skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
14:12:15
02.05.2007
02.05.2007
David V6
tak k tý poslední fotce je to opravdu od hrabání, sám se si tam taky párkrát hrábnul,ale ne tolik.
11:36:47
02.05.2007
02.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Tak to netušim...V každym případě bych koukal po membránovym a ne po tom s pístem...
06:24:51
02.05.2007
02.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: klásek mě od těch pšouků zrazuje. Že prej nejlíp funguje origo Bosch plastovej.kolik chce zato rajdlos?
23:13:05
01.05.2007
01.05.2007
black_dragons
-> Vita ze Sudet: ahoj koukal sem na fotky ze mas nove turbo. stare mas taky ??? popripade nebylo by na prodej ??
15:01:23
01.05.2007
01.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Co jak prodává Rajdlos tu imitaci HKSka....To by mohlo fungovat dobře....
09:31:18
01.05.2007
01.05.2007
Vita ze Sudet
-> tomi136: Loni jedenkrát, poprvé. A to jen z důvodu, že blila do spojky. Jinak drží. Akorát bleje všude okolo. Je to taková olejnička tadle převodovka. Jinak neni problem. Mám tu nachystaný ještě cca 4 nebo 5 kousků 5q
00:15:07
01.05.2007
01.05.2007
tomi136
kolko krat si us menil prevodouku :)))?
21:56:03
29.04.2007
29.04.2007
Max
-> Vita ze Sudet: no...tak jestli je to rozjezd,tak to jsou hezký čáry :-)
19:54:40
29.04.2007
29.04.2007
Vita ze Sudet
-> eRkař: Neeee, ono to tak vypada, ale ve skutečnosti to je opravdu od hrabání při startu sprinty. Šlo by podle toho přesně změřit po kolika metrech dávam dvojku. David V6 jistě potvrdí, že nelžu. Najel sem si až ke konci dráhy protože je moc krátká a tak každej metr dobrej
19:51:03
29.04.2007
29.04.2007
Vita ze Sudet
Tak newim, tendle typ je asi muj favorit.... i když ten o 500kč je asi lepší. To je jasný
bidrin.cz/shop/index.php? main_page=...
bidrin.cz/shop/index.php? main_page=...
19:47:10
29.04.2007
29.04.2007
eRkař
-> Vita ze Sudet: Trosku nekdo mirne neubrzdil co.......
19:01:22
29.04.2007
29.04.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: No ale jakej? Bidrin zacina na 2K a drazsi je za 2,5K sou pálky. Potrebuju tedkyn prachy na lak na TT
18:18:26
29.04.2007
29.04.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Kup pořádnej otevřenej ať to trochu funguje... ;-)
Taky bych bral nějakej lepčí....
Taky bych bral nějakej lepčí....
17:50:32
29.04.2007
29.04.2007
Vita ze Sudet
Tak sem dodal jednu fotecku. Dnes mi nedalo a zacal sem vrakovat TT, vypujcil sem si z nej BOV (Bosch DV) a dal do erka. A defakto odstranil další závadu o které sem ani nevěděl. A to že erkovej DV je v řiti. Bylo mi divný, že u TT to syčí jako bejk (ostatně i u TUNERa ve videu je dost slyšet) a v erku nič. A řekl bych, že je to zasejc o trochu lepší. Takže na Běšiny ještě budu musit kuchnout TT a pak se rozhodnu jestli koupim origo a nebo pořádněj otevrenej syčák
14:36:05
28.04.2007
28.04.2007
Vita ze Sudet
07:33:50
26.04.2007
26.04.2007
MATTESS
-> David V6: koukni na
www.skodateam.cz
nebo zde na stránce úpně nahoře máš nejbližší srazy (Jaro 2007)
www.skodateam.cz
nebo zde na stránce úpně nahoře máš nejbližší srazy (Jaro 2007)
07:26:36
26.04.2007
26.04.2007
David V6
jak sou přesně běšiny,je někde nějakej program.
-)Vita: tak už startuju klíčkem,fungujou i kontrolky .tak už je to taky na dobrý cestě
-)Vita: tak už startuju klíčkem,fungujou i kontrolky .tak už je to taky na dobrý cestě
06:12:05
26.04.2007
26.04.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: JJ,manual klapka rulezzzzzz
22:44:16
25.04.2007
25.04.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: jinak sem zkoumal ten muj AUQ a "čoweče" to je uplně jinej motor. Bylo by uplne zbytecny srani ho davat do škodny. Už jenom ele škrt. klapka atd atd. Nebrat AEB a AGU rulezz
10:47:57
25.04.2007
25.04.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Jj,škoda je škoda....
Tak to máme skoro na chlup stejně zapojený....
Tak to máme skoro na chlup stejně zapojený....