skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
14:06:07
26.08.2009
26.08.2009
Vita ze Sudet
-> havlik: ne.. pouze modifikuji sací trakt a předělávám mnoho blbůstek...
12:53:48
26.08.2009
26.08.2009
havlik
-> Vita ze Sudet: a to si koupil eště větší turbo zase?:)
12:51:58
26.08.2009
26.08.2009
TUNER
-> Nwkt: Za chvilku ho sežere.... )))
11:55:53
26.08.2009
26.08.2009
Nwkt
-> Vita ze Sudet: Nějakej přerostlej ne?
11:50:47
26.08.2009
26.08.2009
Vita ze Sudet
vystrč růžky...... příprava na Drag cup v plném proudu. Tak sem si dovolil momentku ze své zahrádky
22:21:21
26.07.2009
26.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Tak na tu "bídu" dobrý. V Týnci se mě stejně zdá ta trať docela do kopce a vítr byl hnusnej to je fakt.
13:36:04
26.07.2009
26.07.2009
Vita ze Sudet
Kdyby někdo měl videjko s tou Z06 sem s ním...
13:34:18
26.07.2009
26.07.2009
Vita ze Sudet
13:33:05
26.07.2009
26.07.2009
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Tragédie... počasí na hovno, sraz s nulovou hodnotou... navíc mě po hádkách šoupli do kat. nad 3,5litr+spec.... to mě pak už uplne rozhodilo. 1.sprint se zlutou vette Z06 dostala naděleno ale nedal sem na 3xtrojku tak sem se nechal trapně doject nakonec cas 13,7s. 2. sprint nissan GTR mě spráskal cas 13,44s (i kdyz starty má gtr nic moc). 3.sprint zacalo jiz silně mrholit a mě to v půli trati uklouzlo asi na takovym tom slejvaným slizkým spojem kousku asfaltu a málem sem si dal neskutečně naprdel tak sem již dojel jen na volnoběh..... ty šílený časy jsou zapříčiněný silným protivítrem a tratí na který se jelo.... auto jelo bezvadně nemohu mu nic vytknout,nenechalo mě ve štichu. Ale na takovouto trat vskutku muj podvozek není. Kdybych jel alespon kategorii jak sem zvyklej i z DC09 bylo by to vcera 2.misto.
Tak sem se aspon dnes povozil po statní silnici
Tak sem se aspon dnes povozil po statní silnici
00:14:50
26.07.2009
26.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Tak jak dopadnul Týnec? Jaký byl čas?
21:33:13
07.07.2009
07.07.2009
Vita ze Sudet
-> R@ZOR: Oboji jsou velice pěkné a vhodné setupy. Můj byl krátce použit v nějakém "krutém" slovenském TDI . U upravenych TDI jsou kroutáky bestialních rozmerů, proto když to chodí tam nebál sem se použít u sebe. Setrvak TDI, přítlacak TDI a k tomu 6-packa keramika lamela, to vše mě vyšlo na 7,5tisKč.
11:42:41
07.07.2009
07.07.2009
R@ZOR
Vita ze Sudet 07.07.09 11:09:16 napsal:
→ R@ZOR: Jednoznačně jednohmotu…228mm TDI. Z TDI mám
i přítlak a keramika 6-packa ani neznám výrobce. Dá se ale už poměrně
za rozum koupit celý set včetně keramiky.
Me bude muset stacit toto www.highperformanceparts. cz/spojkovy-set-se-setrvac nikem-sachs-18t.2841
Ale da se sehnat za krasny penize i toto www.highperformanceparts. cz/spojkovy-set-f1-racing- stage-3-18t.2836
→ R@ZOR: Jednoznačně jednohmotu…228mm TDI. Z TDI mám
i přítlak a keramika 6-packa ani neznám výrobce. Dá se ale už poměrně
za rozum koupit celý set včetně keramiky.
Me bude muset stacit toto www.highperformanceparts. cz/spojkovy-set-se-setrvac nikem-sachs-18t.2841
Ale da se sehnat za krasny penize i toto www.highperformanceparts. cz/spojkovy-set-f1-racing- stage-3-18t.2836
11:09:16
07.07.2009
07.07.2009
Vita ze Sudet
-> R@ZOR: Jednoznačně jednohmotu....228mm TDI. Z TDI mám i přítlak a keramika 6-packa ani neznám výrobce. Dá se ale už poměrně za rozum koupit celý set včetně keramiky.
