skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
09:16:42
10.04.2007
10.04.2007
MATTESS
-> Vita ze Sudet: suprově to vypadá za jízdy, jak se v límci zrcadlý paprsky kola
09:12:18
10.04.2007
10.04.2007
Vita ze Sudet
-> MATTESS: Popravdě řečeno, newím newím, jestli by bílí nebyli k tomuto autu lepší
06:28:42
10.04.2007
10.04.2007
MATTESS
-> Vita ze Sudet: hezký, kolečka pěkně vyniknou
23:28:08
08.04.2007
08.04.2007
Pavel P@nkáč
-> Vita ze Sudet: vycerpavajici odpoved:))
10:32:31
08.04.2007
08.04.2007
Vita ze Sudet
-> Pavel Korbelář: Kdysi sem uvažoval o nápisu "turbo" na to bílé clonitko vpředu ve fontu ala porsche jestli víš... skoda surprising v škoda original fontu,,,,,,, a na masku znak L.aK. jako to měla 2000MI. Jenomže si řikám, že na samolepy je vždycky dost času. Navíc sponzori na plochu taky nemám. Měl sem kdysi dávno v kompu fotky návrhu od Fuchse co mi poslali jako nabídku na sponzoring. Přes půlku boku nápis Fuchs oil atd... Tak to sem řekl, že ne Šlo jen o podporu a darování oleje a maziv. Což moc nehelfne zrovna. Dnes kdyby mi třeba zaplatili komplet startovný na Triola cup, bych neváhal
Ted sem si vzpomel, ze samolepu na autě jednu mám. Vzádu
Ted sem si vzpomel, ze samolepu na autě jednu mám. Vzádu
10:19:10
08.04.2007
08.04.2007
Pavel P@nkáč
-> Vita ze Sudet: pekne pekne nebudou nejake decentni nalepky na vuz?
09:43:56
08.04.2007
08.04.2007
Vita ze Sudet
-> Bombastic: Bohužel, ale to zvládneš odměřit. Seženeš si 1.8T a 5q převodovku šáde a budeš si hrát a měřit. Ty tolerance které sou na mém mezikusu od kábrta sou stejnak obrovské
-> All: Tak autí je již zpátky na kolech a na nových podložkách. Ocelové měli hmotnost cca 3kg, duralové mají cca 0,8kg. To je úspora 2,2kg rotačních hmot na kolo . Nahodím nějaké to foto z prvního letošního vytlačení z garáže . Jinak to vypadá, že možná stihnu Běšiny. (možná)
-> All: Tak autí je již zpátky na kolech a na nových podložkách. Ocelové měli hmotnost cca 3kg, duralové mají cca 0,8kg. To je úspora 2,2kg rotačních hmot na kolo . Nahodím nějaké to foto z prvního letošního vytlačení z garáže . Jinak to vypadá, že možná stihnu Běšiny. (možná)
20:11:29
07.04.2007
07.04.2007
Bombastic
CAU.Moc pekna kara,hlavne ten motor se mi tam libi,chtel by jsem se zeptat jestli nemas vykres od toho mezikusu?
22:21:30
29.03.2007
29.03.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Loni na Hrocháči jsi to skousnul celkem slušně....)))JOKE
Doufam že mi to letos vrátíš....
Doufam že mi to letos vrátíš....
22:03:12
29.03.2007
29.03.2007
Vita ze Sudet
-> Vita ze Sudet: Ale neber to jako výzvu... Poněvadž až bys mě pojel tak bych to asi horko těžko nesl na srdci Neumim prohravat
22:00:37
29.03.2007
29.03.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: No to by mě TTuplem nasralo kdyby mě pojel nějakej tuctovej sériovej ANTISEDAN
19:50:39
29.03.2007
29.03.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: A já tě pojedu antispraskat...
19:40:32
29.03.2007
29.03.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Huš... Nestraš. Myslíte, že mě pustěj na sraz např do DOKS s TT a do emblému si dám ANTIŠKODA
18:56:02
29.03.2007
29.03.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: ...jen aby....
17:09:33
29.03.2007
29.03.2007
Vita ze Sudet
-> U-Geen: -> Max:
Jjjj už je. A veškerý míí snažení a finance jdou teďka tímto směrem. Nicméně to bede seriofka jen 18tky-19tky... Takže i nadále budu škodovák co se pachtí v 30tiletejch autech a jezdi na sraz skodovaku. Tedy nikoliv šampoooon V TTéčku či namyšlená přismahlá blondýna v TTčku Prostě a jen Škodovkář Vita ze sudet
Jjjj už je. A veškerý míí snažení a finance jdou teďka tímto směrem. Nicméně to bede seriofka jen 18tky-19tky... Takže i nadále budu škodovák co se pachtí v 30tiletejch autech a jezdi na sraz skodovaku. Tedy nikoliv šampoooon V TTéčku či namyšlená přismahlá blondýna v TTčku Prostě a jen Škodovkář Vita ze sudet
22:16:19
27.03.2007
27.03.2007
U-Geen
-> Max: uz je: skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
22:10:02
27.03.2007
27.03.2007
Max
-> Vita ze Sudet: hezký podložky...pěkně udělaný. Tak jsi fačku nakonec prodal...no byla hezká, ty kola ji slušeli. Takže bude nebo nebude TT ?
21:42:18
25.03.2007
25.03.2007
Vita ze Sudet
Tak sem byl nucen smazat fotku Fabči, poněvač mi už neříká pane
17:58:59
21.03.2007
21.03.2007
Vita ze Sudet
-> skritek: neni problém, co budu vědět poradim. Elektriku sem dělal se známým+ s Málkem HK +rady Kláska CB
17:55:10
21.03.2007
21.03.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Jjj hodně drahej polotovar