skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím prátelé...
Tak toto je mé autíško, je to fávo GREEN LINE - rok výroby 93
Koupil jsem ho od svého bývalého zaměstnavatele a od doby, kdy jsem ho koupil, což je ted zhruba dva roky, prošlo plno úpravami.
Nejprve jsem však dal auto do cajku - což je výměna spojky, výměna ložisek na nápravách - jak vzadu tak vpředu
- výměna olejů a všech kapalin, výměna brzdového obložení, výměna stěračů
- oprava o vyvaření zadních lemů (koroze) + dveře u řidiče (též koroze)
Úpravy vzhledu: kompletní vyvaření zadních pátých dveří a následné přesazení SPZ + její osvětlení
Otevírání zadních dveří je přes odskok ovládany jediným volným tlačítkem (pod světlami)
kyt + lak pátych dvěří (no celkově) vyšel zhruba na dva měsíce práce (s malímy přestávkami)
Folie zadních oken - boční jsem si dělal sám a u pátých dveří u Origa to jsem si netroufl
Místo klasických hranatých zpětných zrcátek přišli kulaté z feldy a moc mu sluší :-))
K vánocům jsem od své přítelkyně dostal sportovní volant - velice šikézní takže hned šel na věc
Do předních světlometů jsem umístil stroboskopy... at je to trochu zajímavější :-)
Došlo i na zkrácení řadící páky a usazení jiného madla - modrého aby ladil k volantu
No a nakonec kolečka - jsou to R13 z renaulta s roztečí 4x100 opískované a nalakované na bílo
Úprava zvuku: no tady jsem zvolil firmu Layting (dobrá nabídka i cena) a zakoupil výfuk (celý koncový díl) a
přislo na řadu přepracování výfukového systému - ted je z nerez průmeru 60 az dozadu
Úpravy na motoru: sportovní filtr - konusový, přetěsnění celého motoru (i těsnění pod hlavou) a vyčištění od usazenin, výměna svíček za lepší (tříbodové jiskřiště a posunuté dále do spalovací části) lepší byly i prachy za ně (asi 160 za jednu) a samozdřejmě nové kabely (at mají svíčky čerstvou štávičku)
No do budoucna jsou samozřejmě plánované velké akce ale v dosavadní době je ve výrobě podvozek na zakázku u firmy, kterou nechci jmenovat a jsou už hotové podložky dozadu stačí jen namontovat. Také jsou již rozdělané zadní lampy, takže přijde čirá optika dozadu. Dále úpravy na motoru jako je lestění kanálků snížení hlavy asi o 0,8 nebo 0,6 kvůli přepočtům na ventily. Poté se rozhodnu jestli i monošpric půjde pryč nebo jestli kitsání no ještě uvidím. Ale setrvák půjde odlehčit určitě - naco takové váhy zbytečná zátěž :-))
Speciální poděkování: mému bratrovi Karlosovi za to, že nás v dubnu vyklopil do rybníka s dotyčnou žlutou škodovkou a já tímto měl potřebu pořídit si novější a sušší vůz - fáčko :-))
Také chci poděkovat (ale ted už opravdu) své přítelkyni za pomoc a za to že mě drží nad hladinou...
Další poděkování patří mému příteli jménem Skodaman_Jirka, který mi zakoupil čiré kryty zadních světel... díkas
P.S. - smutné zjištění - tuhle sezonu již nestihnu... moc velké úpravy a docházejí korunky... :-((
Dne 17.4. 2005 jsem dodělal zadní lampy - viz. foto :-)) Huráááááááá
Smutná zpráva: auto bylo dne 30.6. 2006 prodáno... zamáčkl jsem slzu...
Tak toto je mé autíško, je to fávo GREEN LINE - rok výroby 93
Koupil jsem ho od svého bývalého zaměstnavatele a od doby, kdy jsem ho koupil, což je ted zhruba dva roky, prošlo plno úpravami.
