Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T

komentáře | popis | fotky | Vita ze Sudet | 22.05.11 17:15 | 265x v oblíbených
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS

Hmotnost: 835kg



- Garrett GT2871r int.WG

- svody vlastní

- 3" 76mm výfuk

- 3" vstup do turba

- 2" sání před IC a 2,5" za IC

- Váha vzduchu VR6 76mm (3")

- Vstřiky 630cc

- IC 700x230x65mm



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)



- převodovka VW 012... 5q

- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB

- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI





Power up..... 1.8T

- Garrett 2871r internal WG

- home made exhaust manifold

- 3" exhaust

- intake 3"

- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC

- MAF housing 3" VR6....

- Injectors 630cc Bosch green

- IC 700x230x65



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)



1/4 402m ..... 12.4s







Prodám vstřiky

Bosch green tops 440cc/3bar



Cena vstřiků 4.000,–Kč













Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:

09:14:46
25.04.2007
Vita ze Sudet
Jinak sem se rozhodl, že si pořídím regulátor tlkaku paliva s manometrem + budík A/F (air/fuel), což asi do běšin nestihnu (ani finančne1) tak to nastavim okolo 0,5- 0,6 abych měl jistotu, že nic nezkurvim3 3



Jináč už mam doma TT hotový od klempíry. A pokud mužu porovnat odpich TTvs.RS. Je tt auto na nákupy v pravém slova smyslu3. Rozdíl 400kg a jen o 30PS. Prostě RS "GOLD ČEK HENDE"
09:08:58
25.04.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Nechal. Prej by to házelo chyby. Ale čert ví jestli by se ty chyby poznali4
07:01:17
25.04.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: A elektroniku k N75 jsi nechal,nebo taky odpojil?
06:50:05
25.04.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak sem to měl taky4. Pak mi BIdrin říkal, že N75 muže bejt zcela odpojen tak sem to zaslepil 2. A chovalo se to stejne.

06:07:15
25.04.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Hele koukal jsem že sem to nakonec zapojil docela zajímavě.....N75 je zapojenej jen jednim vývodem do sání a zbylí 2 jsou volný.

No a zbytek je jasnej.Hadička vede od pžetlakový části sání do MBC a z toho do WG......a funguje to...:-))



Jak jsem psal,zkoušel jsem vícero způsobů,ale s timto se to chovalo nejrozumnějc... 4
20:14:38
24.04.2007
Vita ze Sudet
Jinak ja nemam temer nikde to osazeni na spojich. A to byl jeden duvod, pote sem to tak zabejcil že ty sponky uz nepovolí.3 3 -> TUNER: Lubo zkus mi popsat tvoje plneni. Treba proslapnutej plyn na neutral,,, kam to vyleze? Potom pri akceleraci. Pri stejnym zaprahu se vzdy dostanes na stejnej tlak? A taky pred MBC a po. thanks...............



Kdybych já vůl nechal sobotní setup1 a neštoural se už do toho4
20:07:39
24.04.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ano přesně tak. BOV je neco uplne jineho. V originalu se to menuje DV diverter valve. A je na strane sani, kdy odpousti prebytecnej tlak v sacim traktu po uzavreni škrtící klapky... Když to WG jest na strane vyfukové. V litinovém housingu turba a reguluje plnící tlak turbodmychadla pomoci dozy a solenoidu N75 dle pokynu z RJ. Tim MBCčkem nahradíš N75 a budeš si plnící tlak ladit sám, za cenu ryzika4
12:31:41
24.04.2007
TUNER
-> RomanT: Každá věc je na něco jinýho,pokud ti nefunguje Blow-off,tak ti to MBC nenahradí.... ;-)
12:21:11
24.04.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: pokud by ti totiz nefungoval, byl by to taky duvod pouzit neco takoveho cemu se rika manual boost control
12:19:35
24.04.2007
TUNER
-> RomanT: Blow-off nic nereguluje,ten jen odpouští přebytečnej tlak....ale ten je pořád stejnej (0,5) pokud nepoužije ten MBC kterym ho může manuálně zvýšit a tim přidat nějakýho toho poníka pod laminátovou kapotu.....)))
12:14:07
24.04.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: tak mi to objasni
12:11:05
24.04.2007
Vita ze Sudet
-> RomanT: 24.04.07 11:33:3674 74 Pleteš si pojmy
11:33:36
24.04.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: jo a vůbec z jakého důvodu regulujes pomocí MBC? Ti nefunguje blow off?
11:06:10
24.04.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Hele to je divné.....8

Kde přesně se ti to rozletělo???

Já mam ty silný sponky určený na tlakový hadice na těch místech,kde je třeba rovná trubka. Vlastně kromě sání a jedný strany IC je mam všude...Na to sání jsem dal obyč,protože je tam jakoby vrub přes kterej by to nemělo přeézt...
10:28:47
24.04.2007
RomanT
-> Vita ze Sudet: "Boha moj jak ty mi serou" 3 3 3



Jak to ze při přetlaku 0,85 bar ti vylitla hadice? Zas neni tak velkej přetlak aby to ty sponky neudrzely ne?
21:58:00
23.04.2007
Vita ze Sudet
Horší je že při dnešním testováním no.III sem si rikal ze vse muze probihat jen pod heslem "muže to být jen lepší". Opak se ukázal být pravdou.8 Přepálil sem to. Plnil sem až 0,85baru. Vylítali mi hadice ze sání a začla se projevovat chudá směs. Od té chvíle ne a ne se dostat na tu samou hodnotu jako v sobotu. Aby to plnilo aspon 0,7 a byla smes optimal. Buď byla chuda nebo to plinilo 0,5. Tak to mě poserte. Proste a receno,chce to minimal celej den se tomu venovat na nejakem letisti ci trati. Ono v ulici to je testovani na urovni třetí třídy základky8 Něco mám v merku. a chci to vzít trochu ala profi. Bud to Březno nebo Panenská tejnice. Navíc unás v ulici začali zasraně moc jezdit lidi na kolečkovekjch bruslich. Boha moj jak ty mi serou3
21:49:13
23.04.2007
havlik
-> Vita ze Sudet: pěkný105
21:41:31
23.04.2007
Vita ze Sudet
-> Tuxik: Thanks



-> All: videjka!!!3
16:01:56
23.04.2007
Tuxik
-> Vita ze Sudet: pridal jsem ti ty videa... akorat se tahaji z jineho serveru nez ostatni, konkretne z moje.skoda120.cz/vita :-)
15:42:11
23.04.2007
Nwkt
-> Vita ze Sudet: Ale ty nový jsou stejně pěkný 1
Extreme Tyres