skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
06:57:17
24.05.2011
24.05.2011
DEKODOVAC
krasne auto
06:48:22
24.05.2011
24.05.2011
Vita ze Sudet
-> Eidy: Jsem asi ospalej... nerozumím přesně :-D
21:04:02
23.05.2011
23.05.2011
Eidy
-> Vita ze Sudet: Bylo by to krajně nevkusné, ale co třeba nalákat dopředu nějaké klobásy? Kvůli hmotnosti a odporu. Nebo je to zanedbatelná změna oproti špatnému přeřazení?
18:21:23
23.05.2011
23.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Paráda, konečně se podařilo, gratulace takže teď je meta 12s?
10:21:34
23.05.2011
23.05.2011
Vita ze Sudet
Děkuji všem
22:52:38
22.05.2011
22.05.2011
Kurier Grobar
blahoželám k medaile
22:03:42
22.05.2011
22.05.2011
MATTESS
-> Vita ze Sudet: kdybych měl na hlavě klobouk, smeknu. Paráda
21:35:08
22.05.2011
22.05.2011
R@ZOR
Velka gratulace! ;-) Jsem zvedavej co ukaze brzda. :-)
21:23:29
22.05.2011
22.05.2011
Eidy
-> Vita ze Sudet: gratuluji k perfektnímu výsledku. Fakt úžasný.
17:15:48
22.05.2011
22.05.2011
radekp
Gratulace! Jsem rád, že ti to konečně funguje podle tvých představ
17:02:22
22.05.2011
22.05.2011
Jindas
-> Vita ze Sudet:
16:59:19
22.05.2011
22.05.2011
Vita ze Sudet
Panenský týnec ........ 1.místo 12,4s
výsledky:
cars-party.tuning-sport.c z/vysledky/.../vysledky_do _3500.pdf
A 6.místo absolutně ze 105ti účastníků měřených sprintů
Výsledky absolutně:
cars-party.tuning-sport.c z/vysledky/.../vysledky.pd f
Jsem maximálně spokojen a mám velikou radost. Diváci podél tratě byli skvělý, hrozně moooc fandili
.... i díky ním jsem se vyhecnul a šel vyzvat Porsche 911 turbo :-) byl to krásnej pocit v cíli porazit takové auto a o takový kus (12,6s vs 12,9s) Snad se někde objeví videjko
výsledky:
cars-party.tuning-sport.c z/vysledky/.../vysledky_do _3500.pdf
A 6.místo absolutně ze 105ti účastníků měřených sprintů
Výsledky absolutně:
cars-party.tuning-sport.c z/vysledky/.../vysledky.pd f
Jsem maximálně spokojen a mám velikou radost. Diváci podél tratě byli skvělý, hrozně moooc fandili
.... i díky ním jsem se vyhecnul a šel vyzvat Porsche 911 turbo :-) byl to krásnej pocit v cíli porazit takové auto a o takový kus (12,6s vs 12,9s) Snad se někde objeví videjko
23:06:12
20.05.2011
20.05.2011
Vita ze Sudet
-> R@ZOR: Zítra snad trochu napoví Panenský týnec :).... ale auto není na 100% nachystané tak mám trochu obavy. Dnes sem konečně předělal komplet vedení paliva kde byl k nevíře zakopán pes + elektroinstalace motoru a pal. čerpadla trošku selhávala. Spoustu titěrnosti, které udělají fatální rozdíly. Neměl jsem tedy dnes mnoho času testovat jen slabá projížďka při které mi málem uletělo zadní kolo (patent-nástavec na central matice) , nevím jestli pozůstatek z Polska či zhmotněný nárust Kobylek ... každopádně buďme rádi jak to dopadlo.
Takže zítra sprintu zdar a držet palce :-)
Takže zítra sprintu zdar a držet palce :-)
15:32:13
18.05.2011
18.05.2011
R@ZOR
Tak jak to vypadá s těma koňma? :-)
19:37:57
10.04.2011
10.04.2011
David V6
-> Nwkt: ne to bylo na dálnici ale já byl tak km od ni a vše jsem pěkně slyšel
11:23:16
10.04.2011
10.04.2011
Nwkt
-> Vita ze Sudet: Nějaký videa z testování nejsou?
10:05:29
10.04.2011
10.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet 10.04.11 10:00:19: Hehe, mazec, to musel bejt masakt na dálnici Jsem zvědavý na čas a případně naměřený výkon.
10:00:19
10.04.2011
10.04.2011
Vita ze Sudet
-> Eidy: -> Tuner#2: ano. Czechowice-dzedice. 530km od domu. Ladeni motoru skutecne mohu rici na miru. Protoze ladit na brzde znamenalo by dorazit az do wroclaw a cena by se tim znasobila, probihalo ladeni na polske dalnici po cely den. Jeste ze jsem natankoval plnou tolik km jako na polsky dalnici jsem dosud nenajel dohromady s rs...zkouseli se ruzne rezimy a chytali mouchy a mechanicke chyby ktere sem za ty roky na motoru nasekal. A bylo jich dosti. A dosti se jeste musi k lepsimu predelati. Kolik tam je? No Hodne presvedcit se budem moci v tynci pristi mesic. A pokud dovoli cas tak do prahy na brzdu :)
09:19:08
10.04.2011
10.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Na náštěvě v Polsku? Kolik tam teď je?