08:42:34
07.07.2009
07.07.2009
R@ZOR
Vita ze Sudet 07.07.09 08:22:10 napsal:
→ R@ZOR: Skrtici klapka se dává větší u staveb nad
400hp. Jinak to přináší víc uzkalí než-li přínosu. V praxi
zbytečnost stejně jako sání ( o kterém, ale přemýšlím, že si
vytvořím).A musel by tvou sestavu někdo ladit na brzdě (drahé). Jaké
turbo K04? vstriky z 225? Tedy nejake 380cc? Tedy 220hp+? Úprava map v tvém
případě samozřejmost, jinak tvé úpravy na origo soft budou mít možná
opačný efekt :-)
220Hp+ me staci, nejsem narocnej Soft bude chiplej. Turbo K04, vstriky ted nevim, ale asi ty 380cc. Proste na 150hp motor dam komponenty z 225hp.
Jakej tam mas setrvak? Jednohmotnostni? Ja tam mel do ted dvouhmotu, ale odesel, tak tam chci dat jednohmotu.
→ R@ZOR: Skrtici klapka se dává větší u staveb nad
400hp. Jinak to přináší víc uzkalí než-li přínosu. V praxi
zbytečnost stejně jako sání ( o kterém, ale přemýšlím, že si
vytvořím).A musel by tvou sestavu někdo ladit na brzdě (drahé). Jaké
turbo K04? vstriky z 225? Tedy nejake 380cc? Tedy 220hp+? Úprava map v tvém
případě samozřejmost, jinak tvé úpravy na origo soft budou mít možná
opačný efekt :-)
220Hp+ me staci, nejsem narocnej Soft bude chiplej. Turbo K04, vstriky ted nevim, ale asi ty 380cc. Proste na 150hp motor dam komponenty z 225hp.
Jakej tam mas setrvak? Jednohmotnostni? Ja tam mel do ted dvouhmotu, ale odesel, tak tam chci dat jednohmotu.
08:22:10
07.07.2009
07.07.2009
Vita ze Sudet
-> R@ZOR: Skrtici klapka se dává větší u staveb nad 400hp. Jinak to přináší víc uzkalí než-li přínosu. V praxi zbytečnost stejně jako sání ( o kterém, ale přemýšlím, že si vytvořím).A musel by tvou sestavu někdo ladit na brzdě (drahé). Jaké turbo K04? vstriky z 225? Tedy nejake 380cc? Tedy 220hp+? Úprava map v tvém případě samozřejmost, jinak tvé úpravy na origo soft budou mít možná opačný efekt :-)
08:16:04
07.07.2009
07.07.2009
R@ZOR
Vita ze Sudet 06.07.09 11:21:31 napsal:
→ R@ZOR: … tak jednoduše můžeš fouknout víc
nežli do 150,180. Přemýšleli sme o těsnění a snížit komp.poměr, ale
raději sme se domluvili s WOW na verzi č.2 na optimalizaci a drobné
zvýšení tlaku maximálně 1.6 overboost… Před úpravou se asi
ještě zkusím objednat na brzdu
Jsem zvedavej na tu brzdu, mas predstavu kolik tam asi tak je? +- 300hp? Koukam ze mas vahu (teleso) z VR6, mas i skrtici klapku z VR6?
Me zatim bude muset stacit vetsi ic, turbo a vstriky z TT, pak nejakej chip.. Drzim palce az se dari
→ R@ZOR: … tak jednoduše můžeš fouknout víc
nežli do 150,180. Přemýšleli sme o těsnění a snížit komp.poměr, ale
raději sme se domluvili s WOW na verzi č.2 na optimalizaci a drobné
zvýšení tlaku maximálně 1.6 overboost… Před úpravou se asi
ještě zkusím objednat na brzdu
Jsem zvedavej na tu brzdu, mas predstavu kolik tam asi tak je? +- 300hp? Koukam ze mas vahu (teleso) z VR6, mas i skrtici klapku z VR6?
Me zatim bude muset stacit vetsi ic, turbo a vstriky z TT, pak nejakej chip.. Drzim palce az se dari
11:21:31
06.07.2009
06.07.2009
Vita ze Sudet
-> R@ZOR: ... tak jednoduše můžeš fouknout víc nežli do 150,180. Přemýšleli sme o těsnění a snížit komp.poměr, ale raději sme se domluvili s WOW na verzi č.2 na optimalizaci a drobné zvýšení tlaku maximálně 1.6 overboost.... Před úpravou se asi ještě zkusím objednat na brzdu