skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
225hp verze ma jiny pisty a ojnice - nizsi kompresni pomer..
-> Vita ze Sudet: on to menil..prvo zacilan s predelanym seriovym turbem ..velkymi triskami a mal tam komplet inu elektroinstalaciu..teraz uz daval aj ine turbo a zas mu to ladili...neviem co tam presne ma ale viemze sa mu neikolkokrat rozpadla prevodovka ..kardan a diferak takze uz ma samosvor...kardan ma nejake ine klby a aj prevodovku doniesol inu..neviemnic presne...ale ide to pekne...ma to krutak jak krava
Tak sem uploadnul nějaky ty letošní fotky. A když láduju, tak sem dám fotku bobika kterýho sem vcera leštil před svatbou![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> peppa: Je úplně jedno jakej přesně je, já ho neštudoval... ve finále je hlavní, že snese tlaky přes 1,6bar 1,8bar (360-380PS) a to už se blížíme skoro k maximu turba 2,0bar a cca 420PS
to sou čísla
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Vita ze Sudet:
když se zeptáš ve WOW tuningu tak ti potvrdí že ani ta 225konovka némá kovanej vnitřek,, je jen jinej než u ty 150ky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
když se zeptáš ve WOW tuningu tak ti potvrdí že ani ta 225konovka némá kovanej vnitřek,, je jen jinej než u ty 150ky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> gabo000000: jakou má sestavu? Nemyslim si, že bych do toho házel nějaké horentní sumy. A taky si nemyslím, že ten leon má stejný základ jako já. Nejspis 180pska nebo 225pska(ta má již kovanej vnitřek v serii). ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vita ze Sudet: jo tak nejak tvrdil aj kamos..diky za upresnenie
-> Vita ze Sudet: Včera jsem našel RSo a to má 240/248°![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2:
-> gabo000000:
Přesně tak je to někde v rozmezí 252- 247° ale nechce se mi to teď hledat. V podstatě se s nima nic neďelá. A jejich záměna přináší víc úskalí než-li přínosu. Používaj se nad cca 400+HP a v případě standalone jednotek.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> gabo000000:
Přesně tak je to někde v rozmezí 252- 247° ale nechce se mi to teď hledat. V podstatě se s nima nic neďelá. A jejich záměna přináší víc úskalí než-li přínosu. Používaj se nad cca 400+HP a v případě standalone jednotek.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> gabo000000 29.06.09 22:31:42: No kopie 278čky od Chovance v tom opravdu není... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Vzhledem k tomu, že kamarád měl ostré vačky 260/252° v 1,8 20V, tak série bude kolem cca. 240 - 250° ale to jen hádám.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Vzhledem k tomu, že kamarád měl ostré vačky 260/252° v 1,8 20V, tak série bude kolem cca. 240 - 250° ale to jen hádám.
gabo000000 28.06.09 19:21:26 napsal:
→ Vita ze Sudet: nevies nahodou ake vacky sa davali v serii
do tohoto motoru?
→ Vita ze Sudet: nevies nahodou ake vacky sa davali v serii
do tohoto motoru?
-> Vita ze Sudet: jo a na kolik mě pak vyjde ten motor dát zase do kupy?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mantrabeach: prodám ti motor po sezone a postavim si novej.... neni problem....
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vita ze Sudet: Kua jede ti to jak prdlý,že bych něco udělal se žlutou
?už je to na mě moc slabý.jinak gratulace
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> TUNER: Všimej si někdy marata
vypada to ze nema v prevodovce ani kapku oleje, zvuky jak kdyz se ma zrovna rozsypat a cukání jak školačka v autoškole a to má sekvenci. Toho musej taky furt strkat na line. Vlastně jsem to od něj tak trochu odkoukal
a nemužu si vynachválit![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vita ze Sudet: Neboj,s keramikou jezdim už X let,ale že by mě někdo musel tlačit na start.....
Nj,to jsou ty závodní specijály....
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Nj,to jsou ty závodní specijály....
-> TUNER: To je kámoš.. ani nevíš jak to pomůže a ulehčí
. Motor totiž na nějaký to popojíždění moc stavěnej není (zatím) a ani 6packa keramika tomu moc nepřidá a tam se musí přesně naject. :-)
-> favo110lrs: 14.9s neni zas tolik ostudný....
Všimněte si na semifinal videu jak mi v cíli uletí okno... neni to dost patrně videt neb video po nahrani na youtube ztratilo kvalitu... jinak to bylo videt jak letajici ufo
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> favo110lrs: 14.9s neni zas tolik ostudný....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Všimněte si na semifinal videu jak mi v cíli uletí okno... neni to dost patrně videt neb video po nahrani na youtube ztratilo kvalitu... jinak to bylo videt jak letajici ufo
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Vita ze Sudet: Co to tam je za posunovače ))))))))) To auto neumí normálně jezdit na start samo??? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)