Nejprve jsem však dal auto do cajku - což je výměna spojky, výměna ložisek na nápravách - jak vzadu tak vpředu
- výměna olejů a všech kapalin, výměna brzdového obložení, výměna stěračů
- oprava o vyvaření zadních lemů (koroze) + dveře u řidiče (též koroze)
Úpravy vzhledu: kompletní vyvaření zadních pátých dveří a následné přesazení SPZ + její osvětlení
Otevírání zadních dveří je přes odskok ovládany jediným volným tlačítkem (pod světlami)
kyt + lak pátych dvěří (no celkově) vyšel zhruba na dva měsíce práce (s malímy přestávkami)
Folie zadních oken - boční jsem si dělal sám a u pátých dveří u Origa to jsem si netroufl
Místo klasických hranatých zpětných zrcátek přišli kulaté z feldy a moc mu sluší :-))
K vánocům jsem od své přítelkyně dostal sportovní volant - velice šikézní takže hned šel na věc
Do předních světlometů jsem umístil stroboskopy... at je to trochu zajímavější :-)
Došlo i na zkrácení řadící páky a usazení jiného madla - modrého aby ladil k volantu
No a nakonec kolečka - jsou to R13 z renaulta s roztečí 4x100 opískované a nalakované na bílo
Úprava zvuku: no tady jsem zvolil firmu Layting (dobrá nabídka i cena) a zakoupil výfuk (celý koncový díl) a
přislo na řadu přepracování výfukového systému - ted je z nerez průmeru 60 az dozadu
Úpravy na motoru: sportovní filtr - konusový, přetěsnění celého motoru (i těsnění pod hlavou) a vyčištění od usazenin, výměna svíček za lepší (tříbodové jiskřiště a posunuté dále do spalovací části) lepší byly i prachy za ně (asi 160 za jednu) a samozdřejmě nové kabely (at mají svíčky čerstvou štávičku)
No do budoucna jsou samozřejmě plánované velké akce ale v dosavadní době je ve výrobě podvozek na zakázku u firmy, kterou nechci jmenovat a jsou už hotové podložky dozadu stačí jen namontovat. Také jsou již rozdělané zadní lampy, takže přijde čirá optika dozadu. Dále úpravy na motoru jako je lestění kanálků snížení hlavy asi o 0,8 nebo 0,6 kvůli přepočtům na ventily. Poté se rozhodnu jestli i monošpric půjde pryč nebo jestli kitsání no ještě uvidím. Ale setrvák půjde odlehčit určitě - naco takové váhy zbytečná zátěž :-))
Speciální poděkování: mému bratrovi Karlosovi za to, že nás v dubnu vyklopil do rybníka s dotyčnou žlutou škodovkou a já tímto měl potřebu pořídit si novější a sušší vůz - fáčko :-))
Také chci poděkovat (ale ted už opravdu) své přítelkyni za pomoc a za to že mě drží nad hladinou...
Další poděkování patří mému příteli jménem Skodaman_Jirka, který mi zakoupil čiré kryty zadních světel... díkas
P.S. - smutné zjištění - tuhle sezonu již nestihnu... moc velké úpravy a docházejí korunky... :-((
Dne 17.4. 2005 jsem dodělal zadní lampy - viz. foto :-)) Huráááááááá
Smutná zpráva: auto bylo dne 30.6. 2006 prodáno... zamáčkl jsem slzu...
Mr. Zabijak - komentáře:
13:03:39
25.02.2005
25.02.2005
Mr. Zabijak
->paulo coccini - děkuji pane, bohuzel se nelíbí jen tobě ale slaví úspěchy i u policie viz fotka č.4
12:07:49
25.02.2005
25.02.2005
TG
-> Mr. Zabijak: hezky ti to stoupa,to je dobre...koukej me dohnat...at musim makat,aby bylo co hodnotit...
10:54:31
25.02.2005
25.02.2005
paulo coccini
... mooooc pjekná kára !!:-)) ... je na ní vidět milion hodin práce, milion dobrých nápadů a milion najetých kilometrů bez nehody... :-DDD ... I like it;-)
08:10:56
24.02.2005
24.02.2005
Mr. Zabijak
-> Hanez: díkas, to vždy potěsí ale asi tu zadní haupnu budu dávat pryč a budu si dělat další jinou, znáš takovej pocit že si říkáš že to mohlo být ještě lepší?
07:51:27
24.02.2005
24.02.2005
Hanez
-> Mr. Zabijak: Hezky zavařený.Taky to chci. 6b
07:45:54
24.02.2005
24.02.2005
Mr. Zabijak
->Tuneman2: vařil jsem si to sám plech byl zadara za půjčení CO jsem dal kilo a tak tri kila za kity tri kila za barvu na střiknutí a jak jsem už psal dva měsíce práce
18:41:17
23.02.2005
23.02.2005
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr. Zabijak: Pěkné autíčko. Prosím tě, nakolik tě vyšlo zavaření zadku, nebo sis to zavařoval sám??
18:20:25
23.02.2005
23.02.2005
Jarda2
-> Mr. Zabijak: Slušný... Za 6 bodů (Zatím) a nemá ta tvoje mladá nějakou kámošku co by mi taky koupila jinej volant... ??
18:03:04
23.02.2005
23.02.2005
Honza
-> Mr. Zabijak: zajímavé...6b!
14:26:26
23.02.2005
23.02.2005
kirri
celkem zajímavé...
14:24:56
23.02.2005
23.02.2005
TG
-> Mr. Zabijak: nevadi,ze je stejny....jinak dik...
14:18:11
23.02.2005
23.02.2005
Mr. Zabijak
Předek zatím zůstal stejný... nejsem zrovna příznivec mračítek z hypernovy nebo tak nejak ten půjde na řadu až po motoru, ale díky tvé favo je moc gut
14:08:11
23.02.2005
23.02.2005
TG
nevypada zle a co predek? neukazes? zatim 5b ...az bude videt i predek,mozna pridam...