-> Vita ze Sudet: Veliiká gratulace Víťo. Pěkně ses umístil a jsem rád, že už ti poloosy drží. Myslím, že tohle řešení vydrží dlouho.
A dej info o Fiatu. S originál motorem by takovou parádu neudělal.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
08:40:51
06.10.2009
06.10.2009
Eidy
07:31:23
06.10.2009
06.10.2009
Zazaa
-> Vita ze Sudet: parada, gratulace :)
btw co ma v te X1/9 za techniku ?
btw co ma v te X1/9 za techniku ?
07:08:25
06.10.2009
06.10.2009
TUNER
-> Vita ze Sudet: Tak veliká gratulace Vítiku a ať to šlape bez problému i příští sezonu....
Jo a koukam Klásek že už je pod 12 vteřinama...a Z06ky všechny za nim ))))) dobrýýýýý
A nemáš foto toho II golfa v AWDčkách? Zajímavej čas.....
Jo a koukam Klásek že už je pod 12 vteřinama...a Z06ky všechny za nim ))))) dobrýýýýý
A nemáš foto toho II golfa v AWDčkách? Zajímavej čas.....
17:59:31
05.10.2009
05.10.2009
Vita ze Sudet
Čekání na kvalifikaci....
jerrom: poloosy nové a zatím drží
jerrom: poloosy nové a zatím drží
17:54:15
05.10.2009
05.10.2009
Vita ze Sudet
Semifinálový souboj s Kaipanem 57, který umí bejt sakra rychlej (na mimoni 12,4s). Bohužel pro něj dostal naděleno od škodofky
17:42:37
05.10.2009
05.10.2009
jerrom
-> Vita ze Sudet: ahoj, to už máš nové poloosy?
17:41:26
05.10.2009
05.10.2009
Vita ze Sudet
Takto jsme se ve finále čumákama několikrát během 402m takřka předháněli až sem dojel do cíle o zmiňovaných 0,09s později.... což jsme si počkali až na informace jak to vlastně dopadlo protoze to bylo fakt sakra na fest :-)
17:34:53
05.10.2009
05.10.2009
Vita ze Sudet
Takže taková malá chlubárna
O víkend proběhlo finálové kolo Drag cupu. Ač jsem věděl, že na celkové umístění pro letošní sezonu díky vleklým technickým problémům nemohu již dosáhnout, jel sem se závěrečně povozit a odměnou mi budiž pěkné 2.místo, když sem ve finálové rozjížďce prohrál s Icemanovo Fiatem X1/9... o 0,092s . Nádhernej den, nádherný souboje na pilu. Časy globálně u všech nic moc díky,hrozné trati, která jak se ukázalo byla i trochu nebezpečná poté co v semifinale odletel od icemana kamínek a někde nejspíš v okolí cílové rychlosti rozsekal jardovi pešanů st. čelní "kalené!" okno... brrr nechtel bych tam v tu chvili sedet
O víkend proběhlo finálové kolo Drag cupu. Ač jsem věděl, že na celkové umístění pro letošní sezonu díky vleklým technickým problémům nemohu již dosáhnout, jel sem se závěrečně povozit a odměnou mi budiž pěkné 2.místo, když sem ve finálové rozjížďce prohrál s Icemanovo Fiatem X1/9... o 0,092s . Nádhernej den, nádherný souboje na pilu. Časy globálně u všech nic moc díky,hrozné trati, která jak se ukázalo byla i trochu nebezpečná poté co v semifinale odletel od icemana kamínek a někde nejspíš v okolí cílové rychlosti rozsekal jardovi pešanů st. čelní "kalené!" okno... brrr nechtel bych tam v tu chvili sedet
13:01:48
11.09.2009
11.09.2009
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Právě, že o tom sme se spolu bavili... a kdes slyšel, že se na asfaltě nerozjížděj s těch desítek kol co tam leželi jich bylo dost slicků i polosměsí
10:17:05
11.09.2009
11.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Jenže Bartoš se téměř vždy rozjíždí na šotolině kde auto hrabe, takže poloosy jsou v "klidu". Ale na asfaltu a navíc na slickách to dle mě dostává úplně jiná rázy. Každopádně držím palce ať to drží.
09:44:58
11.09.2009
11.09.2009
Vita ze Sudet
-> Eidy: Fotky nemám, nebyl na ně čas a ani sem nechtěl trapčit s fotákem. Všechno sem včera rozhodoval narychlo a vymontovával a letěl stříbrným tryskáčem OK-TT směr boleslav . S kloubama je to asi tak, že oni používaj stejnej rozměr (venkovek 110mm) naprosto identický napohled s tím že oni pouzivaj jako zaklad kloubu tatra a já audi. Je až k nevíře jak sou oba klouby identický jak rozměrama tak drážkováním,ořechama atd.... takže by klouby měli vydržet, když jim zvládali 610nm. Další úprava kloubů jakou oni ted pouzivaj je ta ze se zmenší ořech, čímž se vytvoří místo pro o 2mm silnější klec a je rázem po dalším problému. Pokud by se u mě tedy následně nastal problém v kloubech, půjdu touto cestou. Obavy z úst p.Bartoše byli hlavně z "příliš malé délky poloos a minimalní torzností". Uvidíme . Do příštího pátku by měli být hotovy, ještě před jejich odjezdem do madarska kam se zrovna připravovali
08:45:52
11.09.2009
11.09.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: Fotky nemáš? A to ti udělá jen hřídele a klouby použiješ současný?
19:52:55
10.09.2009
10.09.2009
Vita ze Sudet
Takže dnes sem byl osobně u Petra Bartoše a objednal si výrobu nových hřídelí poloos, které už snad vydrží . Jinak to byl zážitek prohlídnout si 560Ps buginu a "interní prostředí" závodního teamu mňamka
14:51:40
07.09.2009
07.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Hmm, tak to je škoda, ale ani Doksy za moc nestáli. Pěkných aut pomálu, hodnocení aut úplně nesmyslné a navíc mě dost vadí lidi co chlastají a jezdí autem Naštěstí dobrý kolektiv většiny virťáků to vynahradil.
14:43:24
07.09.2009
07.09.2009
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Ahoj byl drag cup v ramci srazu jdm meeting...... největší omyl co jsem kdy zažil.... veškeré výsledky žádné, lidi krom nás lidí z dc žádný...ceny hlašené dopředu žádný, tedy nakonec komplet anulace celého dne...... pořadatele jdm se zavazali vlastni casomirou atd ale nic z toho nefungovalo.... v třetí jízdě jsem opět ukroutil hřídel poloosy (poslední silná varianta), ktera tam drzela skoro 4srazy... nasranost hned na dvakrát ted uz mi skrz poloosy zbyva jedine udelat z celku. Zkusím tedy p.Bartoše co děla buginy.
www.dragcup.com/aktualita /.../12
www.dragcup.com/aktualita /.../12
23:00:50
06.09.2009
06.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Ahoj, byl jsem ráno nějakej zabržděnej a říkám si, sakra tam někde stojí, musím ubrat a až když ses mihnul kolem, tak podle nákladu si říkám, hele to byl Víťa :-) Byl nějaký drag?
19:16:32
04.09.2009
04.09.2009
Miky
ta převodovka tu tam norml narvě jo toje super :)