Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T

komentáře | popis | fotky | Vita ze Sudet | 22.05.11 17:15 | 265x v oblíbených
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS

Hmotnost: 835kg



- Garrett GT2871r int.WG

- svody vlastní

- 3" 76mm výfuk

- 3" vstup do turba

- 2" sání před IC a 2,5" za IC

- Váha vzduchu VR6 76mm (3")

- Vstřiky 630cc

- IC 700x230x65mm



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)



- převodovka VW 012... 5q

- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB

- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI





Power up..... 1.8T

- Garrett 2871r internal WG

- home made exhaust manifold

- 3" exhaust

- intake 3"

- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC

- MAF housing 3" VR6....

- Injectors 630cc Bosch green

- IC 700x230x65



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)



1/4 402m ..... 12.4s







Prodám vstřiky

Bosch green tops 440cc/3bar



Cena vstřiků 4.000,–Kč













Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:

10:01:08
29.06.2009
Vita ze Sudet
Jedno video z kvalifikace...

SKODA 130rs GT2871r




Semifinále.... chrápání na startu se nevyplácí a tak mi nadělal hned pár metrů jarda pešanů pak sem dohnal ale zase jsem trojku našel až napotřetí1 a tak sem s velikým štěstím prorazil cíl první asi o 0,06s



Skoda 130RS gt2871r
06:57:28
29.06.2009
radekp
-> Tuner#2: RWD je rozdělena podle objemu do 3500 a nad 3500 ccm
21:34:26
28.06.2009
TUNER
-> Vita ze Sudet: 157 gratulace....
21:26:36
28.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Koukám jak to máš proti Jardovi strašně vysoký :-) Jinak mě nejde do hlavy že jste jeli stejnou skupinu? Jarda už vyměnil motor a nebo jsou je to podle náhonu jak chtěli udělat kdysi bez rozdílu motoru? Nesleduju to, takže díky za info a samozřejmě gratulace.
21:12:45
28.06.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: A skákalo to takhle i předtím, myslím s normálníma gumama?
20:32:10
28.06.2009
favo110lrs
-> Vita ze Sudet: byli to pěkný závody no já s časem 14,9:/
19:21:26
28.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: nevies nahodou ake vacky sa davali v serii do tohoto motoru?
19:19:01
28.06.2009
Vita ze Sudet
-> Eidy: 6 . No zlepšovat je co. Hlavně podvozek, kdy mam strach, že se RS skákáním roztrhne v půli... a v neposlední řadě motor, který bůhvíproč běžel včera na 0,65baru :-(. Již je domluvena seance u WOW do Tannenbergu. Motor totiz doposud bezel na overboost 1,1bar a já chci docílit 1,3-1,4bar (cca 340PS). 4
19:04:24
28.06.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: Gartuluju. To bylo jen tak, abys to neměl hned od začátku jednoduchý 4

Teď se můžeš jedině zlepšovat.
17:56:13
28.06.2009
Vita ze Sudet
Větráme....3
zvětšit Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - obrázek od Vita ze Sudet vložen 28.06.2009 17:56:13
17:54:54
28.06.2009
Vita ze Sudet
Rozprava s jezdci...2
zvětšit Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - obrázek od Vita ze Sudet vložen 28.06.2009 17:54:54
17:53:38
28.06.2009
Vita ze Sudet
Je libo se svézt?
zvětšit Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - obrázek od Vita ze Sudet vložen 28.06.2009 17:53:38
17:52:16
28.06.2009
Vita ze Sudet
14:59:35
28.06.2009
radekp
-> Vita ze Sudet: Gratulace! snad ti neberou tyhle problémy sílu...
13:28:53
28.06.2009
Vita ze Sudet
13:27:40
28.06.2009
Vita ze Sudet
Výsledky, fotografie a články....



www.dragcup.com/aktualita /.../10
13:26:47
28.06.2009
Vita ze Sudet
Tak máme za sebou včerejší další podnik Drag cupu... Zcela vyčerpávající den s krásným počasím. Během dne sem si myslel, že sem už několikrát skončil, ale vždy se povedlo bleskurychle zareagovat a polepit auto do další rozjíždky. Nakonec i přes neskutečné potíže se skákajícím autem na startu zlepšení osobáčku na 12,9s a druhé místo. Výčet závad: Vypadlá trubka u IC, prasklá spona u IC, vytržené ulítlé boční okno ve 170km/h, povolené kolo! (zaplať pánbůh sme si toho všimli), roztržená přívodní sací hadice k turbu, vypadlá trubka u škrtící klapky. V semifinále kdy se jede již na stromeček jsem po neskutečném boji pokořil Jardu Pešana ml. (zaspání na startu + trojka napotřetí) a dojel do cíle o čumák před ním. Ve finále mi štěstí již tolika nepřalo a vyletěla zminovaná hadice od škrtící klapky a já dokuckal si pro 2.místo s časem 58.7s.



Chci poděkavat Jardům Pešanům za jejich super fair play chování, kdy i když sme jeli stejnou skupinu neváhali mi pomoci pujčiti sponu k IC a ješte počkat až se nám podaří znova zajistit kolo abych je mohl vzápětí v semifinále porazit....171 171
10:16:19
02.06.2009
RomanT
-> Vita ze Sudet: 1 vklidu, dam high flow air filtr a bude 300Nm a 100 oktanovej benal a sem na 400 ne? 1 1
09:29:52
02.06.2009
Vita ze Sudet
-> RomanT: Uděláš dobře. Budeš mít jednou provždy klid... Ale teď by to chtělo udělat něco pro těch 400Nm4
15:39:14
01.06.2009
RomanT
-> Vita ze Sudet: tak sem to s Bartosem domluvil a udela se to tak, ze by to cely melo unest 400Nm 2 Tak kdyz uz se to jednou dela, tak snad to neco vydrzi no..4
upraveno 1x, naposled 01.06.2009 16:31:16
Extreme Tyres