné.
Navzdory měkkým pružinám a stabilizátorům se karoserie nenaklání ani nehoupe a celkově je podvozek na poměry toho, co umí, velice pohodlný.
Doladit je potřeba jen dvě věci - tuhost předních tlumičů v roztažení a dát dopředu nějaké rozumné desky, protože to, co prodává ATE, je dobrý tak akorát na podložení nohy u stolu.
09:55:51
25.05.2016
25.05.2016
radekp
-> Alenka: A jak to funguje?
06:15:11
25.05.2016
25.05.2016
Alenka
Vyhodil jsem fotky smradlavého spotřebáku a přidal nejnovější tuzing na Favoritu :)
23:05:41
26.03.2016
26.03.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Hele pěkný sesle! Skoro tak pěkný, jako ty moje. To jsou přímo Octávkový nebo z nějakýho příbuznýho?
13:01:01
26.03.2016
26.03.2016
Eidy
-> Bedřich: Však si rozumíme ;)
12:27:08
26.03.2016
26.03.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Tuto rovinu jsi myslel.
11:50:54
26.03.2016
26.03.2016
Eidy
-> Bedřich: Jenže Panhard to vede po kružnici zatímco přímovod ne.
07:02:52
26.03.2016
26.03.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Funkce Panhardské tyče je stejná jako funkce Wattova přímovodu.
10:49:18
24.03.2016
24.03.2016
Eidy
-> Jirik_Tuňák1983: To dost těžko. Wattův přímovod má za úkol vést něco v rovině narozdíl od Panhardu. Tohle ma zá úkol zamezit ohybu/krutu.
10:39:03
24.03.2016
24.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 24.03.16 09:34:45: Vím jak vypadá, spíš mi jde o to, jestli by tohle nemělo fungovat obdobně.
10:11:19
24.03.2016
24.03.2016
castrol
-> Alenka: asi to pri znizenom aute zavadzat nebude co?
09:34:45
24.03.2016
24.03.2016
Eidy
-> Jirik_Tuňák1983: To si asi pleteš.
09:30:14
24.03.2016
24.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 24.03.16 07:20:13: Přijde mi, že jsi chtěl udělat účelově něco ve smyslu wattova přímovodu, že?
08:48:06
24.03.2016
24.03.2016
Eidy
-> Alenka: Proč jsi vlastně ty výztuhy nedal do kříže, ale jen takhle do půlky? Tím bys tuhost ještě zvýšil.